- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Je hoort toch gewoon in het midden van je knie te meten?
Bij Rehband in ieder geval niet. Eleiko en SBD heb ik eerst gepast en toen gekocht, dus geen idee.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hoort toch gewoon in het midden van je knie te meten?
Ik begrijp het Stimuleren van de bloedsomloop niet helemaal.
Ik gebruik 1 wrap aan mijn linker-knie, omdat die niet helemaal stabiel is en hierin ondersteund moet worden.
Ik heb geen ervaring met sleeves, maar het zelf bepalen hoeveel en waar je je druk wil hebben zou mij doen kiezen voor wraps.
wraps wikkel je erom en sleeves schuif je om je benen, zoals het plaatje wat jay laat zien.
wraps kun je dus zelf bepalen hoe strak je ze wikkelt, en kun je er nog aardig wat winst uit halen (meer squatten)
bij sleeves is dit minder het geval omdat als je ze zo strak wil hebben je ze gewoon niet aan krijgt.
verder zijn wraps bij sommige federaties (IPF waar bijna iedereen van DBB bij lift) niet toegestaan als RAW.
Misschien een domme vraag, maar heb je bij wraps ook profijt op de deadlift?
Ik heb het eens geprobeerd maar dat was echt kut. Soms zie je ze ook gebruikt worden bij looponderdelen maar dat vond ik eveneens kut, dan ga je beter voor een goed paar sleeves en patella bandjes
Denk dat ik m'n benen ga scheren, damn wat scheurt het![]()
Alleen met het omhoog rijgen
Had ik al uitgevonden idd. Heb alleen dat ze tijdens t squatten beetje rimpelen in knie holte. Normaal denk ik?onderste 3cm dubbel slaan, dan de bovenkant naar beneden rollen en daarna het geheel omhoog trekken, als laatste rol je beide kanten weer uit.
Beste manier om strakke sleeves aan te krijgen.
Gewoon normale nl tijdenik ga ook sbd's bestellen denk ik. hoelang is de levertijd? kan dat nergens op die site vinden
Was ook de SBD's aan het overwegen. Maar oefenen deze niet enorm veel druk uit op je knieschijf? (wraps nog meer natuurlijk) Dat is toch de reden dat je meer kan squatten ermee? Ik ken iemand van 40 die jaren wraps gebruikt heeft en denkt dat hij daardoor nu versleten schijven heeft (dit is toch zeer jong!). En gisteren zag ik Jason Blaha dit ook vermelden. Hij raad aan om de normale te nemen met uitsparing van de knieschijf als het is om je gewrichten warm te houden.
Opinies?
Was ook de SBD's aan het overwegen. Maar oefenen deze niet enorm veel druk uit op je knieschijf? (wraps nog meer natuurlijk) Dat is toch de reden dat je meer kan squatten ermee? Ik ken iemand van 40 die jaren wraps gebruikt heeft en denkt dat hij daardoor nu versleten schijven heeft (dit is toch zeer jong!). En gisteren zag ik Jason Blaha dit ook vermelden. Hij raad aan om de normale te nemen met uitsparing van de knieschijf als het is om je gewrichten warm te houden.
Opinies?