XXL Nutrition

Welke Creatine?

heb jij al eens kennis gemaakt met Rippetoe?

het is trouwens echt het meest dramatisch slechte schema wat ik ooit gezien heb.

Gadver, wat een slecht trainingsschema :/

Ik heb de creatine van bodylab.nl
Eigen merk 500 gr voor 15 E ofzo.
Ga er goed op.
2 kg aangekomen, betere pomp, meer kracht.

2kg aangekomen, dat zal wel vocht wezen indd, maja dat doet creatine toch ;)

ik heb deze ook donderdag binnen gekregen,, heb nu wel flinke buikkrampen gehad. hopelijk is dat niet van de creatine..

Ga dat geld gaan uitgeven aan je voeding of goede boeken bv : burn the fat feed the muscle.
Besteedt je tenminste nuttig je geld ;)
Was ook een fout van me direct creatine kopen MAAR dat werkt totaal niet in het begin en is zeker niet nodig !
En kom nu niet af dat je dat geld nu in een andere Pre workout gaat steken.
weggegooid geld omdat je nog een absolute beginner bent.
Je begrijpt toch zeker wel dat je er meer profijt van hebt wanneer je over een half/jaar een beetje vasthangt en op dat moment een steuntje in de rug krijgt, ipv het nu te pakken op een moment waarvan je zelfs door een ruft te laten nog groeit..

Wel erg prijzig die pre workout supplements. Welke pre workout beveel je aan? ( 20-30 euro )
Wat is eigenlijk het verschil tussen creatine en pre workout supps?
Wat ben jij een hopeloos geval, Wij geven jou tips jij zegt ok dankje Kom je volgende dag af met welke pre workout sups je dan wel kan kopen.

En met stickie's lezen bedoel ik dit en niet constant vragen stellen die je hieruit kan afleiden ..

http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/welk-trainingsprogramma-geschikt-voor-139327/

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

2kg aangekomen, dat zal wel vocht wezen indd, maja dat doet creatine toch ;)

ik heb deze ook donderdag binnen gekregen,, heb nu wel flinke buikkrampen gehad. hopelijk is dat niet van de creatine..
En dat kan misschien, drink er genoeg water bij he !

Een opgezette buik is ook normaal bij sommige creatinegebruikers

• Topic Starter Topic Starter
Hehe ach:P
Ik ben niet meer met supplementen bezig maar veel met mijn voedingschema!

Dat is een stap in de goede richting.;)
Maar je trainingsschema zit wel heel erg fout in elkaar! Meer oefeningen voor kleine spiergroepen dan voor de grote? Ergens loopt een fitness instructeur rond die snel herscholing nodig heeft!

en je trainingschema? Heb je dat al aangepast? Als je een nieuw schema hebt kan ik nog wel een paar tips geven

Dat is een stap in de goede richting.;)
Maar je trainingsschema zit wel heel erg fout in elkaar! Meer oefeningen voor kleine spiergroepen dan voor de grote? Ergens loopt een fitness instructeur rond die snel herscholing nodig heeft!
een, wat dacht je van allemaal.
1 man die alleen maar hardloopt, 2 mensen die stage lopen, 1 die alleen maar tv loopt en 1 goede en aardige man die wel wat weet. maar die is er bijna nooit ..

@baksteen123
Ja ik heb mijn trainingschema gepost op: http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/mijn-trainingsschema-264493/

Voedingschema
7:15 - wey shake 30gr , 375ml water + 75gr brinta , 325ml melk/water/iets anders
10:00 - 3 (Bruine) Boterhammen met pindakaas + 250 ml water
12:00 - 3 (Bruine) Boterhammen met kipfile + 250 ml water
14:00 - 1 appel + 2 boterhammen met kipfile + 250ml water of melk
16:00 - 2 kiwi's + 2 boterhammen met kipfile
17:30 - Vlees,aardappels en groente + 250ml melk of water
19:30 - 150gr druiven
20:00 - Sporte
22:30 - 250ml magere kwark + Whey shake 30gr met 250ml water + 2 boterhammen met kipfile + handjevol walnoten

ik kom uit op: 3013 kcal, 197gr eiwitten, 131gr vet waaronder 26gr verzadigd.
is zoveel verzadigd vet geen dikmaker?
En weet iemand hoe ik kan uitrekenen hoeveel kcal, eiwitten en vet ik verbrand?
Ik heb geen meetlint ..

Laatst bewerkt:
Bump, zie 1na laatste post!

een, wat dacht je van allemaal.
1 man die alleen maar hardloopt, 2 mensen die stage lopen, 1 die alleen maar tv loopt en 1 goede en aardige man die wel wat weet. maar die is er bijna nooit ..

