AndroidHealthClinic

Welke jongeren zorgen voor de meeste criminaliteit

Peiling Peiling Welke jongeren zorgen voor de meeste overlast

• Antillianen

Stemmen: 2 2,9%
  • Surinamers

Stemmen: 0 0,0%
  • Chinezen

• Indo's

• Paki's

Stemmen: 1 1,4%
  • Marokkanen

Stemmen: 57 81,4%
  • Oostblokkers

Stemmen: 1 1,4%
  • Turken

Stemmen: 2 2,9%
  • Nederlanders

Stemmen: 7 10,0%

• Totaal stemmers
    70
Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het nu eens afgelopen met dit karma gezeik? Ik dacht ik in eerdere topics er al redelijk duidelijk over was geweest?! :mad:

Ga nu maar over op waarschuwingen, want dit kinderachtige gedoe moet kappen.

MrJ zei:
Is het nu eens afgelopen met dit karma gezeik? Ik dacht ik in eerdere topics er al redelijk duidelijk over was geweest?! :mad:

Ga nu maar over op waarschuwingen, want dit kinderachtige gedoe moet kappen.
welke topics?? :scratch:

Heb blijkbaar wat gemist.

nutteloze poll....uitslag lijkt me voor de hand liggend..... :rolleyes:

Var zei:

Het lijkt me dat dit gewoon is na te gaan in de statistieken van het CBS of zo? Maar als we het niet over jongeren hebben, maar over het algemeen, dan is het oostblok in opkomst. Er zijn nog niet zoveel oostblok illegalen hier, maar er is veel tuig dat nu uit bijvoorbeeld Roemenie en Bulgarije komt omdat deze landen kandidaat lid zijn van de EU.

Het antwoord kan natuurlijk ook Nederlanders zijn. Als je vraagt welke personen er in absolute zin meer rotzooit trapt, kunnen dat de Nederlanders zijn omdat er nog steeds meer Nederlanders zijn dan Marokkanen. Relatief zijn Marokkanen echter grotere etters en dat valt op omdat ze een redelijk grote groep zijn, dwz ze vormen een relatief groot deel van de bevolking in Nederland. En misschien komt en nu relatief meer schorum uit het oostblok, zigeuners uit Roemenie, maar omdat dat nog een kleine groep is valt het niet op.

Ik zou zeggen zoek het op, bij 't CBS.

hahaha die uitkomst,, ik mis trouwens wel de groep bodybuilders :P

Dit gaat helemaal nergens over.... Zoals iemand anders al vroeg; wat is het doel van deze poll?

Nederlanders. Waarvan een gedeelte Nederlanders met Marokkaanse ouders.
Tsja, een beetje een zinloze poll

Krachtsportatleten, dat is ook tuig!
Laatst hing er weer een groepje in mijn portiek. Nou ja, het waren er eigenlijk maar 2 want door hun omvang pasten ze niet zo goed in het portiek. Toen ik voorbij wilden lopen hoorde ik: pssst, dianabolletjes kopen?
Bah, smerig tuig! En laatst hebben ze een ramkraak uitgevoerd op een gym om alle olympische halterstangen te jatten. Die worden naar Oost-europa gebracht, en daar worden ze direct omgekat. En ze hebben laatst de Albert Heijn overvallen om alle bakken kwark te jatten.
En als je een stel Karl Kani pakkin in de disco al irritant vind dan heb je nog nooit een stel krachtsporters in de disco gezien, met hun Gorilla Wear outfits.
Tuig is het! Tuig!

Lauw zei:
Krachtsportatleten, dat is ook tuig!
Laatst hing er weer een groepje in mijn portiek. Nou ja, het waren er eigenlijk maar 2 want door hun omvang pasten ze niet zo goed in het portiek. Toen ik voorbij wilden lopen hoorde ik: pssst, dianabolletjes kopen?

En dan hebben het nog niet eens over Marokkaanse Krachtsportatleten.

