MuscleMeat

Welke beste om te kopen

Bezoekers in dit topic

Matau

Pick up the iron and lift
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
3.954
Waardering
52
ik heb een beetje op marktplaats gekeken voor wat spullen voor de homegym
maar welke is het beste om te kopen.

de kettler fitmaster
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zitten gewichten bij van 6 x 1, 2 x 2,5, 2 x 5 en 4 x 10 kg.

specificatie

butterfly voorwaarts
bankdrukken zittend
latissimus
roeien
beenstrekken

prijs: t.e.a.b.


De kettler classic
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zitten gewichten bij maar hoeveel is nog niet bekend, al mail voor gestuurd

specificatie

butterfly voorwaarts
bankdrukken liggend
latissimus
beenstrekken
beenbuigen

prijs: 175,-


welke is de beste?
 
Sorry om te zeggen.

maar ik zou voor een los bankdruk bankje gaan, Barbell met zooi aan schijven, hand-halter en een Powerrack..

Ik heb deze apparaten alleen maar gebruikt voor verschillende Rows..
 
heb al bankdruk bank gevonden voor € 50,- maar zaten alleen geen gewichten bij dat moet ik dan nog zoeken

maar wat zijn de voordelen van bankdruk bank tegen over die andere 2
 
bij die eerste heb je wel te weinig gewichten natuurlijk, dus houd daar rekening mee in de prijs.
 
Iig succes met uitzoeken!

Je doet dit omdat gym te duur wordt?
 
Die eerste heb je 61KG aan gewicht bij. Ik zou al geen hol aan dat geval hebben, en als je net begint met trainen heb je er ook maximaal een maand plezier van.

Koop een bench en een powercage, en als je geld en ruimte genoeg hebt, een legpress erbij. Daarnaast een barbell, twee dumbbellstangen en een heel zooitje aan gewichten, en je kan al deftige trainingen doen.
 
Ik zie niet zo in wat je met die machines wilt doen? Kan toch ook gewoon allemaal los? Of ben je zo'n pappert dat je niet kunt chinnen? ;)
 
Beide machines zijn geldverspilling, zeker als je thuis traint!
 
je zult trouwens ook dumbbells moeten aanschaffen. probeer een goedkope set op de kop te tikken. marktplaats of ebay effe afstruinen.
 
gewoon een goed (verstelbaar) bankie kopen met 2 op maat te maken dumbbells! Kan je alles mee....
 
hmm zulke apparten sucken zwaar m.i.
 
Kerel, daar heb je geen ene ***** aan, wat al eerder in dit topic getypt is:
Koop een Power-rack + verstelbaar bankje + stang + gewichten!
Die laatste 2 (Olympische halterstang + gewichten) staan op dit moment tekoop op Marktplaats, dus wees er snel bij. (ik heb ook al paar keer misgegrepen!) :D

Succes!
 
Iig succes met uitzoeken!

Je doet dit omdat gym te duur wordt?

ook, maar heb ook geen zin meer om lang te wachten voor dingen en vindt thuis trainen fijner.

Ik zie niet zo in wat je met die machines wilt doen? Kan toch ook gewoon allemaal los? Of ben je zo'n pappert dat je niet kunt chinnen? ;)

haha ik kan wel chinnen.




Ik ben nu telkens op internet aan het kijken voor een bankje, stang en gewichten

voor de chin en pull ups gebruik ik een deurrek stang.
 
Ben/was ook opzoek naar een "multigym" , zulke apparaten kunnen best goed zijn als het van goeie kwaliteit is ! Maar de meeste kunnen maar max 60 kg en daar zit je best snel overheen. Dus moet je minimaal een apparaat zoeken die je gewoon zwaar kan belasten...
 
tussen die 2 de kettler classic, maar dan kan je beter dat hele peck deck zooi er af slopen want dat werkt gewoon voor geen ruk.
heb hem zelf ook een jaar gehad.
 
Back
Naar boven