AndroidHealthClinic

Welke jongeren zorgen voor de meeste criminaliteit

Peiling Peiling Welke jongeren zorgen voor de meeste overlast

• Antillianen

Stemmen: 2 2,9%
  • Surinamers

Stemmen: 0 0,0%
  • Chinezen

• Indo's

• Paki's

Stemmen: 1 1,4%
  • Marokkanen

Stemmen: 57 81,4%
  • Oostblokkers

Stemmen: 1 1,4%
  • Turken

Stemmen: 2 2,9%
  • Nederlanders

Stemmen: 7 10,0%

• Totaal stemmers
    70
Status
Niet open voor verdere reacties.

Juriaan

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
Welke jongeren zijn volgens jullie de voornaamste oorzaak van criminaliteit als overvallen, berovingen, zinloos geweld etc.

beetje een inkoppertje dit :)

De Paki's natuurlijk, wie anders ???

• Topic Starter Topic Starter
Brutez zei:
De Paki's natuurlijk, wie anders ???

Graag serieus stemmen, grappen maken doe je maar in het gare hanen hok. Als jij van mening bent dat het de paki's zijn heb je het recht daartoe te stemmen. Maar maak dan geen nutteloze opmerking wie anders, we zijn tenslotte een multiculturele samenleving.

Jongeren van marrokaanse afkomst. Bewezen met statestieken en goed te merken aan de nieuwsberichten.

Idd erg voorspelbaar.

belachelijk, daarom misschien dat ze zich niet integreren, ze worden toch nooit aanzien als nederlanders :rolleyes: ze blijven 'de turk, de marokkaan, ..."

en nederland bestaat uit meer nationaliteiten dan dat

roxxe zei:
belachelijk, daarom misschien dat ze zich niet integreren, ze worden toch nooit aanzien als nederlanders :rolleyes: ze blijven 'de turk, de marokkaan, ..."

Hoe had ik het dan moeten formuleren bertus? Nederlander met een licht getine huid, Nederlander met een gele huid etc. Gezien het merendeel van de turken, marokkanen etc nog steeds 2 paspoorten hebben zijn ze zowel nederlander als marokkaan. Jij bent gewoon zo iemand die de realiteit niet wilt inzien.

Ik haat ze die marokkanen tegenwoordig. Vandaag ook weer in de bus bleg.

Wel een polletje naar de bekende weg imo

maar jammer dat we een hoop allochtonen in de volksmond nog steeds bij afkomst noemen, en niet zoals bijv in de VS na een paar generaties gewoon Nederlander/Amerikaan.
Dit alles heeft gewoon te maken met het simpel accpeteren en overnemen van de hier geldende normen en waarden, en natuurlijk wetten en plichten.

exarchos zei:
maar jammer dat we een hoop allochtonen in de volksmond nog steeds bij afkomst noemen, en niet zoals bijv in de VS na een paar generaties gewoon Nederlander/Amerikaan.

Pardon, àls er ergens patriotisme en chauvinisme heerst is het wel in de States.

Ik als Portuguees voel me gediscrimineerd... we staan er niet tussen :mad:

Maaruh.. ik denk dat hier weer een discussie uit voorkomt die hier al tig keer is gehouden en steeds weer op hetzelfde neer komt...

Marokkanen, zijn zonder twijfel een groot probleem aan het worden hier in Nederland. ( Er zitten uiteraard goede Marokkanen bij ff voor de duidelijkheid )

exarchos zei:
Wel een polletje naar de bekende weg imo

Dit alles heeft gewoon te maken met het simpel accpeteren en overnemen van de hier geldende normen en waarden, en natuurlijk wetten en plichten.

:thumbs:

Nou dat is nu wel duidelijk wie voor de meeste zorgen levert :eek: LOL

marokkanen op 1, dan antilianen.. en turken.. dan oostblokkers, dan nederlanders..

van Chinezen heb je nooit last..

BigNL zei:

Hey big nl. waarom geef je me negatieve karma voor het posten van deze poll. Het gaat niet om de karma maar meer om het principe waarom. Ik maak 9 opties in de pol dat iedereen op marrocs stemt kan ik toch weinig aandoen.

Dit zegt welweer genoeg over jou sociale ontwikkeling. Maar ik ben ook de slechtste niet en omdat ik je graag het goede voorbeeld geef krijg jij van mij positieve karma ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven