Wat jij hele dag door eet is voor mij 1 maaltijd + tussendoortje.
Heb jij uberhaupt wel zitten lezen of post je zomaar random bullshit?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat jij hele dag door eet is voor mij 1 maaltijd + tussendoortje.
ja, ben zelf niet zo eter maar ik probeer al meer te eten
begin sowieso sochtens nu met havermout en boterham
tussen door 3-4 boterhammen en broodje met kipfilet en ei
s´´avonds wat de post schaft
en naar het de training 500 gram magere kwark en 2 stukken fruit
tussen door zeker min 3 liter water
en vaak ook 1 eiwitshake voor de training
is dit dan ongeveer wel voldoende?
Heb jij uberhaupt wel zitten lezen of post je zomaar random bullshit?
Hallo iedereen,
Ik ben Luuc (21jaar) en 1,86 lang.
Mijn broertje is 17 jaar en die wil graag anavar gebruiken. Hij zegt dat je daar gewicht van kwijt raakt en een heel klein beetje spiermassa er bij krijgt als je hard traint. Maar hij doet ook een vechtsport namelijk kickboksen kan hij dat ook daar mee combineren? Mijn broertje is 17 jaar en 1,82 lang zijn vetpersentage is 16,9.
Hoor graag van jullie, Alvast bedankt!
Groet Luuc
Hallo iedereen,
Mijn broertje is 17 jaar en die wil graag anavar gebruiken. Hij zegt dat je daar gewicht van kwijt raakt en een heel klein beetje spiermassa er bij krijgt als je hard traint. Maar hij doet ook een vechtsport namelijk kickboksen kan hij dat ook daar mee combineren? Mijn broertje is 17 jaar en 1,82 lang zijn vetpercentage is 16,9.
Groet Luuc
Gebruik liever supplementen i.p.v. aas op die leeftijd.
Hallo iedereen,
Mijn broertje is 17 jaar en die wil graag anavar gebruiken. Hij zegt dat je daar gewicht van kwijt raakt en een heel klein beetje spiermassa er bij krijgt als je hard traint. Maar hij doet ook een vechtsport namelijk kickboksen kan hij dat ook daar mee combineren? Mijn broertje is 17 jaar en 1,82 lang zijn vetpersentage is 16,9.
Groet Luuc