MuscleMeat

Welke (ex) dbb-(st)er zou je wel eens in het echt willen ontmoeten en waarom?

Tymboo Big T 3XL, al die grote kerels met veel verstand van trainen

GetXXL - Ben wel benieuwd naar de persoonlijkheid achter alle intelligentie op het board
Sanca - Geen woorden voor...zonder dat is het leven doelloos geweest. :D
Als MASS ooit 'n beetje groot wordt organiseren Big Cat en ik seminars. :)

Leuk om te lezen.
Een hoop mannen uit de pl-sectie ken ik persoonlijk, met een aantal train ik regelmatig, vele anderen zie ik op wedstrijden, veel daarvan zijn ook vrienden geworden.
Degenen die eens willen trainen met mij kunnen altijd naar Zeeland afreizen natuurlijk.

Ik weet verder niet wie ik nog eens zou willen ontmoeten, misschien Harpep en Jezza, al is het maar om er eens achter te komen wat voor gezichten achter al die verstandige woorden zitten.

Luppie. Je kan altijd veel opsteken van mensen die meer over vlora en vauna weten dan een bioloog.

getxxl lijkt me egt vet

en thommiebro want hij is echt vet

iedereen wil stiekem iets van mijn PUA skills opsteken, obvious

Daar moet ik nog een keertje over peinzen. Maar weet alvast wat, pak nu een bryce bijvoorbeeld, ik niet zou willen tegenkomen.

Nog zo een ontmoeting waar ik naar verlang zoals brood van de carrefour gecontamineerd met angelus zijn spermatozoa is die met GetXXL.

Laatst bewerkt:
Leuk om te lezen.
Een hoop mannen uit de pl-sectie ken ik persoonlijk, met een aantal train ik regelmatig, vele anderen zie ik op wedstrijden, veel daarvan zijn ook vrienden geworden.
Degenen die eens willen trainen met mij kunnen altijd naar Zeeland afreizen natuurlijk.

Ik weet verder niet wie ik nog eens zou willen ontmoeten, misschien Harpep en Jezza, al is het maar om er eens achter te komen wat voor gezichten achter al die verstandige woorden zitten.

En je noemde mij niet????????? Ik moet sterker worden, en dan kom ik aan je oren trekken.

yasmine

Heb iedere post aandachtig zitten lezen. Over nagedacht. En nee, niemand wil mij ontmoeten.
Nu wil ik dus ook niemand ontmoeten.
Zo gaat dat hé? Als je kaatst dan mag je de bal verwachten.
Zelfs Skinnie, als die nu aan m'n deur zou staan ok dan zou ik hem wel binnenlaten en ik zou wel iets mompelen en ik zou me ook wel omdraaien zodat hij die dumbbell met een onverwachte ferme zwaai naar binnen kan rammen, maar ik zou er achteraf ook gewoon alles over ontkennen.

Fan van Brusselmans?

---------- Post toegevoegd Wed 20 Mar 2013 om 21:49 ----------

Kom hier, dan geef ik je een kus!!!
Nu moet ik ook in "wat heeft mijn dag goedgemaakt" gaan posten.

Mat, GetXXL, Tatt, EricR, Clawfinger, I Xyzyx I, en nog een hoop anderen.
Ah ja, en niet te vergeten Marcel3000, om te zien of hij irl net zo'n zielig mannetje is als hier, of dat hij irl misschien veel leuker is......:p :D

Fan van Brusselmans?

---------- Post toegevoegd Wed 20 Mar 2013 om 21:49 ----------

Kom hier, dan geef ik je een kus!!!
Nu moet ik ook in "wat heeft mijn dag goedgemaakt" gaan posten.

Verder heb ik alle bazen al ontmoet dus nog maar 1 te gaan

---------- Post toegevoegd Wed 20 Mar 2013 om 21:51 ----------

En Sjors39

Sanca, GetXXL en Gijs (weet z'n nickname ff niet)

Terug
Naar boven