AndroidHealthClinic

Welke game speel je op dit moment?

ben raar genoeg beetje uitgekeken op het gamen.. komt denk ik deels omdat ik geen goede game pc tot me beschikking heb.

Heb een half jaar terug geprobeerd te gamen op de ps2 van me broer.. maar na 20 min vond ik r al nix aan.. doie graphics.. same ol' same ol' gameplay.

speel, wanneer ik niets te doen heb voor school, wel ooit es UT99, Red Alert 95 of Heroes of might and magic 3/4 op de pc..

is maar beter ook dat ik niet meer game.. heb me tijd hard nodig voor andere dingen.

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren begonnen aan Need for Speed: Underground :)

Warcraft 3 Frozen Thorne
Unreal Tournament 2004

Civilization 2 Gold op m'n werk, ja het is vrij stil deze weken :P

waar downloaden jullie je games?
age of empires III bijvoorbeeld, of F.E.A.R.??

alvast bedankt!!

CoD2 multiplayer........

Verslaafd aan GTR FIA GT Race game. Verder speel ik nu veel GTA San Andreas, echt een top game. Soms Doom 3 en heel soms RollerCoasterTycoon 3.

CS Source.
prachtgame. ben net begonnen, bak er dus nog geen pepernoot van.

Ik ben nog steeds bezig met DBZ bodukai3 :(

ik ben bezig met World of Warcraft , NFS most wanted ben nu bij 9e in de lijst heb effe 1 middag gespeeld is best makkelijken ben bezig met B&W 2 begint al wel saai te worden en nog wat MMORPG's

Call of duty 2 op xbox 360. Maar zit eigenlijk te wachten op battelfield 2

call of duty is uitgespeeld...nu dan maar weer fifa 2006.

grtz

True Crime: New York City op de xbox.

Beetje slechte gameplay als ik eerlijk ben. Ook is ie al een paar keer vastgelopen terwijl de xbox nog niet eens is omgebouwd ofzo.

Need For Speed Underground 2.

PGR3, speel niet veel anders meer. COD2 had ik al bijna uitgespeeld, beetje snel eigenlijk. PGR3 paar keer in gewonnen positie een Live-game toch nog verloren in de laatste rond, wordt tijd dat ik een race win.

NFS
maar ben nu helemaal verslaafd aan dat liedje van aha take on me
damn wat is dat een goed nummer

Terug
Naar boven