MuscleMeat

Welke jongeren zorgen voor de meeste criminaliteit

Peiling Peiling Welke jongeren zorgen voor de meeste overlast

• Antillianen

Stemmen: 2 2,9%
  • Surinamers

Stemmen: 0 0,0%
  • Chinezen

• Indo's

• Paki's

Stemmen: 1 1,4%
  • Marokkanen

Stemmen: 57 81,4%
  • Oostblokkers

Stemmen: 1 1,4%
  • Turken

Stemmen: 2 2,9%
  • Nederlanders

Stemmen: 7 10,0%

• Totaal stemmers
    70
Status
Niet open voor verdere reacties.
EricR zei:
Uit Real Men van Joe Jackson :

'Man makes a gun - man goes to war
Man can kill and man can drink
And man can take a wh*re
Kill all the blacks - kill all the reds
And if there’s war between the coïtuses
Then there’ll be no people left'

Op naar de Armageddon dus maar, natuurlijk mag de vinger op de zere plek gelegd worden. Maar als je constant blijft hameren op het zogenaamd slecht zijn van bepaalde bevolkingsgroepen zullen op den duur degenen die wel van goede wil zijn waarschijnlijk ook radicaler worden. Waarom de kloof nog groter maken ? Iedere groep heeft uitschot in zijn gelederen, die moeten aangepakt worden maar niet ten koste van de rest van zo'n bevolkingsgroep.

Perfect verwoord dude !!!!!!!!!!!
Dit verdient bijna een lintje. :thumbs:

Marc W zei:
Wie maakt de kloof groter? Wie denkt in hun tegen ons? Dat zijn eerder die Marokkanen zelf. En zoals ik al zei, een deel zijn de onruststokers, maar een heel heel heel groot gedeelte kijkt de andere kant op als een 'moslim broeder' een misdaad begaat tegen een Nederlander. Omdat het in hun cultuur erom gaat tot welke groep je behoort en hoe je de eer van de groep handhaaft, en niet om wie er gelijk heeft. Bloedlijn, bloedwraak. Denk je nou echt dat tien Marokkaantjes de Nederlanders in de hele Diamantbuurt kunnen terroriseren als de rest van de Marokkaanse gemeenschap daar fel tegen was of zo? Dus, nogmaals, wie denkt er in hun tegen ons, en wie verdedigt zich? En Joe Jackson is een ouwe hippie die nog nooit in Amsterdam Oost oid gewoond heeft. Laat ie ze waffel houwen.

Lekker stoken toe maar. :D

Niemand probeert hier haat te kweken, eerder mensen als jij de ernst van de situatie in te laten zien.

Lauw zei:
Lol, ik vind dit wel een grappige zin met het woordje “allah” erachteraan. :D

Trouwens, ik vind het moslim extremisme en de Moslim Partij een heel stuk enger als Marokkaans tuig op een scootertje. De oplossing voor puberaal tuig is imho niet zo moeilijk: keihard straffen. Dat geeft iig geval een groter gevoel van rechtvaardigheid.
De oplossing voor de ver-moslimisering (ik verzin het woord ter plekke) van Nederland is een stuk moeilijker…

Een moslim partij is niet eng.... ik zie liever wat ze doen.
En je kan een moslim geloof niet vergelijken met moslim extremisme. ;)

Is het ook mogelijk om te zeggen dat het meeste tuig tussen de Marokkanen zit, maar ook weten dat de meeste Marokkanen normaal zijn. En eigenlijk bedoel ik Nederlanders van Marokkaanse afkomst.
Het lijkt wel dat je met zulk soort forums of een domme linkse rakker bent of een simpele rascist.

Leviathan zei:
Even ter verdediging van de Marokkanen;

De Antillianen vertegenwoordigen ook een zeer groot deel van de Nederlandse gevangenispopulatie.

Conclusie:

Of de Antillianen zijn dommer en worden daardoor vaker/eerder gepakt als de Marokkanen, of beiden zijn veelvoudig fout bezig :D

Of iedereen die vast zit is fout bezig !!!!!!

Dom weer van je. :D

• Topic Starter Topic Starter
stealiron zei:
Vat het niet persoonlijk op.
Ik vindt het ook een onzin post.
Om je leed te verzachten en omdat je een gouden gozer bent krijg je van mij een presentje :D

Bedankt voor je presentje, helaas heb je nog geen stemkracht en is je presentje nog grijs :D

Maakt niet uit joh,.. 1 pot nat !!! :D

Ik mis de optie "Belgen"

Ik vindt het wel frapant dat nederlanders op de tweede plaats staan.
Zolang we er negatief over praten houden we het in stand en maken het zelfs als we niet uitkijken alleen maar erger.
De mens bestaat niet door negatiefe energie maar positiefe,..dat is de motor waar de mensheid op draait.

Juriaan zei:
Ik wil niets bereiken met deze poll. Wat kan ik ermee bereiken? Een hoogtepunt in de 2e kamer ofzo ???. Rellen zat op dbb. Het is jullie gedachte welke denkt dat ik er iets me wil bereiken. Zo vervuild is jullie gedachte als je meteen zo denk.

Dus eigenlijk post je deze poll niet voor een reden, maar gewoon zomaar? Maw je praat weer eens poep net als in veel andere topics...

En ohw no's geef me alsjeblieft geen negatieve karma!!
:rolleyes:

MrJ zei:
Is het nu eens afgelopen met dit karma gezeik? Ik dacht ik in eerdere topics er al redelijk duidelijk over was geweest?! :mad:

Ga nu maar over op waarschuwingen, want dit kinderachtige gedoe moet kappen.

stealiron zei:
Vat het niet persoonlijk op.
Ik vindt het ook een onzin post.
Om je leed te verzachten en omdat je een gouden gozer bent krijg je van mij een presentje :D

Als dat presentje negatief was krijg je van mij ook een presentje.

:roflol: die uitslag

Was gelukkig niet lekker voorspelbaar. :rolleyes:

lang genoeg open geweest dacht ik zo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven