AndroidHealthClinic

Welke kuur?

Status
Niet open voor verdere reacties.
60 mg. Epistane, wat pro-stano en wat Pro-tren in combinatie met een belachelijk asociaal bulkdieet zorgt er wel voor dat je 5 KG pakt, waarvan je wss. 2-3 KG VVM overhoudt na je PCT, maar je lichaamssamenstelling wordt er niet mooier is mijn ervaring. Oh, niet vergeten: de verhoogde bloeddruk, de lethargie en het verlies van libido krijg je er tevens gratis bij (side´s die bijna niet te counteren zijn met supplementen).

Moraal van het verhaal: ga voor een simpele test-e kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Geen inject?
Orals only?
5KG schone massa?
Geen winstrol maar een "massabouwer"?

:o

Waar is winstrol dan voor bedoelt?? mooi gevormde enkels?

Yess nog een nutteloze reactie, massgainers zijn niet zo zeer gericht op droge spiermassa en winstrol wel! AJU

Yess nog een nutteloze reactie, massgainers zijn niet zo zeer gericht op droge spiermassa en winstrol wel! AJU

Doei dan.

De regel is dat je zelf moet komen met een (realistisch) kuurvoorstel, mensen gaan niet alles voor je voorkauwen.

Om er toch maar op te reageren: Zet je er over heen en pak gewoon test e.

Doei dan.

De regel is dat je zelf moet komen met een (realistisch) kuurvoorstel, mensen gaan niet alles voor je voorkauwen.

Om er toch maar op te reageren: Zet je er over heen en pak gewoon test e.

Als jij het niet wilt "voorkauwen" reageer dan niet en spreek voor jezelf, ik ben die idiote reacties wel zat, gelukkig zijn er wel mensen die toch wel hulpzaam zijn.

Massgainers zijn niet bedoelt voor droge spiermassa??
Was ik helemaal vergeten joh, massgainers zijn bedoelt voor 1 kilo spiermassa, 3 kilo vocht & 5 kilo vet :o

---------- Post toegevoegd 28 October 2013 om 12:24 ----------

Als jij het niet wilt "voorkauwen" reageer dan niet en spreek voor jezelf, ik ben die idiote reacties wel zat, gelukkig zijn er wel mensen die toch wel hulpzaam zijn.

Zijn waarschijnlijk mensen die werken in een instelling & mensen helpen die niet al te veel verstand hebben en zelf niet kunnen poepen en dat soort dingen.

Dus wees maar trots dat je zou willen helpen.

Wat 1 azynzeikerds hier.
Vraag je om 1 simpele oral kuur word je gewoon de grond in gestampt.
Myn voorstel:

Wk 1 t/m 8 : 150mg anadrol p\d
Wk 1 t/m 8 : 5mg Methyltrienolone p\d

O ja,.... wel even voor nieuwe lever kyken.

Suc6

Wat 1 azynzeikerds hier.
Vraag je om 1 simpele oral kuur word je gewoon de grond in gestampt.
Myn voorstel:

Wk 1 t/m 8 : 150mg anadrol p\d
Wk 1 t/m 8 : 5mg Methyltrienolone p\d

O ja,.... wel even voor nieuwe lever kyken.

Suc6

Thanks man, eindelijk iemand met respect en een herseninhoud.

---------- Post toegevoegd 28 October 2013 om 14:20 ----------

Massgainers zijn niet bedoelt voor droge spiermassa??
Was ik helemaal vergeten joh, massgainers zijn bedoelt voor 1 kilo spiermassa, 3 kilo vocht & 5 kilo vet :o

---------- Post toegevoegd 28 October 2013 om 12:24 ----------

Zijn waarschijnlijk mensen die werken in een instelling & mensen helpen die niet al te veel verstand hebben en zelf niet kunnen poepen en dat soort dingen.

Dus wees maar trots dat je zou willen helpen.

Hier heb je een voorgekauwd voorstel van mij:

Ga naar school of zoek een baan ipv de wijsneus uit te hangen op het internet.

Laatst bewerkt:
Thanks man, eindelijk iemand met respect en een herseninhoud.

---------- Post toegevoegd 28 October 2013 om 14:20 ----------

Hier heb je een voorgekauwd voorstel van mij:

Ga naar school of zoek een baan ipv de wijsneus uit te hangen op het internet.

Dat voorstel is sarcastisch bedoeld of die persoon weet niet waar die over praat haha. Als je zelf wat kennis over aas had, wist je dat zelf ook. Ik neem aan dat je wel wilt weten wat je neemt toch?

geweldig :roflol:

Dat voorstel is sarcastisch bedoeld of die persoon weet niet waar die over praat haha. Als je zelf wat kennis over aas had, wist je dat zelf ook. Ik neem aan dat je wel wilt weten wat je neemt toch?

Oke professor AAS, ik denk dat iedereen wel wat van internet kan plukken maar of dat betrouwbaar is, is nog maar net de vraag. Ik denk niet dat jij een hooggeleerde bent in medicijnen en steroïden of wel soms?

Oke professor AAS, ik denk dat iedereen wel wat van internet kan plukken maar of dat betrouwbaar is, is nog maar net de vraag. Ik denk niet dat jij een hooggeleerde bent in medicijnen en steroïden of wel soms?

Wtf is dat voor domme reactie. Als je een beetje verdiept in wat de verschillende soorten middelen zijn, weet je dat het voorstel waar jij iemand voor bedankt nergens op slaat. Daar hoef je geen hooggeleerde voor te zijn. Overigens verwijs je naar iets wat iedereen van internet af kan plukken niet betrouwbaar is, maar je vraagt wel op een forum advies. Waarom is dat dan wel betrouwbaar?

Je kunt op internet makkelijk goede informatie vinden. Ik neem aan dat je niet zomaar wat wilt gaan gebruiken wat hier wordt geadviseerd. Je wilt toch wel weten waar je mee bezig bent lijkt mij. Het is duidelijk dat je er niets van af weet. Zorg dan eerst dat jezelf meer weet hierover voordat je maar iets pakt.

Waarom dit topic, neem lekker een Dbol kuurtje voor 8-10 weken en 12 weken later winny.

Je zegt zelf dat je met winny al 3kg pakt

Heb de indruk dat TS al roid rage krijgt van olijfolie. Inlezen, iets samenstellen en comments vragen, zo hoort het.

Waarom geen inject?

Iedereen hier is expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven