Fitness Seller

Welke game speel je op dit moment?

NFS Most Wanted op de Xbox
Civilization IV op de PC

moet ook nog de Warriors uitspelen op de Xbox en Gun, maar ja volgende week komt de 360. Denk dat ik dan een tijdje geen Xbox meer speel, PGR3 zal de komende weken mijn spel zijn.

NFS most wanted af en toe.

Geen tijd want ik moet MySQL snappen en Php en snap er niks van :( (iemand hier moet toch snappen wat het is, en het schijnt niet eens moeilijk te zijn )

NFS Most Wanted en Call of duty United Offensive (online)
Allebei op pc (lees: laptop :D)

FarCry

Geen natuurlijk. Ik stond vanmiddag bij de Bart smit voor mijn maandelijks aankoop van de He-man poppetjes, zie ik daar 2 jongens van +-25 á 26 jaar een computerspelletje kopen. Ze waren er helemaal opgetogen van. Echt ik dacht die komen elk moment klaar, kan niet anders.

eduardjanssen zei:
Geen natuurlijk. Ik stond vanmiddag bij de Bart smit voor mijn maandelijks aankoop van de He-man poppetjes, zie ik daar 2 jongens van +-25 á 26 jaar een computerspelletje kopen. Ze waren er helemaal opgetogen van. Echt ik dacht die komen elk moment klaar, kan niet anders.
En jij durft hún uit te lachen omdat ze een game kopen? :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
eduardjanssen zei:
Gozer, de gemiddelde leeftijd van een gamer ligt zo rond de 30.

Aan gamen is helemaal niks kinderachtigs het is juist lekker ontspannend na een goede work-out :)

En tja.. sommige mensen blijven altijd kind :P

NFS most wanted, Gun en UT (classic en 2k4)

Metal_Wolf zei:
Ik speel momenteel Mercenaries op de Xbox.
dan vind je battlefield 2 helemaal cool!

idd, die speel ik nu :D

shot. centre mass. he is down hard.:cool:

@ eduard janssen: vind je dat al triest?
ik heb eens een spel luid vloekend tegen de muur gesmeten (star ocean 3) omdat ik na 1,5 uur gamen eindelijk mijn triple-kick had geupgegradet in een bonus dungeon, daarnaast had ik ook nog flink wat orichalum verzamelt om mijn hp en strenght te upgraden. wat gebeurd er? ik wordt op een ongelooflijk knullige wijze verslagen door een low-level monster met spell-deflectors. Snap je hoe frusterend dat kan zijn!? Gamen is geen spelletje! :D

Laatst bewerkt:
Heb Battlefield 1942, Road To Rome add-on, Secret Weapons of WW2 add-on, Battlefield Vietnam :)

Voorlopig hou ik het ff daar bij, als BF2 is afgeprijst koop ik 'm wel.

hmm, ik vraag me af of die wel wat toeveogd aan de collectie die je nu hebt? :D
ik baal zo ontzettend dat er geen goede real-time-strategy games zijn op de PS2. Goblin-commander en Ages of Empires kunnen er wel mee door, maar dat was dan ook alles :(

Edit: ik wil ook ages of empires 3 spelen! de megalomane dictator uithangen, dat wil toch iedere vent graag?:(

RTS speelt imo toch fijner met een muis omdat je dan sneller kan reageren enz.

Dit is mijn collectie btw, [Link niet meer beschikbaar]

Heb net Max Payne 2 weer eens uitgespeeld. blijft toch een vette game.
misschien ook 1 maar weer eens uit de kast trekken of Manhunt weer eens installeren. :cool:

NFS Most Wanted is trouwens wel een spel dat redelijk snel uitgespeeld is, ook al weet ik niet of de laatste racers ook zo makkelijk te verslaan zijn. Ben nu bij de achste van de lijst, uurtje of 6 gespeeld totaal. Waarvan de meeste tijd nog ging zitten in achtervolgingen, die zijn wel cool gedaan met die vertraagde tijd om roadblocks te vermijden.

Need for Speed: Most Wanted op de pc en Smackdown vs. RAW 2006 op de PS2.

project snowblind op xbox
hoop deze week call of duty 2 erbij te hebben
en flobius waar blijft mijn F.E.A.R:mad: :D

Need for Speed: Most Wanted => pc versie ( voorlopig nog DEMO:o )

wel een beetje verslavend................:D :eek:

call of duty 2 net uitgespeeld
gvd dat was een heerlijk spel
waarbij je het gevoel krijgt dat het niet mag aflopen
ben ook bezig met nfs maar verveelt een beetje
me fear torrent schiet niet echt op
blijft steeds haken
heeft iemand nog een goeie torrent die redelijk snel is?
karma verzekerd

world of warcraft ...

Terug
Naar boven