• Topic Starter Topic Starter
Zinloon omdat iedereen marokkanen stemt ???. Oke mijn oprechte excusus voor het maken van een pol met meerdere opties voortaan zal ik er alleen marokkanen inzetten :rolleyes:.

Jullie zijn allemaal racisten :cool:

Uit Real Men van Joe Jackson :

'Man makes a gun - man goes to war
Man can kill and man can drink
And man can take a wh*re
Kill all the blacks - kill all the reds
And if there’s war between the coïtuses
Then there’ll be no people left'

Op naar de Armageddon dus maar, natuurlijk mag de vinger op de zere plek gelegd worden. Maar als je constant blijft hameren op het zogenaamd slecht zijn van bepaalde bevolkingsgroepen zullen op den duur degenen die wel van goede wil zijn waarschijnlijk ook radicaler worden. Waarom de kloof nog groter maken ? Iedere groep heeft uitschot in zijn gelederen, die moeten aangepakt worden maar niet ten koste van de rest van zo'n bevolkingsgroep.

iedereen weet op voorhand de uitslag van dit soort poll dus ik vraag me af wat je hiermee dan nog wil bereiken?

Ik vind deze pol en niet compleet.. en eigenlijk neigen naar racisme/ discriminatie..

Al je hier de statstieken zou plaatsen wat het antwoord was.. allah..

maar om het feit dat je het aan ons vraagt.. waarbij de meesten niet eens in staat zijn om een onafhankelijk oordeel te vestigen (bedoel puur op de feiten).. nee verkeerd..

Big_T zei:
iedereen weet op voorhand de uitslag van dit soort poll dus ik vraag me af wat je hiermee dan nog wil bereiken?

Er zijn toch al veel discussies in topics geweest over criminalteit. Dus ik was wel benieuwd als je het globaar zou bekijken waar mensen de meeste overlast van hebben. Redelijk voor de hand liggen dat het vooral marokkanen zijn. Maar ook was ik benieuwd naar andere stemmen wie er nog meer voor criminaliteit zorgen. Ik wil geen rel uitlokken betrekkende marokkanen, dan had ik wel een post aangemaakt ''alle marokkanen zijn klootzakken'' ofzo.

Behappys-babe zei:
Ik vind deze pol en niet compleet.. en eigenlijk neigen naar racisme/ discriminatie..

Al je hier de statstieken zou plaatsen wat het antwoord was.. allah..

maar om het feit dat je het aan ons vraagt.. waarbij de meesten niet eens in staat zijn om een onafhankelijk oordeel te vestigen (bedoel puur op de feiten).. nee verkeerd..

Laten we allemaal ff lekker burgerlijk gaan doen. Closen en Deleten die poll. Hoppa zijn we van dat gezeik af klaar!

EricR zei:
Waarom de kloof nog groter maken ? Iedere groep heeft uitschot in zijn gelederen, die moeten aangepakt worden maar niet ten koste van de rest van zo'n bevolkingsgroep.

Wie maakt de kloof groter? Wie denkt in hun tegen ons? Dat zijn eerder die Marokkanen zelf. En zoals ik al zei, een deel zijn de onruststokers, maar een heel heel heel groot gedeelte kijkt de andere kant op als een 'moslim broeder' een misdaad begaat tegen een Nederlander. Omdat het in hun cultuur erom gaat tot welke groep je behoort en hoe je de eer van de groep handhaaft, en niet om wie er gelijk heeft. Bloedlijn, bloedwraak. Denk je nou echt dat tien Marokkaantjes de Nederlanders in de hele Diamantbuurt kunnen terroriseren als de rest van de Marokkaanse gemeenschap daar fel tegen was of zo? Dus, nogmaals, wie denkt er in hun tegen ons, en wie verdedigt zich? En Joe Jackson is een ouwe hippie die nog nooit in Amsterdam Oost oid gewoond heeft. Laat ie ze waffel houwen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven