MuscleMeat

Welke Creatine?

De Hema heeft ook creatine.. wat is jullie mening over die creatine?
die kost 14,99 dus niet heel prijzig.

• Topic Starter Topic Starter
whahahahah nu ga ik nog meer stuk dan ik al ging.

gast, je denk hier te komen scoren met je crea enzo, maar je kunt niet eens normaal eten, laat staan dat je enig sinds normaal sport.. en dan kom je zeggen dat ik normaal moet doen?

get a life b*ch
Ga is fatsoenlijk nederlands leren en te scoren met mijn crea?
Dat slaat helemaal ook nergens op, ik kom hier om te vragen wat het beste is en verwacht ook een fatsoenlijk antwoord. Schelden is ook nergens voor nodig.

als je nog eens er een paar dingen bijsmijt haal je die kg's die je zou krijgen door creatine (vocht dus) makkelijk in en heb je spiermassa bij ipv dat vocht ..
Bedankt voor de tip, sug heb je suggesties wat ik erbij kan gooien?

Graag ook geen gezeik meer in de topic, alleen suggesties voor voeding en creatine!

Laatst bewerkt:
creapure of die megacaps van Olimp

Creapure heb ik gebruikt en ben er aardig positief over. 7,5/10.

Ga is fatsoenlijk nederlands leren en te scoren met mijn crea?
Dat slaat helemaal ook nergens op, ik kom hier om te vragen wat het beste is en verwacht ook een fatsoenlijk antwoord. Schelden is ook nergens voor nodig.

Bedankt voor de tip, sug heb je suggesties wat ik erbij kan gooien?

Graag ook geen gezeik meer in de topic, alleen suggesties voor voeding en creatine!
stickie's lezen ..
Hoog in eiwitten , Hoog in vetten , Hoog in Kcal eet gewoon alles je kan er cardio bij doen maar ook zonder zal je niet veel stijgen in Vp

((Melk drinke tijdens je workout))

gewoon zuivere mony neme.

sinds je geen goed advies wil horen over voeding.

zal ik je al vast vertellen dat dit het enige is wat je als pre work out moet neme. momenteel.

ga nog niet aan de unleash zitten . of in dergelijke catogorie. want dat kost je geld. en gained je niets. :)

Laatst bewerkt:
1.9kg vocht, rest is idd waar.

En wow al 7 maanden ! wat zijn je stats ..
Post je voedingsschema en NIET wat je denkt dat je wil eten maar wat je daadwerkelijk eet, en je weet toch dat creatine ook in vlees zit he :rolleyes:

1,9 kg vocht in me spieren toch?

((Melk drinke tijdens je workout))

gewoon zuivere mony neme.

sinds je geen goed advies wil horen over voeding.

zal ik je al vast vertellen dat dit het enige is wat je als pre work out moet neme. momenteel.

ga nog niet aan de unleash zitten . of in dergelijke catogorie. want dat kost je geld. en gained je niets. :)
Advies voor voeding is ook welkom hoor!
Melk drinken tijdens de training, haha apart dat heb ik nog nooit iemand zien doen in de sportschool!
Wel erg prijzig die pre workout supplements. Welke pre workout beveel je aan? ( 20-30 euro )
Wat is eigenlijk het verschil tussen creatine en pre workout supps?

Edit: Op welke tijden zou ik meer moeten eten?
Mijn eerste 3 maaltijden zijn toch wel goed?

Laatst bewerkt:
Gast luister je uberhaupt wel naar wat er gezegd wordt? Een preworkout product is wel het laatste wat je moet gaan kopen. Je moet gewoon nog geen supplementen, klaar. Ga eens fatsoendelijk vreten.
1L melk per dag erbij (en nee, hoef je niet te drinken tijdens het trainen rofl).
3 boterhammen erbij bij 14.00 & 16.00 & 19.30

Result kan ik aanbevelen.

Gebruik nu zelf Reslut, zeker een aanrader. En kwa prijs ook goedkoop!

Je eten is inderdaad niet goed zoals iedereen hier zegt, dan kun je zoveel creatine nemen als je wil maar heb je er geen reet aan.. ;)

Gast luister je uberhaupt wel naar wat er gezegd wordt? Een preworkout product is wel het laatste wat je moet gaan kopen. Je moet gewoon nog geen supplementen, klaar. Ga eens fatsoendelijk vreten.
1L melk per dag erbij (en nee, hoef je niet te drinken tijdens het trainen rofl).
3 boterhammen erbij bij 14.00 & 16.00 & 19.30
Oke, wat moet erop?
Kipfile, pindakaas of iets anders?

Mischien een stomme vraag maar, als je zoveel vreet wordt je toch juist vet?
Wat kan ik trouwens het beste nemen voor het sporten?

Laatst bewerkt:
Misschien moet je ff je onderhouds behoefte er bij zetten en je KEV verhouding. Dat naast je eetwaarden van nu leggen. Dan kun je vergelijken of hier door mensen naar laten kijken. Maakt het wat makkelijker, nu is het allemaal wat op gevoel.

Heb je "burn the fat, feed the muscle" gelezen?

Dit boek hielp mij nadat ik 7 maanden bezig was ontzettend op weg. Hierna heb je echt geen vragen meer hier. ;-)

Misschien moet je ff je onderhouds behoefte er bij zetten en je KEV verhouding. Dat naast je eetwaarden van nu leggen. Dan kun je vergelijken of hier door mensen naar laten kijken. Maakt het wat makkelijker, nu is het allemaal wat op gevoel.

Heb je "burn the fat, feed the muscle" gelezen?

