Fitness Seller

Welke gewicht ?

Bezoekers in dit topic

Laten we het zo stellen...TOPsporters rekenen altijd met stang!
 
Bij ons heb je 2 soorten olympische stangen,ze zijn even lang maar de 1 is dikker als de ander,heb ze op de weegschaal gezet de dunste was 20kg de dikste 22kg
 
Luukie23 zei:
Volgens mij spreek jij niet voor iedereen ;)

jawel.. ik reken jou alleen niet tot mijn soort ;) (zie Yzord zn post)
 
Luukie23 zei:
Als ik zeg: ik druk 80 KG, bedoel ik zonder stang

haha das raar. Je drukt toch het GEWICHT, niet de schijven die er aan hangen.
 
Luukie23 zei:
Als je consequent de stang niet meetelt, weet je net zo goed hoe ver je vooruit gaat. Daarbij komt dat ik het makkelijker vindt, 80 kg zonder stang gedeeld door 2 is 40 kg aan iedere zijde. 80 kg met een stang van 12 kilo is 80-12 = 68 gedeeld door 2 is 34 kg aan iedere zijde.

Niet onoverkomelijk maar zonder stang rekent toch ietsje makkelijker.

Mja maar dan moet je ook niet janken als er in 1 keer ECHT 100 kilo op je borst ligt, omdat je ff niet wist dat de stang 20kg woog ipv, 11.
 
Luukie23 zei:
Volgens mij spreek jij niet voor iedereen ;)

Ik denk eerder dat je nog moet leren dat we hier op DBB gewoon over gewicht praten, en niet over rare toeters en bellen met stangetjes en schijfjes. Je drukt het totale gewicht, basta.
 
Hahaha, guys, waar hebben we het over. Ik vind het makkelijker om het totale gewicht te onthouden, maar ik ben het er wel mee eens dat het scheelt per stang hoeveel gewicht het is. Maar weet je wat... laten we dat een 'luxe' probleem noemen :D
 
OK bedankt voor jullie reacties...ja dit is een late reactie. Maar was mijn oude post begonnen met doorlopen en zag dat ik nog niet fatsoenlijk had bedankt. Ga de andere post ook nog doorlopen.
 
Back
Naar boven