XXL Nutrition

Welke Multivitamine?

synthetische vitamines worden worden amper opgenomen in het lichaam, en de meeste plas je dan ook weer uit omdat het lichaam de stoffen niet herkent en dus ziet als afval.
eet liever wat meer groentes, deze bevatten ook veel meer andere voedingsstoffen zoals enzymen die je never nooit in een pilletje gaat vinden.

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

ik ga ook een filmpje maken met me eigen kop erop en een lul verhaaltje verzinnen.
moet je zien hoeveel mensen dat gaan geloven :roflol:
(als ik me eigen shirtje ga maken verdien ik er misschien nog geld mee ook, zoals de hele vitamine markt dat doet)

synthetische vitamines worden worden amper opgenomen in het lichaam, en de meeste plas je dan ook weer uit omdat het lichaam de stoffen niet herkent en dus ziet als afval.
Eet liever wat meer groentes, deze bevatten ook veel meer andere voedingsstoffen zoals enzymen die je never nooit in een pilletje gaat vinden.

bullllllshit, en ik ga je niet eens uitleggen waarom, zoek zelf maar

ik ga ook een filmpje maken met me eigen kop erop en een lul verhaaltje verzinnen.
Moet je zien hoeveel mensen dat gaan geloven :roflol:
(als ik me eigen shirtje ga maken verdien ik er misschien nog geld mee ook, zoals de hele vitamine markt dat doet)
Op basis van deze post kan ik je vertellen dat niemand naar jouw onzin gaat luisteren, owja en ook op basis van deze troep: http://forum.dutchbodybuilding.com/f280/wie-zijn-natural-wie-niet-356034/index3.html#post8234272

pls go

Persoonlijk vind ik multi vits een pluspunt. Ik was vroeger vaak ziek, vooral omdat ik na trainen nog naar huis loop of fiets.
Sinds ik goeie multi neem, ben ik misschien 1 keer per jaar ziek en dan ook niks ergs.
Dus voor mij is het een blijvertje in mijn stack.

:roflol:

eet liever wat meer groentes, deze bevatten ook veel meer andere voedingsstoffen zoals enzymen die je never nooit in een pilletje gaat vinden.
Oh ja joh, want wij hebben transporters voor deze enzymen in ons darmkanaal om ze op te nemen, en ons maagzuur en proteases laten deze natuurlijk volledig met rust i.p.v. dat het afgebroken wordt tot losse aminozuren en kleine peptides.

Laatst bewerkt:
XXL Nutrition's Multivit gebruik ik zelf. vitamine & mineralen.

ik ben gestopt met multi's.

de mineralen die echt nodig zijn extra die zitten te weinig in multi's. zoals magnesium, zink, calcium.

ik eet kaas en drink melk, magnesium en zink pak ik af en toe extra, vooral na training.

qua vitaminen slik ik af entoe B50 van Now foods en c1000 en D 5000 IE

Terug
Naar boven