MuscleMeat

Welke game speel je op dit moment?

Ik speel de laatste tijd veel "World of Tanks". Dat is net zoiets als Runescape maar dan met tanks.

1zcn9d3.jpg

eerste pentakill

far cry 3 multiplayer op ps3

Ja, tegen bots is tegenwoordig leuker.....normale games kom je echt veel idioten tegen, of in je eigen team of in tegenovergestelde team.
P.S. me like new champ :D

Terug wat meer bf3 aan het spelen, nu ik een goei desktop pc heb ipv laptop lukt het mij veel beter :p

Angry birds Star Wars
May the birds be with you.

Blur speel ik nu, nice stuff hoor. Daarvoor had ik San Francisco Driver **** baby

black ops 2 op xbox :p

Jup is een beest :p sta altijd als eerste op de map nu feelsgood :D en merk het dus echt wel aan mijn gameprestaties

Ah lekker man, idd een feelgood haha. Ik vond je setup toen al kk vet, maar zou niet weten waarvoor ik t zelf nodig zou hebben

Is er een reden waarom je niet online speelt?

ik speel toch wel online? Alleen tegen bots, niet met bots.

Af en toe speel ik pvp, maar meestal valt er altijd iemand weg en is het unbalanced, of zit er (zoals in mn laatste bot match) iemand bij die denkt dat je kan facetanken met squishies en het na 14 keer dood te gaan nog niet doorheeft.

Vs bots kun je zoiets rechttrekken, in pvp is het vrijwel altijd naar de kloten, maar niemand heeft het kennelijk door en wilt surrenderen tot het echt al 30 minuten ver is.

Fifa11 op PS3 online... the amount of rage-quits is too damn high!

Alleen beetje osm nu

Assassin's Creed II ook maar gekocht voor €3,75.

ty steam holiday sales :p

cod black ops 2 zombies ftw.

football manager 13

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 14:26 ----------

Best dood hier. Iemand hier die Sniper Elite V2 of Batman Arkham City heeft gespeeld? Zit er aan te denken om deze te kopen in een steam aanbieding. Zijn ze de moeite waard?

Arkham city vond ik een heel goed spel maar je moet wel arkham asylum hebben gespeeld om het verhaal te snappen

Zijn allebei echt topspellen. Zeker voor het geld waar ze nu voor te krijgen zijn.

Terug
Naar boven