AndroidHealthClinic

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Flinke stappers Jelmer en Daan, nice!

2uqp1qe.jpg

rl9yip.jpg

Stuk voor stuk goede fysieken.

Fitness 4 me -80kg en taile van 66cm? Ik zou je zo +/-90kg geven op die foto's! Wat zijn je stats?

Jelmer mooi werk man! Van 1 pack naar 6pack!

Tymen zieke rug, hele mooie definitie. Ik hou je in de gaten zondag (no homo :D)

Daan dikke poot! Succes

Gip succes man, ik denk alleen dat je wat meer naar achter moet leunen tijdens een BDB-pose, om zodoende meer definitie in je onderrug te showen :thumb:

De rest: succes en tot zondag!

Stats op moment s avonds weeg ik rond 77 - 78 kg
Lengte 1m 80 zoiets +- haha net gemeten 1m 78
Vet % zal nu wel 4 zijn
Ben laatste dagen gewoon 5 kg vocht verloren anders was het 90 min voor me

zo zie je maar weer, gewicht zegt helemaal niks!
echt top fysiek zeg:eek!:

Ben gewoon ook ineens ziekelijk veel vocht verloren denk maar eens in 5 kg erbij dan denk je direct heel anders over het gewicht maar wat heb je aan dat extra vocht kom je in andere klasse en softer.

Jongens heel veel respect voor al jullie prestaties ongeacht de plaatsing en heel veel plezier ook dit weekend! Probeer er een beetje van te genieten

Jongens, veel succes morgen!!!
Ik kan er zelf niet bij zijn, maar ik zal een kaarsje branden voor jullie! ;)

Net even speciaal naar de gym gegaan om te poseren, volgens sibil was mijn boven lichaam keihard :)

Benen laatst beetje vocht af (morgen dus maar halve liter drinken :() en dan ready to kill them all! :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:

is die morgen al ? als ik vanavond niet te zat ben kom ik mss wel ff kijken

owh lol ik lees uitverkocht ? dafuq :roflol:

Ik wens iedereen heel veel succes dit weekend! Heb een aantal karma's uitgedeeld, omdat op de foto's die ik hier voorbij zie komen echt top fysieken staan. Daarbij heb ik ook super veel respect voor de discipline die jullie weten op te brengen voor de grote dag:) Good luck.

Ik heb dit topic iedere dag met plezier gelezen! Geweldig om te zien hoe zwaar iedereen is veranderd. Prestatie op zichzelf!!

Iedereen veel succes toegewenst :D!

2sbjyxc.jpg

K*tlicht, maar ging ff over de rug die qua massa iig ook is vooruit gegaan, wat 1 vd doelen was voor mezelf dit jaar..

Iedereen veel succes met je behaalde resultaten, en laat je pose spreken.

:cheer: Knallen zondag :cheer:

Fuuuuaaark, als ik wist dat je hele lichaam scheren zoveel moeite was had ik nooit meegedaan! :( voel me net een alien.

Zelfs mijn zak is kaal, en de vrouwen zijn er gek op.

Hele tijd meegelezen! Respect voor jullie allemaal, een voor een! Moge de beste winnen! Good luck mannen!

Heel veel succes zondag mannen!

Veel succes aan iedereen!!

Terug
Naar boven