Fitness Seller

Welk voedsel specifiek vermijden de cut?

Omdat vetten een belangrijke voedingstof zijn en o.a. dieten zoals het ketogeen dieet zich op vetten bouwen.
Waardoor juist veel vet vlees eten zoals grillworst e.d. de bedoeling is.

Brood zou ik niet meteen vermijden.
200 gram gesneden brood (4 stukken gesneden bruin of volkoren brood) met kipfilet, kalkoenfilet, eiwitten,... is genoeg.
Zo doe ik het toch ;)

Omdat vetten een belangrijke voedingstof zijn en o.a. dieten zoals het ketogeen dieet zich op vetten bouwen.
Waardoor juist veel vet vlees eten zoals grillworst e.d. de bedoeling is.
Ja maar hij volgt geen keto. :-/ Hij is in een simpele cut en dan heb je genoeg aan wat kaas en noten bv. (naast je vlees zoals kip, steak, magere gehakt en dergelijke natuurlijk)

Ja maar hij volgt geen keto. :-/ Hij is in een simpele cut en dan heb je genoeg aan wat kaas en noten bv. (naast je vlees zoals kip, steak, magere gehakt en dergelijke natuurlijk)

Waarom zou je vetten (mits uit gezonde bronnen) vermijden zolang je het in kan passen in je macro's?

Zijn zat mensen die beter reageren op minder koolhydraten en meer vetten moet je toch ergens compenseren en aangezien de eiwitten in een goed schema vast staan compenseer je meer vetten dus door minder koolhydraten.
Ik persoonlijk raak ook beter verzadigd door (gezonde) vetten als door koolhydraten. Ik zal daarin vast niet de enige zijn lijkt me.

Enige vetten die je echt moet vermijden zijn transvetten

Terug
Naar boven