Fitness Seller

Welke game speel je op dit moment?

heb nog een battlefield3 premium account liggen, wel gebruikt maar doe er niets meer mee.

je kunt je eigen e-mail / soldier name / instellingen etc gewoon nemen als je hem overneemt.

pm maar bij interesse.

(oja, als je het niet vertrouwd, check mijn oude topics, verkoop genoeg shit hier)

heb nog een battlefield3 premium account liggen, wel gebruikt maar doe er niets meer mee.

je kunt je eigen e-mail / soldier name / instellingen etc gewoon nemen als je hem overneemt.

pm maar bij interesse.

(oja, als je het niet vertrouwd, check mijn oude topics, verkoop genoeg shit hier)

Maar je battlefield acc is toch gelinkt aan je origin account?

voor lollers

[Link niet meer beschikbaar]

add maar

Ik slinger civ 5 weer aan!

black ops 2 gister gekocht.. nog niet veel tijd gehad om te game... volgende week weer wat meer tijd..

je beseft dan hopelijk wel dat ik mezelf dan de hele dag betast voor de spiegel? En foto's neem voor later gebruik

Maar dat gaat niet hè... Stofzuigen, dweilen, stoffen tussendoor kind vermaken eten geven.. Zelf eten, boodschappen doen met een kind van 2 jaar doe je er 10 keer langer over... Troep opruimen wat kind maakt... Wassen strijken opvouwen...

Geen tijd om jezelf te betasten dus :p

haha ik doe hier ook het huishouden... hier is het THE MAN WAY d.w.z. één keer per maand zie ik er 's morgens even geen doen meer aan en dan gebeurt het allemaal in 1 dag, die kleine drop ik wel ergens af bij een babysitter

haha ik doe hier ook het huishouden... hier is het THE MAN WAY d.w.z. één keer per maand zie ik er 's morgens even geen doen meer aan en dan gebeurt het allemaal in 1 dag, die kleine drop ik wel ergens af bij een babysitter

Hahahaha mannen hè...

Ik hoop dat ik ooit nog aan het werk kom... Werk liever als dat ik huisvrouw ben hoor ;)

ja, kan ik wel geloven eigenlijk

you'll get there

Regelmatig Bf3 en zo nu en dan oldskool Age of Empires :D

mijn broer heeft blackops 2 gekocht, even uittesten :p

Terug
Naar boven