XXL Nutrition

welke discotheek

Bezoekers in dit topic

Danssalon is dicht. Opgekocht door Kooistra en die gaat het een jaar verbouwen om er één of ander horecaconcept van te maken...
 
ohh ja ontopic: Versuz is tof! Wel 15 minuutjes over de grens..
 
time out in gemert is ook super op zaterdag!
 
Jah daar ga ik binnekort ook nog wel keer kijken.:)
 
ja en nee.. is niet meer wat het geweest is.. ik was er toen elke vrijdag bij <MTV the Dj''s dat wat toen top..

Nu alleen maar geile wijven die zuipen en sletten.. niets aan dus :D

Kerel,

Was er met jou dan aan de hand???? ??? ??? wordt dus hoog tijd dat je HCG gaat nemen en je gedaalde testo level omhoog laat knallen want dit soort uitspraken zijn niet passend voor een BB,r van maar liefst 111 kilo schoon in de broek:D
 
Duitsland misschien een optie? (als het niet te ver voor je is) Dan zou je bijvoorbeeld naar Zak kunnen gaan..

Dan kun je het beter bij Index houden.
 
time out is zeker vet! gister met 13 man naar danielle mondello geweest. komen de laatste tijd erg vette dj's

en ohja in de r&b zaal is het altijd rete druk.
 
Kerel,

Was er met jou dan aan de hand???? ??? ??? wordt dus hoog tijd dat je HCG gaat nemen en je gedaalde testo level omhoog laat knallen want dit soort uitspraken zijn niet passend voor een BB,r van maar liefst 111 kilo schoon in de broek:D

Ja dat vond ik ook al vreemd haha

Dan kun je het beter bij Index houden.

Index kennen we onderhand wel

ohooo rasist hoe durft u!:D

Nee valt mee ben gewoon geen moslimlover.

time out is zeker vet! gister met 13 man naar danielle mondello geweest. komen de laatste tijd erg vette dj's

en ohja in de r&b zaal is het altijd rete druk.

Mischien ook maar eens kijken:)
 
time out is zeker vet! gister met 13 man naar danielle mondello geweest. komen de laatste tijd erg vette dj's

en ohja in de r&b zaal is het altijd rete druk.

Ik kom met enige regelmaat toch ook wel in de time out, maar in de R&B zaal ben ik niet te vinden. Ik ben te vinden in de nieuwe zaal, waar ze hardstyle draaien. Kan ik lekker uit m'n dak gaan tot in de late uurtjes.
Komen met enige regelmaat ook goeie DJ's. Tatanka, showtek etc.
Het bier is er overigens niet te pruimen en ik heb al gezien dat je er nooit loempia of iets dergelijks moet bestellen in het eethonk. Ik zag letterlijk iemand 20 minuten lang vechten met z'n snack, waarbij z'n vorkje ook nog eens afbrak. :p :cool:
Het is er wel druk en het vechten valt daar ook wel mee.

Tip: In venray is ook een discotheek geopend met grote zalen. Ik ben er zelf nog niet geweest, maar het schijnt wel een aanrader te zijn: The Zenith.
 
Ik kom met enige regelmaat toch ook wel in de time out, maar in de R&B zaal ben ik niet te vinden. Ik ben te vinden in de nieuwe zaal, waar ze hardstyle draaien. Kan ik lekker uit m'n dak gaan tot in de late uurtjes.
Komen met enige regelmaat ook goeie DJ's. Tatanka, showtek etc.
Het bier is er overigens niet te pruimen en ik heb al gezien dat je er nooit loempia of iets dergelijks moet bestellen in het eethonk. Ik zag letterlijk iemand 20 minuten lang vechten met z'n snack, waarbij z'n vorkje ook nog eens afbrak. :p :cool:
Het is er wel druk en het vechten valt daar ook wel mee.

