MuscleMeat

Welke (ex) dbb-(st)er zou je wel eens in het echt willen ontmoeten en waarom?

Sjors26 natuurlijk. Mag ze nog zo'n ding op ook:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Big T
3XL
GetXXL

En ik zou mijn echte ik trouwens ook wel eens willen ontmoeten.

mezelf

verder sebbe en sniperX

skinny en d77 skinnie lijkt me wel een coole gast om mee te lachen,
en d77 om in mekaar te rammen...........

Oow en sanca om de baarden bij te trimmen.........

Iedereen wel.

Alle DBBers die ik heb ontmoet op feesten en festivals waren allemaal hele toffe chille gasten. Met de meeste zelfs een paar uur doorgebracht.

Hoop er van de zomer weer een paar te ontmoeten.

Whoopy, omdat hij een enorme ecto was maar keihard gewerkt heeft en nu enorm veel kracht heeft.
Niels Gordijn, omdat die bovenmenselijk sterk is (en ik wel eens wil armworstelen met hem :)
Tymboo, omdat hij altijd "no bulshit " -advies heeft. Hij pakt het niet mooi in, maar smijt het in je gezicht als een echte Amerikaasne Navy seal kolonel.

En dan nog een 1 ander lid (naam zal ik niet noemen) om hem eens goed in elkaar te rammen).

Whoopy, omdat hij een enorme ecto was maar keihard gewerkt heeft en nu enorm veel kracht heeft.
Niels Gordijn, omdat die bovenmenselijk sterk is (en ik wel eens wil armworstelen met hem :)
Tymboo, omdat hij altijd "no bulshit " -advies heeft. Hij pakt het niet mooi in, maar smijt het in je gezicht als een echte Amerikaasne Navy seal kolonel.

En dan nog een 1 ander lid (naam zal ik niet noemen) om hem eens goed in elkaar te rammen).

Is hij een beest van een kerel?

Woopy = mini me, dus als je mij ontmoet heb je 2x het pakket

Of ik moet die kerel tussen de haakjes zijn :bang:

GetXXL - Ben wel benieuwd naar de persoonlijkheid achter alle intelligentie op het board
Sanca - Geen woorden voor...zonder dat is het leven doelloos geweest. :D

Woopy = mini me, dus als je mij ontmoet heb je 2x het pakket

Of ik moet die kerel tussen de haakjes zijn :bang:

ROFLOL
Neen, je bent niet die kerel tussen de haakjes. Sayer zat er niet ver naast (er eigenlijk compleet op)/

Heb jij ook zo'n enorme vooruitgang geboekt als Whoopy?

Begrijp niet dat er niemand is die mij wil ontmoeten om me op mijn tandjes te slaan.

Al die moeite......

Ik ben nu toch wel benieuwd naar de persoon achter sanca.:D

Bryce

En trenchmouth

Laatst bewerkt:
Heb iedere post aandachtig zitten lezen. Over nagedacht. En nee, niemand wil mij ontmoeten.
Nu wil ik dus ook niemand ontmoeten.
Zo gaat dat hé? Als je kaatst dan mag je de bal verwachten.
Zelfs Skinnie, als die nu aan m'n deur zou staan ok dan zou ik hem wel binnenlaten en ik zou wel iets mompelen en ik zou me ook wel omdraaien zodat hij die dumbbell met een onverwachte ferme zwaai naar binnen kan rammen, maar ik zou er achteraf ook gewoon alles over ontkennen.

Terug
Naar boven