MuscleMeat

Welke Knee sleeves?

Neem toch SBD. Ze hebben trouwens kut retourbeleid.

Maat bepalen is best onduidelijk: '* Meet de omtrek van het kniegewricht, met de benen op slot, en de spieren ontspannen.'??

Midden van mn patella rondom is ongeveer 35-36cm, iets daaronder 33-34. Tjaa, welke maat is geschikt voor mij (standard fit)?

Heeft iemand de Yellow Jacket van Titan ooit kunnen vergelijken met de SBD's (normal fit)?

Als je besteld is het dan standard fit of tight?

Ik wil standard, maar staat bij sbd niet specifiek aangegeven????
[Link niet meer beschikbaar]

Iemand snel reactie?

Dat is regular fit.

Staat er nou echt 'knie bandages' terwijl het knee sleeves zijn trouwens lol

Dat is regular fit.

Staat er nou echt 'knie bandages' terwijl het knee sleeves zijn trouwens lol

Thnx man voor je snelle reactie! Ja snap ik ook niet. Misschien verkoopt die term beter?

Maar why staat er geen vinkje voor waar je tussen de twee kan kiezen, snap er niks van.

Oh het is zeker 1 maat, waarbij het gwn strakker om je knie zit als je bv 35cm omtrek hebt dan zit S super strak en M minder of zie ik dat verkeerd?

Inderdaad.

Iemand tips om die sbd sleeves makkelijk uit te krijgen. Krijg ze moeilijk over mn kuiten heen

Iemand tips om die sbd sleeves makkelijk uit te krijgen. Krijg ze moeilijk over mn kuiten heen

bovenkant omslaan en je vingers er onder en dan omhoog duwen. En als dat niet lukt het je iig zeker voor trainingsleeves een verkeerde maat genomen imo

Uit klap ik ze dubbel anders lukt het niet haha

Jaa miss toch maatje groter, terwijl mijn knie echt rond de 35cm zit. Over kuit is gwn kut ff wennen komt goed :)

sleeves werken alleen goed als ze goed straks zitten.
En ja dat is kut aan en uit trekken.
Kan je wel grotere maat kopen maar dan ondersteunen ze ook minder.
sleeves zijn gewoon kut. Daarom bandages.

Uit klap ik ze dubbel anders lukt het niet haha

Jaa miss toch maatje groter, terwijl mijn knie echt rond de 35cm zit. Over kuit is gwn kut ff wennen komt goed :)

Een handig trucje is om deadlift sokken aan te doen. Sleeves aan en schuiven maar. Dan glijdt het zo naar je knie :).

post van de vorige pagine :P gewoon lange sokken dat glijd makkelijker

sleeves werken alleen goed als ze goed straks zitten.
En ja dat is kut aan en uit trekken.
Kan je wel grotere maat kopen maar dan ondersteunen ze ook minder.
sleeves zijn gewoon kut. Daarom bandages.

waarom werken ze alleen goed als ze strak zitten? Ook met sleeves die niet heel strak zitten blijven je knieen goed warm hoor :)

hoe kan je uberhaupt knie banden en sleeves met elkaar vergelijken :roflol: zijn heel andere dingen met heel andere doelen

waarom werken ze alleen goed als ze strak zitten? Ook met sleeves die niet heel strak zitten blijven je knieen goed warm hoor :)

hoe kan je uberhaupt knie banden en sleeves met elkaar vergelijken :roflol: zijn heel andere dingen met heel andere doelen

Overheen gelezen bedankt voor je repost

als je alleen maar voor warmte wilt trek dan een trui aan ofzo.

jij bent zeker de grappigste thuis?

of ben je echt zon idioot?
ervaring.
Had 2 maanden geleden een belg die op vakantie was hier in hengelo.
Hij wou een maandje begeleiding van me, nou prima, was toch rustiger aan het doen met lessen geven.
Eerste 3 dagen had hij elbow sleeves om, ik vragen waarom?
Ja pijnlijke aanhechtingen maar de sleeves verminderde de pijn. niet helemaal maar toch.
Ik vertelde hem dat het niet echt logisch was, een bloedsomloop bevorderen als je een heel dun tanktopje draagt en dan dikke sleeves om de armen.
(bloedsomloop gaat namelijk door je hele lichaam en moet je dus door je hele lichaam opwarmen wil je uberhaupt ergens de bloedsomloop bevorderen)
Ik vertel hem een sweater of trui aan te doen, met of zonder sleeves, mocht hij zelf weten.
Hij was verbaasd maar probeerde het.
Na het weekend kwam hij weer bij me en vertelde dat hij nu totaal geen pijn had in de triceps toen hij een sweater droeg tijdens het trainen.
en tadaa, beetje logisch nadenken kom je ver...

Ik adviseer me cliënten ook altijd om in lange broek en shirt met mouwen te trainen.
(of het moet zomerse temperaturen zijn binnen de sportschool)
Dit adviseer ik niet alleen vanwege het groeihormoon meer piekt na de training maar ook omdat het bloedsomloop meer bevorderd in de moeilijke plekken (denk dus aan aanhechtingen, gewrichten etc)

voortaan nadenken graag voor als je weer iewts onzinnigs te melden hebt.
Dit geld ook voor de reactie hieronder. zo houden we het topic (en forum) schoon en educatief.

Gezien je maar sinds 2014 lid bent heb ik een tip, leer, leer en studeer :)

Laatst bewerkt:
Lekker hoor die sbd tjes voor knie revalidatie. Geeft lekkere stabiliteit.

Wel gevaar want je wilt snel zwaarder pakken met die dingen om.

Fietsen en bridges enz raad ik er niet mee aan hahah

ervaring.
Had 2 maanden geleden een belg die op vakantie was hier in hengelo.
Hij wou een maandje begeleiding van me, nou prima, was toch rustiger aan het doen met lessen geven.
Eerste 3 dagen had hij elbow sleeves om, ik vragen waarom?
Ja pijnlijke aanhechtingen maar de sleeves verminderde de pijn. niet helemaal maar toch.
Ik vertelde hem dat het niet echt logisch was, een bloedsomloop bevorderen als je een heel dun tanktopje draagt en dan dikke sleeves om de armen.
(bloedsomloop gaat namelijk door je hele lichaam en moet je dus door je hele lichaam opwarmen wil je uberhaupt ergens de bloedsomloop bevorderen)
Ik vertel hem een sweater of trui aan te doen, met of zonder sleeves, mocht hij zelf weten.
Hij was verbaasd maar probeerde het.
Na het weekend kwam hij weer bij me en vertelde dat hij nu totaal geen pijn had in de triceps toen hij een sweater droeg tijdens het trainen.
en tadaa, beetje logisch nadenken kom je ver...

Ik adviseer me cliënten ook altijd om in lange broek en shirt met mouwen te trainen.
(of het moet zomerse temperaturen zijn binnen de sportschool)
Dit adviseer ik niet alleen vanwege het groeihormoon meer piekt na de training maar ook omdat het bloedsomloop meer bevorderd in de moeilijke plekken (denk dus aan aanhechtingen, gewrichten etc)

voortaan nadenken graag voor als je weer iewts onzinnigs te melden hebt.
Dit geld ook voor de reactie hieronder. zo houden we het topic (en forum) schoon en educatief.

Gezien je maar sinds 2014 lid bent heb ik een tip, leer, leer en studeer :)

haha goeie

daarom trek ik na mijn laatste set altijd 3 truien aan, even die gh afgifte stimuleren. dat is namelijk super nuttig

Terug
Naar boven