XXL Nutrition

Welke kuur goed voor vetverlies

ja, ben zelf niet zo eter maar ik probeer al meer te eten
begin sowieso sochtens nu met havermout en boterham
tussen door 3-4 boterhammen en broodje met kipfilet en ei
s´´avonds wat de post schaft
en naar het de training 500 gram magere kwark en 2 stukken fruit
tussen door zeker min 3 liter water
en vaak ook 1 eiwitshake voor de training

is dit dan ongeveer wel voldoende?

@Nosje: noem je dit veel....voor de hele dag....voor zijn gewicht?
Shake,avondmaal,havermout,5 boterhammen,bakje kwark en wat fruit.
Zelfs voor cut is dit te weinig.

Hallo iedereen,

Ik ben Luuc (21jaar) en 1,86 lang.

Mijn broertje is 17 jaar en die wil graag anavar gebruiken. Hij zegt dat je daar gewicht van kwijt raakt en een heel klein beetje spiermassa er bij krijgt als je hard traint. Maar hij doet ook een vechtsport namelijk kickboksen kan hij dat ook daar mee combineren? Mijn broertje is 17 jaar en 1,82 lang zijn vetpersentage is 16,9.

Hoor graag van jullie, Alvast bedankt!

Groet Luuc

Hallo iedereen,

Mijn broertje is 17 jaar en die wil graag anavar gebruiken. Hij zegt dat je daar gewicht van kwijt raakt en een heel klein beetje spiermassa er bij krijgt als je hard traint. Maar hij doet ook een vechtsport namelijk kickboksen kan hij dat ook daar mee combineren? Mijn broertje is 17 jaar en 1,82 lang zijn vetpersentage is 16,9.

Groet Luuc

Te jong.

Hallo iedereen,

Mijn broertje is 17 jaar en die wil graag anavar gebruiken. Hij zegt dat je daar gewicht van kwijt raakt en een heel klein beetje spiermassa er bij krijgt als je hard traint. Maar hij doet ook een vechtsport namelijk kickboksen kan hij dat ook daar mee combineren? Mijn broertje is 17 jaar en 1,82 lang zijn vetpercentage is 16,9.

Groet Luuc

Gebruik liever supplementen i.p.v. aas op die leeftijd.

Of eet gewoon eens goed?

Wat is dat met al die mensen die zo snel naar AAS willen grijpen man? :S Dramatisch gesteld met mijn generatie.

Hallo iedereen,

Groet Luuc

Wat heeft jouw lengte hiermee te maken?

Volgens mij speel je nu voor broer voor jezelf... blijf van die zooi af kerel ;)
Obvious, je naam ook: Kroonfight.. leg de link snel naar kickboksen.

Er is zover ik weet geen anabolica die je kan helpen droger te worden. Wel zijn er medicijnen als dnp, clen en t3. Deze werken van wat ik lees goed, heb er geen ervaring mee verder. Volgens mij is het wel echt vergif maarja als je perse verboden middelen wilt gebruiken zijn dit een paar die je daarvoor kunt gebruiken.

Terug
Naar boven