XXL Nutrition

Welke antivirus programma ?

ik want merendeel disable ik mijn virus scanner tog. hij scanned ongeveer 1 keer in de maand ofzo thats it

Wie heeft deze mening ook? ( geen antivirus nodig ??
Mijn mening is niet per se dat niemand een antivirus nodig heeft, maar dat als je weet wat je doet het eigenlijk overbodig is. Niet lullig bedoeld, maar als je niet zeker weet of je een antivirus nodig hebt is het waarschijnlijk een goed idee om er wel een te installeren.

Recente vergelijking van de effecten op de systeemsnelheid van virusscanners

Norton was vroeger inderdaad erg traag, maar sinds de 2009 of 2010 versie is het een van de snelste.

Wat betreft welke het beste is kan ik geen mening geven want ik gebruik al 15 jaar geen virusscanner :P
(totaal binnengehaalde virussen = 0)

Ja maar hoeveel trojans of keyloggers heb je mss? :-) Om echte virussen moet je je niet zoveel zorgen meer maken idd.

Zonder virusscanner heb je waarschijnlijk iets op je pc na het bezoeken van dbb een aantal weken geleden.

Laatst bewerkt:
Ja maar hoeveel trojans of keyloggers heb je mss? :-) Om echte virussen moet je je niet zoveel zorgen meer maken idd.

Zonder virusscanner heb je waarschijnlijk iets op je pc na het bezoeken van dbb een aantal weken geleden.
Nee hoor. Firefox en Noscript hebben alles tegengehouden.

Javascript, Java, advertenties, Flash, Silverlight, XSS - allemaal geblokkeerd. Ik heb geen Adobe Reader want dat is baggersoftware, net als Internet Explorer. Dit valt allemaal onder 'gezond verstand'.

Javascript, Java, advertenties, Flash, Silverlight, XSS - allemaal geblokkeerd. Ik heb geen Adobe Reader want dat is baggersoftware, net als Internet Explorer. Dit valt allemaal onder 'gezond verstand'.

Ok :-) maarr dan kan je toch verschillende site's niet gebruiken. Dbb gaat niet zonder flash heb ik gemerkt.

Ok :-) maarr dan kan je toch verschillende site's niet gebruiken. Dbb gaat niet zonder flash heb ik gemerkt.
DBB werkt prima zonder Flash zoals Big T al zegt. Andere sites kun je per geval whitelisten zodat ze toestemming hebben om scripts uit te voeren.

leuk dat de beste virusscanner nog niet gemeld is ;)
NOD32 downloaden of kopen kost geen drol.
werkt goed houd 99% tegen en werkt op de achtergrond dus geen last van scans etc.

Eset Nod32 is geen gratis programma, AVG en Avast zijn dat wel.

Terug
Naar boven