AndroidHealthClinic

Welke jongeren zorgen voor de meeste criminaliteit

Peiling Peiling Welke jongeren zorgen voor de meeste overlast

• Antillianen

Stemmen: 2 2,9%
  • Surinamers

Stemmen: 0 0,0%
  • Chinezen

• Indo's

• Paki's

Stemmen: 1 1,4%
  • Marokkanen

Stemmen: 57 81,4%
  • Oostblokkers

Stemmen: 1 1,4%
  • Turken

Stemmen: 2 2,9%
  • Nederlanders

Stemmen: 7 10,0%

• Totaal stemmers
    70
Status
Niet open voor verdere reacties.
Behappys-babe zei:
Ik
Al je hier de statstieken zou plaatsen wat het antwoord was.. allah..
Lol, ik vind dit wel een grappige zin met het woordje “allah” erachteraan. :D

Trouwens, ik vind het moslim extremisme en de Moslim Partij een heel stuk enger als Marokkaans tuig op een scootertje. De oplossing voor puberaal tuig is imho niet zo moeilijk: keihard straffen. Dat geeft iig geval een groter gevoel van rechtvaardigheid.
De oplossing voor de ver-moslimisering (ik verzin het woord ter plekke) van Nederland is een stuk moeilijker…

Het is toch te gek voor woorden dat iedereen al van te voren weet wat de uitslag van deze poll is. Jammer dat het een probleem is waar je niet 1-2-3 een oplossing voor kunt vinden en waar nog lange tijd over gediscuseerd zal worden.

Edit: 1000 :cool:

idd lauw

De uitkomst verrast me nogal :D

oh, okay.
ver-moslimisering klonk wel lekker interresant. :D

Even ter verdediging van de Marokkanen;

De Antillianen vertegenwoordigen ook een zeer groot deel van de Nederlandse gevangenispopulatie.

Conclusie:

Of de Antillianen zijn dommer en worden daardoor vaker/eerder gepakt als de Marokkanen, of beiden zijn veelvoudig fout bezig :D

Marrokies en Turken natuurlijk :mad:

En ze zijn veel beter in het zwaargewicht boksen als blanken. De rotzakken!

Juriaan zei:
Laten we allemaal ff lekker burgerlijk gaan doen. Closen en Deleten die poll. Hoppa zijn we van dat gezeik af klaar!

Ik denk dat ik wel begrijp wat je wilt bereiken met deze poll.. maar weet zeker dat je dit anders had moeten formuleren...

BTW.. dat was verder mijn mening, mij een zorg wat je er verder mee doet..

• Topic Starter Topic Starter
Behappys-babe zei:
Ik denk dat ik wel begrijp wat je wilt bereiken met deze poll.. maar weet zeker dat je dit anders had moeten formuleren...

BTW.. dat was verder mijn mening, mij een zorg wat je er verder mee doet..

Ik wil niets bereiken met deze poll. Wat kan ik ermee bereiken? Een hoogtepunt in de 2e kamer ofzo ???. Rellen zat op dbb. Het is jullie gedachte welke denkt dat ik er iets me wil bereiken. Zo vervuild is jullie gedachte als je meteen zo denk.

Waar vallen de Nederlandse marokkanen onder?

Marokkanen duidelijk, maar op vakantie hollanders :p !

Het valt me op dat steeds weer dezelfde (linkse of moslim) mensen negatieve karma uitdelen aan mensen die het allochtonen-vraagstuk ter sprake brengen om ze de mond te snoeren. Het geweld, of het nou symbolisch is zoals met negatieve karma of echt zoals met Pim Fortuyn en Theo van Gogh komt altijd weer uit die hoek.
Waarom zijn jullie zo tegen een open discussie en de mensen die daarin het voortouw nemen?

• Topic Starter Topic Starter
Zelda zei:
Het valt me op dat steeds weer dezelfde (linkse of moslim) mensen negatieve karma uitdelen aan mensen die het allochtonen-vraagstuk ter sprake brengen om ze de mond te snoeren. Het geweld, of het nou symbolisch is zoals met negatieve karma of echt zoals met Pim Fortuyn en Theo van Gogh komt altijd weer uit die hoek.
Waarom zijn jullie zo tegen een open discussie en de mensen die daarin het voortouw nemen?

Als je het met woorden niet afkan ga je gewoon meppen he en als je die optie niet hebt dan maar negatieve karma :)

Zelda zei:

Dat was me bij een aantal personen, wiens afkomst en/of overtuiging ik niet hoef te raden, ook al opgevallen :D

Zelda zei:

Is dit nu nog steeds bezig dus?

Juriaan zei:
Hey big nl. waarom geef je me negatieve karma voor het posten van deze poll. Het gaat niet om de karma maar meer om het principe waarom. Ik maak 9 opties in de pol dat iedereen op marrocs stemt kan ik toch weinig aandoen.

Dit zegt welweer genoeg over jou sociale ontwikkeling. Maar ik ben ook de slechtste niet en omdat ik je graag het goede voorbeeld geef krijg jij van mij positieve karma ;)

Vat het niet persoonlijk op.
Ik vindt het ook een onzin post.
Om je leed te verzachten en omdat je een gouden gozer bent krijg je van mij een presentje :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven