MuscleMeat

welke discotheek

Bezoekers in dit topic

the challenge in Hoofddorp is ook wel lachen
 
the challenge in Hoofddorp is ook wel lachen
Hebben ze daar ook meerdere zalen of meerdere soorten muziek? Ga er zeker een keer kijken.

Zijn er al eens mensen naar Vernes in Schagen geweest?
 
Laatst bewerkt:
- HAPPY DAYZZ in culemborg.
(hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat je de grootste bent, want er lopen daar altijd huge mother****ing anabolen-spuiters! ook geile wijven altijd)

- THE MATRIXX in nijmegen
(beetje jong volk maar wel leuk ingericht en niet te klein. Keren dat ik er was ook altijd mooie meisjes)

happy dayzz: helemaal de shit! zeker de erotische feesten. alles mag ;) alleen die gasten zijn idd zo tering groot dat je soms gewoon bang wordt. en de vrouwen daar....die zijn zo makkelijk dat je binnen no time een druiper hebt:D

matrixx....tja op zich leuk, alleen als buitenstaander kan t soms intimiderend zijn. kan me voorstellen dat enkele boeren toch enigzins in shock zijn van t volgende (gebeurde een vriend van me)
staat met goud behangen kamp-vriendje met mat ff lekker in de zaal zijn neus te poederen. hij kijkt verbaasd...en iets te lang. meteen gaat mat-mans vragen wat ie moest. op niet al te vriendelijke wijzen. ik tussenbeide (vind ik altijd stoer om te doen:D )
enfin, leuk stappen alleen altijd teveel mannen tov vrouwen.
verder weinig sfeer....dus of veel drugs nemen of jezelf de tering zuipen.
hoofdportier is er btw erg lekka:D
 
happy dayzz: helemaal de shit! zeker de erotische feesten. alles mag ;) alleen die gasten zijn idd zo tering groot dat je soms gewoon bang wordt. en de vrouwen daar....die zijn zo makkelijk dat je binnen no time een druiper hebt:D

matrixx....tja op zich leuk, alleen als buitenstaander kan t soms intimiderend zijn. kan me voorstellen dat enkele boeren toch enigzins in shock zijn van t volgende (gebeurde een vriend van me)
staat met goud behangen kamp-vriendje met mat ff lekker in de zaal zijn neus te poederen. hij kijkt verbaasd...en iets te lang. meteen gaat mat-mans vragen wat ie moest. op niet al te vriendelijke wijzen. ik tussenbeide (vind ik altijd stoer om te doen:D )
enfin, leuk stappen alleen altijd teveel mannen tov vrouwen.
verder weinig sfeer....dus of veel drugs nemen of jezelf de tering zuipen.
hoofdportier is er btw erg lekka:D

Happy days nooit geweest alhoewel het wel interessant klinkt als ik jou zo hoor:P

Matrix 2 keer geweest maar vind het eigenlijk een balletent eerste klas haha
 
happy dayzz: helemaal de shit! zeker de erotische feesten. alles mag ;) alleen die gasten zijn idd zo tering groot dat je soms gewoon bang wordt. en de vrouwen daar....die zijn zo makkelijk dat je binnen no time een druiper hebt:D

matrixx....tja op zich leuk, alleen als buitenstaander kan t soms intimiderend zijn. kan me voorstellen dat enkele boeren toch enigzins in shock zijn van t volgende (gebeurde een vriend van me)
staat met goud behangen kamp-vriendje met mat ff lekker in de zaal zijn neus te poederen. hij kijkt verbaasd...en iets te lang. meteen gaat mat-mans vragen wat ie moest. op niet al te vriendelijke wijzen. ik tussenbeide (vind ik altijd stoer om te doen:D )
enfin, leuk stappen alleen altijd teveel mannen tov vrouwen.
verder weinig sfeer....dus of veel drugs nemen of jezelf de tering zuipen.
hoofdportier is er btw erg lekka:D

geile tent die matrixx ik denk dat ik vaker ga.
 
Hoe ga je dan..op teenslippers in driekwartbroek?

neeeeeee:rolleyes:

jij loopt zo hopeloos achter. mss als je eens lief tegen me bent, dan neem ik je mee naar de xx en dan zal je de nieuwste mode-trends zien.

ps. komend weekend erotixx in xx. bas&ram en randy katana----> ergo dat wordt genieten. daarnaast vaak met erotixx naakte vrouwen die allerlei showtjes opvoeren:hornyna:
 
Dennis, blijf toch eens van het spul af. Enige waarom je nu nog gaat stappen is die erotische shit.

