Probz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga is fatsoenlijk nederlands leren en te scoren met mijn crea?whahahahah nu ga ik nog meer stuk dan ik al ging.
gast, je denk hier te komen scoren met je crea enzo, maar je kunt niet eens normaal eten, laat staan dat je enig sinds normaal sport.. en dan kom je zeggen dat ik normaal moet doen?
get a life b*ch
Bedankt voor de tip, sug heb je suggesties wat ik erbij kan gooien?als je nog eens er een paar dingen bijsmijt haal je die kg's die je zou krijgen door creatine (vocht dus) makkelijk in en heb je spiermassa bij ipv dat vocht ..
stickie's lezen ..Ga is fatsoenlijk nederlands leren en te scoren met mijn crea?
Dat slaat helemaal ook nergens op, ik kom hier om te vragen wat het beste is en verwacht ook een fatsoenlijk antwoord. Schelden is ook nergens voor nodig.
Bedankt voor de tip, sug heb je suggesties wat ik erbij kan gooien?
Graag ook geen gezeik meer in de topic, alleen suggesties voor voeding en creatine!

1.9kg vocht, rest is idd waar.
En wow al 7 maanden ! wat zijn je stats ..
Post je voedingsschema en NIET wat je denkt dat je wil eten maar wat je daadwerkelijk eet, en je weet toch dat creatine ook in vlees zit he![]()
Verlies je snel hoor. kan ook wat onderhuids vocht zijn.
Advies voor voeding is ook welkom hoor!((Melk drinke tijdens je workout))
gewoon zuivere mony neme.
sinds je geen goed advies wil horen over voeding.
zal ik je al vast vertellen dat dit het enige is wat je als pre work out moet neme. momenteel.
ga nog niet aan de unleash zitten . of in dergelijke catogorie. want dat kost je geld. en gained je niets.![]()
Oke, wat moet erop?Gast luister je uberhaupt wel naar wat er gezegd wordt? Een preworkout product is wel het laatste wat je moet gaan kopen. Je moet gewoon nog geen supplementen, klaar. Ga eens fatsoendelijk vreten.
1L melk per dag erbij (en nee, hoef je niet te drinken tijdens het trainen rofl).
3 boterhammen erbij bij 14.00 & 16.00 & 19.30
Misschien moet je ff je onderhouds behoefte er bij zetten en je KEV verhouding. Dat naast je eetwaarden van nu leggen. Dan kun je vergelijken of hier door mensen naar laten kijken. Maakt het wat makkelijker, nu is het allemaal wat op gevoel.
Heb je "burn the fat, feed the muscle" gelezen?
Dit boek hielp mij nadat ik 7 maanden bezig was ontzettend op weg. Hierna heb je echt geen vragen meer hier. ;-)

Haha dankje!Ha, op deze manier verder uitwerken.
Het boek neemt je mee aan de hand, na het lezen moet je nog wel ff rekenen en puzzelen, maar je weet dan wel wat:
Je behoefte is
Je KEV verhouding passend bij je doelstelling (Koolydraten, eiwit, vet verhouding)
Je doelen (wat wil je nu precies)
Wat je wel moet eten
Wat je niet moet eten
Wel/niet cardio
Etc etc..
Op deze site kun je snel wat berekeningen invoeren: http://www.giantpt.com/voeding-gewicht/algemeen/bereken-jouw-caloriebehoefte.html
Succes!

Haha dankje!
He jammer dat ik moet lezen, maar ach het is voor een goed doel
Ik ben nog bezig met het berekenen , wat ik op een dag eet!
Edit: Zie: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/welke-creatine-264355/index2.html#post5476362

zolang jouw training op orde is zal je echt niet snel worden. Sowieso heb je nu practisch gezien ondergewicht, dus pas wanneer je een 20kg zou aankomen zal je wellicht een beetje pappig worden. Dus maak je maar geen zorgen.Oke, wat moet erop?
Kipfile, pindakaas of iets anders?
Mischien een stomme vraag maar, als je zoveel vreet wordt je toch juist vet?
Wat kan ik trouwens het beste nemen voor het sporten?
Oke, ik hou van variatie op broodzolang jouw training op orde is zal je echt niet snel worden. Sowieso heb je nu practisch gezien ondergewicht, dus pas wanneer je een 20kg zou aankomen zal je wellicht een beetje pappig worden. Dus maak je maar geen zorgen.
Gewoon pindakaas of vlees op je brood. Niet te moeilijk doen over alles. Gewoon lekker trainen en goed eten en je komt heus wel aan in spiermassa.
Hoe ziet je trainingschema er precies uit?

Nee ik heb niet echt problemen met lezen maar ik vind er gewoon geen bal aan..Begrijp dat je moeite hebt met lezen?
Dan snap ik je moeite een beetje. Bedenk het volgende:
Lezen --> kennis --> --> groei in vele opzichten![]()