XXL Nutrition

Welke game speel je op dit moment?

Heb een paar dagen geleden Fallout 3 binnengehaald, game of the year versie met alle 5 uitbreidingen.

Gruwelijke game, volgens mij ****ing lang ook.

Heb een paar dagen geleden Fallout 3 binnengehaald, game of the year versie met alle 5 uitbreidingen.

Nou zeg school maar op, je vrienden gedag en dump je meisje!

Deze game is ****ing verslavend, heb heb volledig uitgespeeld zonder cheats en met alle add-ons en ben zo'n 100 uur bezig geweest (minimaal!)

Gruwelijk vet spel en je blijft dingen ontdekken. Alleen al alle locations ontdekken is een quest op zich!

Ik ben bezig met de resident evil reeks en Silent hill langs de zijkant

assassins creed 2 is dat wat?

settlers 7 ook ff binnengehaald..

Binnengehaald? Jullie gamen op de pc dan?

Binnengehaald? Jullie gamen op de pc dan?
pc is made for tha games!

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

assassins creed 2 is dat wat?

settlers 7 ook ff binnengehaald..
assassins creed 2 is zeeeeeeker wat. een must have imo en heb al aardig wat games gespeeld.

idd wat degene boven mij zei + je kan gwn heel veel doen.

ac 1 zou ik ook eerst spelen. snap je het verhaal een beetje en is ook bruut

Ik speel de laatste tijd ZH tegen m'n matties omdat we geen leven hebben.

Hele vette game idd, ben er ook lang zoet mee geweest.

Die uitbreiding Point Lookout is lachen. Die hillbilly inbreds die je daar tegenkomt zijn echt epic:roflol:

Het wachten is op Fallout: New Vegas.

Cod mw2, en online soccer manager met mensen uit me klas :roflol:

:yarly: osm is ownage

Hele vette game idd, ben er ook lang zoet mee geweest.

Die uitbreiding Point Lookout is lachen. Die hillbilly inbreds die je daar tegenkomt zijn echt epic:roflol:

Het wachten is op Fallout: New Vegas.

Haha, heb net het grootste deel van de dag besteed aan het uitspelen van de Mothership Zeta uitbreiding, kwam niet meer bij toen ik opeens naar een ****ing ruimteschip gezapt werd.:roflol:

Is New Vegas een vervolg op Fallout 3 dan?

New Vegas, een volledig vervolg op Fallout 3? Ah man, heerlijk!

Is New Vegas een vervolg op Fallout 3 dan?
Volgens "The Vault":
Fallout: New Vegas is an upcoming role-playing video game developed by Obsidian Entertainment and published by Bethesda Softworks. While New Vegas is not a direct sequel, it will use the same engine and be in the same style as Fallout 3, and is being developed by some of the people who worked on previous Fallout games at Black Isle Studios. It will be set in and around post-apocalyptic Las Vegas (New Vegas). It has a projected release date of Fall 2010 and will be available on the PC, Xbox 360 and PlayStation 3. It is currently at the top of the pre-order charts.
http://www.youtube.com/watch?v=X6H2LdUwNDk&feature=player_embedded

God of war III
Top game!

Terug
Naar boven