MuscleMeat

welke mp3-speler dragen jullie in de gym?

Bezoekers in dit topic

Niet nodig, bij op de sportschool hebben ze geweldige muziek :rolleyes:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 

Zo erg ook weer niet maar als je klaagt dan zeggen ze dat ze de muziek aan de leeftijd van het publiek aanpassen, yeah right......

Als je traint vind ik het persoonlijk prettig om wat lekkere dreunmuziek te horen zodat je lekker je serie's kan maken of iig een goede beat.
 
Zo erg ook weer niet maar als je klaagt dan zeggen ze dat ze de muziek aan de leeftijd van het publiek aanpassen, yeah right......

Als je traint vind ik het persoonlijk prettig om wat lekkere dreunmuziek te horen zodat je lekker je serie's kan maken of iig een goede beat.

of wat zware metalen :) doet het imo ook erg goed :D
 


Ideaal ding, ik heb die ook!
-equalizer
-fm tuner
-1GB (ook in 2 GB te verkrijgen dacht ik voor
€10,- meer)


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
houseuuuuuhhhhhh progressive house of friskyradio gekke shit nu op dit moment ben aan het recorden voor me mp3 hahahaa.

of

Roger sanchez
Dj Tiesto
Armin van Buuren
 
mijn oude vertrouwde onverwoestbare Iriver met 20GB HD
 
Ideaal ding, ik heb die ook!
-equalizer
-fm tuner
-1GB (ook in 2 GB te verkrijgen dacht ik voor
€10,- meer)


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dude die heb ik ook! de 2 of 4gb versie...
top dingetje...
 
oud klein 512MB mp3 spelertje dat helemaal onder de barsten zit door dumbbells op me schoot zetten terwijl dat ding net verkeerd zit


de bass en kwaliteit ligt meer aan wat voor soort oordoppies je gebruikt lijkt mij?
 
sandisk_digital_audio_player_mp3_256MB_image3.jpg


Met sennheiser dopjes (Eu 9.95)
een keertje ergens gewonnen. Zo langzamerhand begint 256MB me wel een beetje te weinig te worden.
 
ik dacht dat pieptonen slechter waren voor je oren. maar ik zet het volume nooit keihard.
 
Die in mijn sig staat.

Anders sansa clip.
 
ik heb die sansaclip besteld. is waarschijnlijk dinsdag al in huis en niet al te duur.
 
me iphone.. als ik alleen train. muziek bij ons in de gym is echt slecht (blijkbaar vonden de oudjes de muziek k*t een tijd terug en hebben geklaagd, nu dus saaie k*tmuziek van 10 jaar terug)
 
Back
Naar boven