- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
welke topics??MrJ zei:Is het nu eens afgelopen met dit karma gezeik? Ik dacht ik in eerdere topics er al redelijk duidelijk over was geweest?!![]()
Ga nu maar over op waarschuwingen, want dit kinderachtige gedoe moet kappen.
Centaur zei:
Pumpin' zei:nutteloze poll....uitslag lijkt me voor de hand liggend.....![]()
Var zei:
Lauw zei:Krachtsportatleten, dat is ook tuig!
Laatst hing er weer een groepje in mijn portiek. Nou ja, het waren er eigenlijk maar 2 want door hun omvang pasten ze niet zo goed in het portiek. Toen ik voorbij wilden lopen hoorde ik: pssst, dianabolletjes kopen?
frietbakker zei:

Big_T zei:iedereen weet op voorhand de uitslag van dit soort poll dus ik vraag me af wat je hiermee dan nog wil bereiken?
Behappys-babe zei:Ik vind deze pol en niet compleet.. en eigenlijk neigen naar racisme/ discriminatie..
Al je hier de statstieken zou plaatsen wat het antwoord was.. allah..
maar om het feit dat je het aan ons vraagt.. waarbij de meesten niet eens in staat zijn om een onafhankelijk oordeel te vestigen (bedoel puur op de feiten).. nee verkeerd..
EricR zei:Waarom de kloof nog groter maken ? Iedere groep heeft uitschot in zijn gelederen, die moeten aangepakt worden maar niet ten koste van de rest van zo'n bevolkingsgroep.