Fitness Seller

Welke game speel je op dit moment?

Warcraft III
online dan he

Speel momenteel veel fifa10 en uncharted 2.

FM2010 ^^ Was maar 54 euro + Voetbal International voor 'n jaar^^ Dit is geen spam btw^^

---------- Toegevoegd om 11:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

Haha nee man, ben net aan het tweede chapter begonnen. Kan wel zeggen dat de sfeer in het spel echt goed is!

Kerel.. in 7 dagen kan dat wel..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Operation Flashpoint , de nieuwe , weet de titel neit:D

Mass Effect 2 (Uiteraard met uit het eerste deel geïmporteerde characters)... ****ing briljant!

Ik ben bezig met Brütal Legend,,,wat een brute game vind ik het ook met al die cameo's van Metalgods. Ik probeer mezelf ook nog steeds toe te leggen op FFVII maar voor één of andere reden blijft de romance out :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dragon Age Origins :D

Ik ook.

Vond het in eerste instantie maar een hoop gelul (enorm veel gelul, op zich kan ik me goed vermaken met een Tolkienesque rpg) in een clichématige wereld van elfjes, dwergen en boze tovenaren maar in mijn tweede poging moet ik daar toch op terugkomen.

Het is nog steeds een wereld waar je er duizenden van kent uit andere rpg's en fantasy verhalen maar de dieperliggende verhaallijnen - de politieke intriges daaronder en de interactie met je party-leden en diens unieke kijk en wijze van interacteren op de spelwereld - zijn toch van zeer goede kwaliteit en binnen dat uitgemolken fantasykader wel weer origineel. Grootste minpunt is wel het battlesysteem, op de 360 en PS3 kan deze echt niet tippen aan de pc versie.

edit: krijg jij trouwens die t*ring draken dood zonder de moeilijkheidsgraad op die momenten even naar beneden te stellen? :o

Laatst bewerkt:
Eind maart komen de twee uitbreidingen van GTA 4 ook op de pc. :woot: Daarnaast komt eind mei eindelijk Mafia 2 uit.

ik speel nu bad company 2 facking vet zeg beter als mw 2

Ik ook.

Vond het in eerste instantie maar een hoop gelul (enorm veel gelul, op zich kan ik me goed vermaken met een Tolkienesque rpg) in een clichématige wereld van elfjes, dwergen en boze tovenaren maar in mijn tweede poging moet ik daar toch op terugkomen.

Het is nog steeds een wereld waar je er duizenden van kent uit andere rpg's en fantasy verhalen maar de dieperliggende verhaallijnen - de politieke intriges daaronder en de interactie met je party-leden en diens unieke kijk en wijze van interacteren op de spelwereld - zijn toch van zeer goede kwaliteit en binnen dat uitgemolken fantasykader wel weer origineel. Grootste minpunt is wel het battlesysteem, op de 360 en PS3 kan deze echt niet tippen aan de pc versie.

edit: krijg jij trouwens die t*ring draken dood zonder de moeilijkheidsgraad op die momenten even naar beneden te stellen? :o

hehe...draken stuk voor stuk afgeslacht zonder de difficulty omlaag te schroeven :)

(juggernaut armor met minimaal 20% resistance voor elke bron van damage, red dragon armor, superior drakeskin armors, ring of ages, ring of restance, een shitload aan potions, salves, een mage als spirit healer, veel bogen en pijlen, zwaarste heavy hitting wapens en spells, je partymembers goed voorbereiden met ability gebruik...piece of cake:))

alle 3 de S.T.L.A.K.E.R.S. en BF BC 2

spyro het draakje 1, op de playstation :p

Terug
Naar boven