Fitness Seller

Welke atleet heeft het beste fysiek

_41196698_fordham416.jpg

Andy, check die onderarmen! aldermachtig

:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mariusz Pudzianowski:

zei eerder al Linford Christie. Nu ff met foto:

op deze foto komen zijn armen alleen minder goed uit.

Echt ziekelijk droog in een toestand van zulke extreme eisen van je lichaam

WWE smackdown Batista
Batista13.jpg

Batista2.jpg

vind hem er ook erg raar uit zien, waar zijn die vleugels?

die batista zn fysiek is ****edup ja, the rock vroeger, die had pas een mooie bouw

Dikte armen is ver te zoeken bij Bautista.

voor mij 3 mannen met de meest perfecte fysiek

THE AHNÜLD
FLEX WHEELER
KEVIN LEVRONE!!!
niet bepaald in die volgorde maar deze mensen vind ik het dichtst bij mijn gedacht van perfectie komen...

en natuurlijk de hulk :D

[Link niet meer beschikbaar]

off topic volgens mij heeft de director van de film Mariusz Pudzianowski gecast voor rol van de hulk,check de gelijkenis,enkele posts terug!! :eek:

off topic volgens mij heeft de director van de film Mariusz Pudzianowski gecast voor rol van de hulk,check de gelijkenis,enkele posts terug!! :eek:

Voor zover ik me kan herinneren is de CGI-hulk gebaseerd op de fysiek van Lee Priest... Daar was in ieder geval sprake van tijdens de ontwikkeling van de film.

Sorry Dude je hebt negatieve Karma ontvangen! maar je kan het lij'en. Ik kan er niet om lachen. En neem dit hoger op dan Ronnie of Jay afzeiken...

Die speerwerper heeft wel een nette borst en traps! Goed atletisch lichaam! :cool:

Zeker! Maar ik ken hem niet, wiesdat?

Andreas Thorkildson.

Olympisch Kampioen: Athene, Al 2 jaar verste van de wereld en regelmatig over de 90 meter! PR: 91,59m
Heb met de olympische spelen 240 euro gewonnen dankzij hem :D ik had hem op nummer 1 gezet heerlijk!

Ook winnaar van de EYOF (europse jeugd olympisch festival), net als men zusje :D

Haha neem dit hoger op dan ronnie of jay afzeiken.
Waar gaat dat dan over.
Zomaar negatieve karma uitdelen is een ban Ari. Nu moet je snel positieve teruggeven:)

Haha, aansteller. Negatieve karma voor zo'n grap. Goddamn, dan had ik al veel negatieve karma moeten uitdelen.

ik geef hem positieve karma :D het was wel degelijk een goede grap, aldus de mensen die gevoel voor humor hebben

Terug
Naar boven