Dit boek hielp mij nadat ik 7 maanden bezig was ontzettend op weg. Hierna heb je echt geen vragen meer hier. ;-)

Voedingschema
7:15 - wey shake 30gr , 375ml water + 75gr brinta , 325ml melk/water/iets anders
741kcal, 40,3gr eiwit, 3gr vet = Brinta + magere melk + whey shake
10:00 - 3 (Bruine) Boterhammen met pindakaas + 250 ml water
486kcal, 18,3gr eiwit, 28,8gr vet = 3 boterhammen met pindakaas
12:00 - 3 (Bruine) Boterhammen met kipfile + 250 ml water
234kcal, 17,4gr eiwit, 3,3gr vet = 3 boterhammen met kipfile
14:00 - 1 appel + handjevol walnoten + 2 boterhammen met ... + 250ml water of melk
16:00 - 2 Eieren + 2 kiwi's + 2 boterhammen met .. + 250ml melk
17:30 - Vlees,aardappels en groente + 250ml melk of water
19:30 - 150gr druiven + 250ml melk
20:00 - Sporte
22:30 - 250ml magere kwark + Whey shake 30gr met 250ml water
493kcal, 88gr eiwit, 1,4gr vet = 250ml magere kwark en whey shake

Ik ben het nu verder aan het verwerken ..:grumble:
(Voordat ik verder ga wil ik eerst ff weten wat ik op mijn andere boterhammen moet doen)

Laatst bewerkt:
Ha, op deze manier verder uitwerken.

Het boek neemt je mee aan de hand, na het lezen moet je nog wel ff rekenen en puzzelen, maar je weet dan wel wat:

Je behoefte is
Je KEV verhouding passend bij je doelstelling (Koolydraten, eiwit, vet verhouding)
Je doelen (wat wil je nu precies)
Wat je wel moet eten
Wat je niet moet eten
Wel/niet cardio
Etc etc..

Op deze site kun je snel wat berekeningen invoeren: http://www.giantpt.com/voeding-gewicht/algemeen/bereken-jouw-caloriebehoefte.html

Succes!

Ha, op deze manier verder uitwerken.

Het boek neemt je mee aan de hand, na het lezen moet je nog wel ff rekenen en puzzelen, maar je weet dan wel wat:

Je behoefte is
Je KEV verhouding passend bij je doelstelling (Koolydraten, eiwit, vet verhouding)
Je doelen (wat wil je nu precies)
Wat je wel moet eten
Wat je niet moet eten
Wel/niet cardio
Etc etc..

Op deze site kun je snel wat berekeningen invoeren: http://www.giantpt.com/voeding-gewicht/algemeen/bereken-jouw-caloriebehoefte.html

Succes!
Haha dankje!
He jammer dat ik moet lezen, maar ach het is voor een goed doel:p
Ik ben nog bezig met het berekenen , wat ik op een dag eet!

Edit: Zie: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/welke-creatine-264355/index2.html#post5476362

Laatst bewerkt:
Oke, wat moet erop?
Kipfile, pindakaas of iets anders?

Mischien een stomme vraag maar, als je zoveel vreet wordt je toch juist vet?
Wat kan ik trouwens het beste nemen voor het sporten?
zolang jouw training op orde is zal je echt niet snel worden. Sowieso heb je nu practisch gezien ondergewicht, dus pas wanneer je een 20kg zou aankomen zal je wellicht een beetje pappig worden. Dus maak je maar geen zorgen.

Gewoon pindakaas of vlees op je brood. Niet te moeilijk doen over alles. Gewoon lekker trainen en goed eten en je komt heus wel aan in spiermassa.

Hoe ziet je trainingschema er precies uit?

zolang jouw training op orde is zal je echt niet snel worden. Sowieso heb je nu practisch gezien ondergewicht, dus pas wanneer je een 20kg zou aankomen zal je wellicht een beetje pappig worden. Dus maak je maar geen zorgen.

Gewoon pindakaas of vlees op je brood. Niet te moeilijk doen over alles. Gewoon lekker trainen en goed eten en je komt heus wel aan in spiermassa.

Hoe ziet je trainingschema er precies uit?
Oke, ik hou van variatie op brood:p
Ik heb geen idee hoe de oefeningen en apparaten heten dus ik zeg gewoon hoeveel ik doe. ik zal het nog wel ff een keer opzoeken.

Training 1

- 5 Biceps Oefeningen (3 setjes 6 á 8x)
- 5 Triceps Oefeningen (3 setjes 6 á 8x)
- 4 Buikspier Oefeningen (3 setjes 6 á 16x)

Training 2

- 3 Borstspier Oefeningen (3 setjes 6 á 8x)
- 3 Schouderoefeningen (3 setjes 5 á 15x)
- 4 Rug Oefeningen (3 setjes 6 á 9)
- 2 Beenspieroefeningen (3 setjes 6 á 9) Worden er meer, fitnessbegeleider is traag .. dus ben zelf al oefeningen gaan zoeken en doen
- 4 Buikspier Oefeningen (3 setjes 6 á 16x)

Ik herhaal het gewoon telkens 1-2-1-2-1-2 (6x in de week)

En als ik nog wat tijd over heb ga ik 10-20 min steppen..
(Ik fiets trouwens ook naar de sportschool 15min)

Begrijp dat je moeite hebt met lezen?

Dan snap ik je moeite een beetje. Bedenk het volgende:

Lezen --> kennis --> --> groei in vele opzichten :D
Nee ik heb niet echt problemen met lezen maar ik vind er gewoon geen bal aan..
Maar je hebt wel gelijk met kennis inlezen:thumbup:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven