MuscleMeat

Welke game speel je op dit moment?

Die heeft shitty graphics. Age of Empires is epic. Deel 4 komt ook soon.

op school hele dagen age of empuires 2 gespeeld, epic lan party met 4 vs 4 op school, had als enige het eiland in het midden ontdekt met het goud dus was de winnaar met mn leger van olifanten en archers :P

hoe soon komt 4?

op school hele dagen age of empuires 2 gespeeld, epic lan party met 4 vs 4 op school, had als enige het eiland in het midden ontdekt met het goud dus was de winnaar met mn leger van olifanten en archers :P

hoe soon komt 4?

Epic idd. Oh in de zomer hoorde ik dat project IV zou starten, maar lees nu op internet dat dat voorlopig niet komt, maar in plaats daarvan Age of Empires Online is gekomen wat echt gay is.

heb nog een battlefield3 premium account liggen, wel gebruikt maar doe er niets meer mee.

je kunt je eigen e-mail / soldier name / instellingen etc gewoon nemen als je hem overneemt.

pm maar bij interesse.

(oja, als je het niet vertrouwd, check mijn oude topics, verkoop genoeg shit hier)

Maar je battlefield acc is toch gelinkt aan je origin account?

True, maar ik heb alleen BF3 op orgin, dus is geen probleem als je hem wilt kopen.

Epic idd. Oh in de zomer hoorde ik dat project IV zou starten, maar lees nu op internet dat dat voorlopig niet komt, maar in plaats daarvan Age of Empires Online is gekomen wat echt gay is.

aoe online is echt hopeloos
had aom nooit gespeeld, is zeker wel wat, griekse goden en cultuur spreekt me aan

Plants versus zombies.

Ac 3 en far cry 3 nu ook maar gehaald

---------- Post toegevoegd Sat 29 Dec 2012 om 12:04 ----------

True, maar ik heb alleen BF3 op orgin, dus is geen probleem als je hem wilt kopen.

Ben zelf al colonel service star 35 :p maaar dan kan het idd wel

hitman, dishonored en far cry 3

AC 3 & Black Ops 2

voor de moment het meeste Cs : source en Orcs must die! 1 & 2.

Net weer begonnen met diablo 3

Far Cry 3 inmiddels uitgespeeld, weer even mooi geweest met gamen. Eenmaal de twee eilanden vrijgespeeld is de uitdaging er ook wel wat vanaf bij Far Cry 3. Eenmaal op het tweede eiland kan je net zo goed alle missies direct achter elkaar spelen.

****ing steam. Sleeping Dogs ineens 91% afgeprijsd. Ik wil het kopen, krijg ik geen tancode van ING, daarna met creditcard geprobeerd kreeg ik foutmelding dat gegevens niet klopten. 3 min later is de prijs weer normaal. Blijkt dat het een fout was, maar wel een hele hoop mensen hebben hem voor 5 euro gekocht. :fuu:

The Darkness II sinds gisteren weet nog niet wat ik ervan moet denken.

Dcs a10c op de pc.
Gruwelijke hardcore a10 simulator.

Op de ps3 fifa 13 en blackops 2

Hitman sniper challenge.

The Darkness II sinds gisteren weet nog niet wat ik ervan moet denken.

Kon hem wel smaken :D fijne afwisseling met de droombeelden en dat maffiagedoe :D

Gisteren begonnen met Day-Z, is wel leuk spijtig van de hackers.

Dead Space 2 maar eens uitspelen en Metro2033 eens bovenhalen!

Terug
Naar boven