Fitness Seller

welke mp3-speler dragen jullie in de gym? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ahaha ik vlieg helemaal in die muziek met bose oordopjes:P

Ik moet er niet aan denken 100 euro voor een paar dopjes... 1 keer achter het stuur blijven hangen en ik kan weer nieuwe kopen. Dat is een leuk geintje voor als ze 10 euro kosten, maar niet met bose...
 
ik heb de i-pod shuffle.
top ding.is zelf ion de wasmachine geweest.zat nog in mijn zak.
maar doet het nog steeds.
 
iPod nano met oordopjes die helemaal in je oor zitten. Tijdens het trainen heel chill want je bent dan afgesloten maar voor de rest wel k*t want ik hoor niemand meer en dan denkt iedereen dat ik iedereen negeer maarja.
 
kan iemand mij vertellen hoe je die bass-toon versteld? er zit niet zo'n beste gebruiksaanwijzing bij.
 
ja, met die equalizer kan ik alleen pop, rock of jazz instellen. dat schiet niet erg op.
 
waarom zeg jij dan natuurlijk als je niet eens weet hoe dat apparaat werkt? ik zal nogeens naar een kleurling luisteren.
 
want als je zo en equalizer hebt betekent het dat je die kk mp3 niet kan instellen ben niet aan het liegen ofzo
 
je praat wartaal. post anders ff gebruiksaanleiding
 
Vraag het aan je beste vriend google die weet het misschien beter:D
 
een crap ding van 15 euro, moet echt een x een ipod gaan halen :/

hij speelt songs maar daar heb je het dan ook mee gehad xD
 
Even dit topic bumpen!

Omdat ik op zoek ben naar een MP3 speler voor tijdens het trainen ben ik benieuwd welke jullie daar nu voor gebruiken. Ik gebruik nu zelf mijn telefoon daarvoor (een samsung omnia) maar de accu van dat ding is binnen no time leeg als je er mp3's mee afspeelt.

Mijn nieuwe mp3 speler moet dus langdurig muziek kunnen spelen. minimaal een uurtje of 10 (nee zo lang duren mijn trainingen niet maar ik vergeet zulke dingen toch altijd op te laden :D). En mag max 100 euro kosten.

Ook graag jullie advies over goede oordopjes!

Thnx!
 
eq2czn.jpg


Klein, Cheap en degelijk ( Creative dude, altijd degelijk). Koste iets van € 28-,

Ik heb net dezelfde, gebruik hem altijd voor het sporten (fietsen en lopen enzo), omdat hij klein en handig is. Ook als hij een halfuurtje in je pc zit gaat hij een week mee ofzo :p Kan ik niet zeggen van andere mp3's die ik al gehad heb...
 
Back
Naar boven