XXL Nutrition

Welk supplement neem ik het best?

Ja so ?
Gaat erom dat je tijdens slapen niet eet, dus geen eiwitten binnen krijgt.
Kwark heeft een eiwit afgifte van 6 a 7uur, dus waarom zou je dan whey nemen dat na 2uur al piekt ?

@Bodybuilding20: Het zijn bakjes van 150gr daar kun je geen schep whey bij doen :P
Verdeel het over 2 bakjes of doe iets minder.

Ja so ?
Kwark heeft een eiwit afgifte van 6 a 7uur, dus waarom zou je dan whey nemen dat na 2uur al piekt ?

@Bodybuilding20: Het zijn bakjes van 150gr daar kun je geen schep whey bij doen :P

gisteren was het een beetje teveel :).
ja idd zal het nu vnvnd zo doen hoor een beetje minder :p

thx

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

nee ik bb wel voor ik ga slapen

bb voor je slaapt ??
min 2 uur voor je slaap is niet zo goed trainen , idd je mag maar het is niet zo goed voor je slaaprust je adrinaline is dan op zijn hoogste punt en dat is niet zo goed liet ik mij wijsmaken ;)
meschien is het van mens tot mens maar als ik te laat train lig ik 2 a 3 uur
nog rond te draaien in bed . :rolleyes:

Ja so ?

@inexpugnabilis:ik heb het maar zo gedaan , 30 gr whey in mijn blender gedaan met water , en gewoon tijdens dat ik mijn twee potjes kwark op aan het eten was mijn whey er tussen gedronken , simpel ;)

Kan waarschijnlijk ook, geen idee :P
Nou ja als je daar tijdje mee vooruit kan totdat je andere kwark kan halen, prima toch :)

Terug
Naar boven