stealiron
Cool Novice
- Waardering
- 0
Dani zei:Dit gaat helemaal nergens over.... Zoals iemand anders al vroeg; wat is het doel van deze poll?
Hahaha net als de meesten van dit soort polls.
Haat kweken !!!!!!!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dani zei:Dit gaat helemaal nergens over.... Zoals iemand anders al vroeg; wat is het doel van deze poll?

EricR zei:Uit Real Men van Joe Jackson :
'Man makes a gun - man goes to war
Man can kill and man can drink
And man can take a wh*re
Kill all the blacks - kill all the reds
And if there’s war between the coïtuses
Then there’ll be no people left'
Op naar de Armageddon dus maar, natuurlijk mag de vinger op de zere plek gelegd worden. Maar als je constant blijft hameren op het zogenaamd slecht zijn van bepaalde bevolkingsgroepen zullen op den duur degenen die wel van goede wil zijn waarschijnlijk ook radicaler worden. Waarom de kloof nog groter maken ? Iedere groep heeft uitschot in zijn gelederen, die moeten aangepakt worden maar niet ten koste van de rest van zo'n bevolkingsgroep.
Marc W zei:Wie maakt de kloof groter? Wie denkt in hun tegen ons? Dat zijn eerder die Marokkanen zelf. En zoals ik al zei, een deel zijn de onruststokers, maar een heel heel heel groot gedeelte kijkt de andere kant op als een 'moslim broeder' een misdaad begaat tegen een Nederlander. Omdat het in hun cultuur erom gaat tot welke groep je behoort en hoe je de eer van de groep handhaaft, en niet om wie er gelijk heeft. Bloedlijn, bloedwraak. Denk je nou echt dat tien Marokkaantjes de Nederlanders in de hele Diamantbuurt kunnen terroriseren als de rest van de Marokkaanse gemeenschap daar fel tegen was of zo? Dus, nogmaals, wie denkt er in hun tegen ons, en wie verdedigt zich? En Joe Jackson is een ouwe hippie die nog nooit in Amsterdam Oost oid gewoond heeft. Laat ie ze waffel houwen.

Lauw zei:Lol, ik vind dit wel een grappige zin met het woordje “allah” erachteraan.![]()
Trouwens, ik vind het moslim extremisme en de Moslim Partij een heel stuk enger als Marokkaans tuig op een scootertje. De oplossing voor puberaal tuig is imho niet zo moeilijk: keihard straffen. Dat geeft iig geval een groter gevoel van rechtvaardigheid.
De oplossing voor de ver-moslimisering (ik verzin het woord ter plekke) van Nederland is een stuk moeilijker…

Leviathan zei:

Leviathan zei:Even ter verdediging van de Marokkanen;
De Antillianen vertegenwoordigen ook een zeer groot deel van de Nederlandse gevangenispopulatie.
Conclusie:
Of de Antillianen zijn dommer en worden daardoor vaker/eerder gepakt als de Marokkanen, of beiden zijn veelvoudig fout bezig![]()

Lauw zei:
stealiron zei:Vat het niet persoonlijk op.
Ik vindt het ook een onzin post.
Om je leed te verzachten en omdat je een gouden gozer bent krijg je van mij een presentje![]()

Snaper zei:

Juriaan zei:Ik wil niets bereiken met deze poll. Wat kan ik ermee bereiken? Een hoogtepunt in de 2e kamer ofzo. Rellen zat op dbb. Het is jullie gedachte welke denkt dat ik er iets me wil bereiken. Zo vervuild is jullie gedachte als je meteen zo denk.

MrJ zei:Is het nu eens afgelopen met dit karma gezeik? Ik dacht ik in eerdere topics er al redelijk duidelijk over was geweest?!![]()
Ga nu maar over op waarschuwingen, want dit kinderachtige gedoe moet kappen.
stealiron zei:Vat het niet persoonlijk op.
Ik vindt het ook een onzin post.
Om je leed te verzachten en omdat je een gouden gozer bent krijg je van mij een presentje![]()
Snaper zei: