AndroidHealthClinic

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.741
Gasp heeft echt gaaf spul. mn favo BB kleding merk :)

sinds vorige week zijn mn benen helemaal dicht geslagen :( balen.
maar ik krijg wss wel feathered triceps :D

Gasp heeft inderdaad gaaf spul kom ook regelmatig in veldhoven;). Motivatie dvd's ik ben ze maar gaan verzamelen en kleding super. Vorige week nog een Gasp broek en een paar shirts gehaald.

Verder de voorbereiding begin nu toch op zijn eind te lopen wat betreft weken. Eerlijk is eerlijk ik heb zin in de flex cup maar ook weer in een goede stevige bulk:D

Welke store is dit nu in veldhoven?

Link?

2012-10-23215639.jpg

Taille word smaller, en obliques komen door! yeah!.

Gister een hoge dag gehad en damn wat voelt dat fijn man! men hele lijf wat weer voltrekt!, nu weer 2 lage dagen om weer zo plat als een dubbeltje te worden haha

• #2.745
Netjes man. Morgen heb ik weer een hoge dag en dan weer 4 laag. Ga daar gewoon nog goed op blijf er vol uitzien dus plat zal het niet worden

Netjes man. Morgen heb ik weer een hoge dag en dan weer 4 laag. Ga daar gewoon nog goed op blijf er vol uitzien dus plat zal het niet worden

Thanks!, ik merk als ik in de lage dagen weinig slaap dat ik echt plat trek. Heb zondag 12 uur geslapen merk echt dat het nu serieus word en men lijf weinig kan hebben kwa slaap te kort

• #2.747
Thanks!, ik merk als ik in de lage dagen weinig slaap dat ik echt plat trek. Heb zondag 12 uur geslapen merk echt dat het nu serieus word en men lijf weinig kan hebben kwa slaap te kort

Ok ik doe meestal een dutje van 4tot6 en dan half 7 trainen. En dan om 12 uur laatste maaltijd en slapen. Gaat nog goed merk wel dat ik na 3 lage dagen ook echt wel mn dutje moet doen haha. En als het zo doorgaat gaan we zelfs naar 5 lage dagen. Ik functioneer gewoon nog super zonder kh's training gaat goed cardio ook.

Wat voor.werk doe je jesse?

Na 4 lage dagen trekt iedereen plat...dat is toch ook de bedoeling? Als je zoveel lage dagen doet, doe je dat om je spiersuikers op te verbranden.

Mooi topic! Leuk om te lezen hoe iedereen zich voorbereid en tegen welke dingen ze aanlopen, erg informatief. Ook goed aangevuld met een aantal nette foto's, staan er goed bij mannen!

Allemaal veel succes bij de Flex Cup!

hoeveel IU dan? :D

Omgerekend zo een 200iu Hygetropin :roflol:

:roflol:

nice boi, vaker gaan:D

• #2.757
1april Shawn Roden bij muscletotaal 2-3 april bij vnm niet missen jongens. Daarna Fibo !!

• #2.759
Goed bezig Daan nice posing

Terug
Naar boven