- Waardering
- 3.030
Ook als je niet voor de competie-maat gaat?Ja best een klus om ze aan te krijgen, helemaal als je al wat gezweet hebt..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook als je niet voor de competie-maat gaat?Ja best een klus om ze aan te krijgen, helemaal als je al wat gezweet hebt..
Ja best een klus om ze aan te krijgen, helemaal als je al wat gezweet hebt..
Sleeves gaan dit probleem niet fixen maar een fysio die samen met jou naar de oorzaak zoekt wel.Ik squat absoluut nog niet veel, geen triple digits in ieder geval. Toch heb ik met 3 x per week squatten (stronglifts 5x5) wel dat ik mijn knieën af en toe voel.
Aan te raden om sleeves te kopen dus?
Vind 80 euro best een investering voor zo iets dergelijks, maar als je ziet dat 2x fysio ook zoiets kost is het een slimme verzekering, toch?![]()
Een handig trucje is om deadlift sokken aan te doen. Sleeves aan en schuiven maar. Dan glijdt het zo naar je knie.

Sleeves gaan dit probleem niet fixen maar een fysio die samen met jou naar de oorzaak zoekt wel.
Gewoon hoe je normaal aan trekt.Ah goeie, heb alleen geen dl sokken
Hoe doe je hem dan? Gewoon normaal op schenen en dan trekken of wel dubbel vouwen gewoon?
. Eenmaal uit gerold kun je je sokken weer omlaag trekken.Gewoon hoe je normaal aan trekt.
Dus sokken aan ( kan ook gewoon van die adidas voetbal sokken als maar tot knie is). Dan doe je gewoon je sleeves aan trekken en dubbel vouwen en omhoog trekken. Dan gelijkt het gewoon door tot je knie zonder dat het vastblijft plakken door zweet. Eenmaal uit gerold kun je je sokken weer omlaag trekken.
Vind 80 euro best een investering voor zo iets dergelijks, maar als je ziet dat 2x fysio ook zoiets kost is het een slimme verzekering, toch?![]()
Zou de sleeve het middel zijn voor jouw knie probleem.Of hebben er denk je niet andere factoren mee gespeeld wat resulteerde in een verbetering.bij mij is alle last verdwenen sinds ik sleeves ging gebruiken. Kan zeker wel een oplossing voor het probleem zijn.
Als met 2x Fysio je knie-probleem is opgelost, heb je naar mijn idee geen sleeves nodig

Zou de sleeve het middel zijn voor jouw knie probleem.Of hebben er denk je niet andere factoren mee gespeeld wat resulteerde in een verbetering.
Was het maar zo makkelijk dat als je overal compressie opgooit frictie en slijtage verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Natuurlijk zal compressie voordelen geven echter ben ik ervan overtuigd dat knie problemen een oorzaak heeft en je deze moet tackelen zodat je er ook daadwerkelijk vanaf komt.
Zou de sleeve het middel zijn voor jouw knie probleem.Of hebben er denk je niet andere factoren mee gespeeld wat resulteerde in een verbetering.
Was het maar zo makkelijk dat als je overal compressie opgooit frictie en slijtage verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Natuurlijk zal compressie voordelen geven echter ben ik ervan overtuigd dat knie problemen een oorzaak heeft en je deze moet tackelen zodat je er ook daadwerkelijk vanaf komt.
Je hebt niks voorkomen als je knie complicaties hebt.Sleeve is voor mij, en denk ook voor meerderen, het middel om als doel niet bij de fysio terecht te komen
Voorkomen is beter dan genezen.
Een handig trucje is om deadlift sokken aan te doen. Sleeves aan en schuiven maar. Dan glijdt het zo naar je knie.

Je hebt niks voorkomen als je knie complicaties hebt.
Daar gaat het toch niet om?Als je die complicaties voor bent gebleven dmv je knie warm houden heb je toch wat voorkomen.
Daar gaat het toch niet om?
Deze jonge man wilt sleeves aanschaffen om zijn knie pijn op te lossen. Daar reageer ik op.