@baksteen123
Ja ik heb mijn trainingschema gepost op: http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/mijn-trainingsschema-264493/

Voedingschema
7:15 - wey shake 30gr , 375ml water + 75gr brinta , 325ml melk/water/iets anders
10:00 - 3 (Bruine) Boterhammen met pindakaas + 250 ml water
12:00 - 3 (Bruine) Boterhammen met kipfile + 250 ml water
14:00 - 1 appel + handjevol walnoten + 2 boterhammen met kipfile + 250ml water of melk
16:00 - 2 Eieren + 2 kiwi's + 2 boterhammen met kipfile
17:30 - Vlees,aardappels en groente + 250ml melk of water
19:30 - 150gr druiven
20:00 - Sporte
22:30 - 250ml magere kwark + Whey shake 30gr met 250ml water + 2 boterhammen met kipfile

ik kom uit op: 3013 kcal, 197gr eiwitten, 131gr vet waaronder 26gr verzadigd.
is zoveel verzadigd vet geen dikmaker?
En weet iemand hoe ik kan uitrekenen hoeveel kcal, eiwitten en vet ik verbrand?
Ik heb geen meetlint ..
Ziet er al veel beter uit.
Je kan bv voor minder vet 3 ei-eiwitten en 1 heel ei gebruiken en je kipfilet koken en niet bakken maar dat is nogal Hardcore :p
je moet gewoon op 30-50-20 zitten.
Kcal nope voor iedereen anders, reken gewoon 500kcal voor een harde training.
Tip : bij je kwark noten eten vertraagd de opname van je eiwitten nog wat ook.

Ziet er al veel beter uit.
Je kan bv voor minder vet 3 ei-eiwitten en 1 heel ei gebruiken en je kipfilet koken en niet bakken maar dat is nogal Hardcore :p
je moet gewoon op 30-50-20 zitten.
Kcal nope voor iedereen anders, reken gewoon 500kcal voor een harde training.
Tip : bij je kwark noten eten vertraagd de opname van je eiwitten nog wat ook.
Oke, ik was zowiezo al van plan om de eieren te schappen omdat ik het niet redt vanwege school. Dus ik eet dan nog ff een boterham erbij. Ik zal walnoten van 2 uur naar half 11 zetten.
Wat kan ik trouwens het beste nemen voor het sporten?

Laatst bewerkt:
snap sowieso niet waarom je zoveel brood eet enzo..

ga gewoon rijst met tonijn/kip eten enzo

snap sowieso niet waarom je zoveel brood eet enzo..

ga gewoon rijst met tonijn/kip eten enzo

Brood is een prima bron van heel veel voedingsstoffen en micro/macronutriënten.

Besondanks is het misschien slim om één keer per dag een portie zilvervliesrijst toe te voegen met de nodige dierlijke eiwitten.

Op zich is alles wat hij eet met zijn huidige gewicht goed, als hij maar groeit.
Je hoeft deze jongen niet gelijk helemaal gek te maken, als ie wat verder is groeit dat vanzelf, en ziet ie vanzelf wel waar nog progressie te halen is met zijn voeding.
Zijn laatste voedingsschemais helemaal niet zo slecht om mee te beginnen, zou mijne niet zijn, maar smaken verschillen.

Wel een normaal train schema maken, want dat van een paar posts geleden slaat helemaal nergens op ;)

Op zich is alles wat hij eet met zijn huidige gewicht goed, als hij maar groeit.
Je hoeft deze jongen niet gelijk helemaal gek te maken, als ie wat verder is groeit dat vanzelf, en ziet ie vanzelf wel waar nog progressie te halen is met zijn voeding.
Zijn laatste voedingsschemais helemaal niet zo slecht om mee te beginnen, zou mijne niet zijn, maar smaken verschillen.

Wel een normaal train schema maken, want dat van een paar posts geleden slaat helemaal nergens op ;)
Bedankt voor de reacties, je hebt helemaal gelijk.
Ik wil best rijst eten, maar dat moet je neem ik aan wel koken of bakken?
Welke spiergroepen kun je het beste pakken in 1 trainingsdag?

Ik heb trouwens de eieren eruit gehaald, werkt niet echt vanwege school en werk ..

Laatst bewerkt:
Wanneer kan ik het beste rijst eten en hoeveel?
En welke rijst moet ik halen?

Ik heb dit schema nou al ongeveer een week en ben 1.4 kilo aangekomen. Is dat goed of slecht?

Terug
Naar boven