Mr_Freaky
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 163
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was ook de SBD's aan het overwegen. Maar oefenen deze niet enorm veel druk uit op je knieschijf? (wraps nog meer natuurlijk) Dat is toch de reden dat je meer kan squatten ermee? Ik ken iemand van 40 die jaren wraps gebruikt heeft en denkt dat hij daardoor nu versleten schijven heeft (dit is toch zeer jong!). En gisteren zag ik Jason Blaha dit ook vermelden. Hij raad aan om de normale te nemen met uitsparing van de knieschijf als het is om je gewrichten warm te houden.
Opinies?
2 jaar terug ja, heb nu rehband en sbd sleeves, zou die van fitness seller niet aanraden
2 jaar terug ja, heb nu rehband en sbd sleeves, zou die van fitness seller niet aanraden
waren redelijk snel stuk en gaven niet bijzonder veel stabiliteitWaarom zou je de knee sleeves van fitness seller niet aanraden?
Zo strak mogelijk. Je wilt de meeste pop uit de hole hebben,ongeacht het competitie of in training riedeltje. Zou je daarom een L aanraden.
Zo strak mogelijk. Je wilt de meeste pop uit de hole hebben,ongeacht het competitie of in training riedeltje. Zou je daarom een L aanraden.
Rekt uit na enkele keren gebruikt te hebben naar mijn ervaring.Bedankt!
Denk je alleen niet dat het zal gaan knellen? Aangezien ik boven de voorgeschreven afmetingen zit?
Goed argument.nee tijdens trainingen gewoon een normale fit sleeves.
Dus gaan voor de XL
Ja precies. waarom met een belt trainen , platte zool/verhoogde hak. Stel je voor als je daar afhankelijk van gaat worden.wat is het nut van strakke sleeves in training gebruiken anders dan het feit dat je compleet afhankelijk word van met sleeves trainen?
het doel van een knee sleeve is compressie en het warm houden van de knie en daarmee blessures voorkomen. In die context bieden strakke sleeves geen enkel voordeel.
Tuurlijk heeft dat nut, een belt helpt bij abdominale compressie , niet bedoelt voor gunstigere posities.een belt en hak zijn heel andere dingen. Het opslaan van elastische energie is iets heel anders dan je lichaam/spieren in een gunstigere positie te brengen kracht te kunnen leveren. Wat is het nut in training van overload door het opslaan van elastische energie tijdens het zakken?
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22995993
stukje over knee wraps. Een strakke sleeve heeft hetzelfde effect aleen natuurlijk wel stuk minder.
Jij somde op dat een belt bedoelt is voor een gunstigere positie, vandaar mijn uitleg.waarom haal je er telkens vergelijkingen bij die nergens op slaan? Sleeves met belt vergelijken en nu vergelijk je het met paused squats![]()