En Shirley is niet lekker man!!

Happy days hoor ik wisselende berichten over. Mooi volk, maar veel arrogantie. 1 vind het geweldig ander niks. Aangezien ik maar zelden nog ga stappen blijf ik dan liever in de buurt.

XX ben ik ook al haast een jaar niet meer geweest. Mannenoverschot? Ja met die ero parties wel, want dan staan er allemaal geilneven zoals jou:)
Maar de normale avondjes valt dit volgens mij erg mee (tenminste tot een jaar terug).
 
Dennis, blijf toch eens van het spul af. Enige waarom je nu nog gaat stappen is die erotische shit.

En Shirley is niet lekker man!!

Happy days hoor ik wisselende berichten over. Mooi volk, maar veel arrogantie. 1 vind het geweldig ander niks. Aangezien ik maar zelden nog ga stappen blijf ik dan liever in de buurt.

XX ben ik ook al haast een jaar niet meer geweest. Mannenoverschot? Ja met die ero parties wel, want dan staan er allemaal geilneven zoals jou:)
Maar de normale avondjes valt dit volgens mij erg mee (tenminste tot een jaar terug).

ff puntgewijs commentaar: "Dennis, blijf toch eens van het spul af". welk spul? je weet het, dennis is nette jongen.

en shirley niet lekker? word hoog tijd dat jij eens langs de dokter gaat voor een hrt'tje. je traint niet alleen als een bitch, maar je bent ook nog eens stekeblind.

en ik ben geen geilneef...hoewel........ik wel een lekkere nicht heb die ik weleens zou willen pakken :P

verder moet je een ding goed begrijpen ries. happy dayzz is gewoon tof. en arrogantie heb ik er nog nooit meegemaakt. weet je wie dat nl vinden van die zatte/wazige kerels die vrouwen lastig vallen. draait zon meisje zich dan weg van die kerel, is ze ineens arogant. ik wacht altijd gewoon totdat de vrouwen naar mij toe komen. ik moet ze echt van me af slaan hahahahah:D
 
ff puntgewijs commentaar: "Dennis, blijf toch eens van het spul af". welk spul? je weet het, dennis is nette jongen.

en shirley niet lekker? word hoog tijd dat jij eens langs de dokter gaat voor een hrt'tje. je traint niet alleen als een bitch, maar je bent ook nog eens stekeblind.

en ik ben geen geilneef...hoewel........ik wel een lekkere nicht heb die ik weleens zou willen pakken :P

verder moet je een ding goed begrijpen ries. happy dayzz is gewoon tof. en arrogantie heb ik er nog nooit meegemaakt. weet je wie dat nl vinden van die zatte/wazige kerels die vrouwen lastig vallen. draait zon meisje zich dan weg van die kerel, is ze ineens arogant. ik wacht altijd gewoon totdat de vrouwen naar mij toe komen. ik moet ze echt van me af slaan hahahahah:D

Puntgewijs terug:
Je weet dondersgoed welk spul!
Shirley is gewoon niet lekker man. Plus ze laat scheten als ze traint:D
Dat heb ik je al eerder verteld en je blijft haar lekker vinden, dus je bent een echte geilneef:D
Trainen als een bitch?? Weet niet in welke droomwereld je momenteel leeft maar je mag gewoon weer een trainingkje meedoen als je durft;)
Hehe lees je laatste regel eens en dan mijn opmerking over arrogantie en dan weet je wat mensen bedoelen met de sfeer in de Happy days:)
 
Jep, jij bent de enige die shirley lekker vind, en de rest niet:D
Is duidelijk ja;)

ach iedereen laat weleens poepje tijdens trainen.
verder kom ik haar weleens prive tegen (op bv erot. feestjes) ziet ze er top uit. ze heeft btw ook een erg leuke vriend.
 
ach iedereen laat weleens poepje tijdens trainen.
verder kom ik haar weleens prive tegen (op bv erot. feestjes) ziet ze er top uit. ze heeft btw ook een erg leuke vriend.

Valt mee dat ze een vriend kan krijgen:D
Lijkt ie op jouw?;)
 
Binnenkort naar happy dayz, maatje van me moet draaien.
Ik geloof dat het feestje rebound heet.
 
Back
Naar boven