- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik schrijf pas in als het lijkt dat ik het ga halen.
Als ik de aankomende 12 weken de progressie maak die ik wil maken en die ik de laatste 4 weken heb gemaakt wil ik meedoen.
Als ik dat niet haal dan wordt het een moeilijk verhaal.
Maar train als een malle, houd me aan mijn voeding en cardio dus moet goedkomen.
ik beslis na mijn vakantie even overleggen met Rene en dan zien we wel ....maar ik denk wel dat het goed gaat komen .

No offense, maar als je stats real zijn zou ik daar even mee wachten. De mensen die daar staan hebben wat meer ervaringTot wanneer kan je inschrijven? Ligt eraan hoe ik er na de bulk en cut uitzie en anders doe ik volgend jaar sowieso mee!!

Er is toch ook jeugd? En k hoop voor de zomer toch wel de 70-72kg te halen..No offense, maar als je stats real zijn zou ik daar even mee wachten. De mensen die daar staan hebben wat meer ervaring![]()
Er is toch ook jeugd? En k hoop voor de zomer toch wel de 70-72kg te halen..
---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 18:27 ----------
Maar tot wanneer kan je je inschrijven?
Ik doe deze wedstrijd mee. Komt bij nader inzien toch beter uit dan de JBC en is een veel mooiere wedstrijd!
Gelukkig heb dan dus nog 8,5 maanden om keihard te bulken en te cutten!Tot de dag zelf dus je hebt nog tijd zat om je te bedenken

Zo gistr weer vet gemeten gaat super 2 wkn geleden 100kg 15,6/16% vet nu 100.9kg en 14% vet