Tip: In venray is ook een discotheek geopend met grote zalen. Ik ben er zelf nog niet geweest, maar het schijnt wel een aanrader te zijn: The Zenith.

gister was er een potje matte in de time out, een gast had een gebroken neus heel z'n shirt onder het bloed maar over het algemeen valt het mee ja. ben ook nooit in de r&b zaal te vinden maar ben er eens doorheen gelopen. bier valt wel mee en is goedkoop, 1.60. gegeten heb ik daar nooit
 
Versuz is de bom!



Time Out is ook erg vet, zeker nu ze die 'nieuwe zaal' hebben (al heb ik die nog niet gezien).

nieuwe zaal is echt zeer vet, super mooi geluid etc :D
 
gister was er een potje matte in de time out, een gast had een gebroken neus heel z'n shirt onder het bloed maar over het algemeen valt het mee ja. ben ook nooit in de r&b zaal te vinden maar ben er eens doorheen gelopen. bier valt wel mee en is goedkoop, 1.60. gegeten heb ik daar nooit

Was dat in de R&B zaal, dat vechten ? Teminste ik vind dat daar altijd een vreemd sfeertje hangt..
Ik vind 1.60 niet bepaald goedkoop, ik kom nog wel eens op plaatsen waar een pilsje 1.50 is. Maar goed 10 cent is ook niet echt gek veel verschil. Het lijkt wel of de helft aangelengd is met water. Sinds de nieuwe zaal drink ik in de time out eigenlijk niet meer.. Zuipen en stampen op hardstyle is niet echt een goede combi.
 
Danssalon is dicht. Opgekocht door Kooistra en die gaat het een jaar verbouwen om er één of ander horecaconcept van te maken...


ik wou net gaan replyen ja.
dicht idd
 
Gister in storm geweest in utrecht, is wel aan te raden.

daar hang ik ook regelmatig uit ja

veel mooie vrouwen, alleen wordt het naar mate de nacht vordert steeds meer een hengstenbal. vroeg beginnen met versieren dus
 
de danssalon in eindhoven dan is dat nog wat?

dat is nu al een hele tijd een parkeerplaats geworden geloof ik.


bro, trek je ochtendjas uit op zaterdagavond haal die spinnenwebben en mottenballen een keer uit die uitgaanskleding van je
 
Hehe het is Radstake geworden in Varsseveld.
Een boerentent in de achterhoek :D

Niet echt je van Het wat betreft het volk wat er loopt maar opzich was het wel lachen.
Beetje breed doen ten opzichte van de boeren ectos van 60 kilo en een beetje dom lullen tegen de boerinnetjes uit varsseveld en omstreken.:P

HEEL FOUT
 
hahahaha das dicht bij mij in de buurt... ging ik ook nog wel is heen toen ik 15 was :p


edit: je staat nog bij de partypics zie ik :D



[Afbeelding niet meer beschikbaar]



Je bent naar een gaybar geweest?
 
- HAPPY DAYZZ in culemborg.
(hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat je de grootste bent, want er lopen daar altijd huge mother****ing anabolen-spuiters! ook geile wijven altijd)

- THE MATRIXX in nijmegen
(beetje jong volk maar wel leuk ingericht en niet te klein. Keren dat ik er was ook altijd mooie meisjes)

- POWERZONE in amsterdam
(vette tent wel met mensen van onze leeftijd, dus 20 + en niet geen breezers van 14)

- PANAMA in amsterdam
(hippe tent met veel mooie mensen, wel wat voor mij dus, niks voor de rest van het board)

- STORM in utrecht
(niet zo'n grote tent, goeie dj met variatie van dancemuziek, veel lekkere studentes. echter niet een tent om de hele avond rond te hangen, maargoed je zit in utrecht er zijn uitgaansgelegenheden zat)

voor alle boeren;

- brothers in bunnik (gem.leeftijd 17)
- bob's saloon in uitgeest
- uberboerentent; dika's place in markelo (supergroot!!!)
- starlight in nijkerk (gem.leeftijd 17-19)
- de rodenburg in beesd ( wordt wel lekkere hardstyle gedraaid daar, beukah)
 
Back
Naar boven