MuscleMeat

welke muziek hoor je niet graag

CQ_Demolisher

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
als ik zit te trainen en een of andere ouwe bok zet OF country OF nederlandse klassiekers a la jantje smit e.d. op, dan word ik helemaal gek en draai ik door..

het is raar, edoch ik raak er wel pumped op van maar kan het niet aanhoren.interessant..

welke muziek hoor jij niet graag?

doel je op tijdnes t trainen of in t algemeen.

i t algemeen kan ik geen schlagermuziek en lederhosenkletserij aanhoren. verder kan ik alles wel luisteren behlave..jazz en klassieke muzeik en vast nog wel meer war ik nu niet op kom..alle hos en carnavalmuziek word ik ook niet vrolijk van. metal ook niet (whhooeehhaaaa..en een gitaartje jengelend op de achtergrond nee dank je)

voor trainen eigenlijk t liefst dancemuzeik of rock mag ook wel. al t andere leiver niet.

frans bauer ga ik overigens wel hard op:D

idd country sucks. Ook muziek van anastasia, lean rhymes (weet ook niet goed hoe je het schrijft) vind ik niet om aan te horen.

• Topic Starter Topic Starter
Johny zei:
idd country sucks. Ook muziek van anastasia, lean rhymes (weet ook niet goed hoe je het schrijft) vind ik niet om aan te horen.
ja pop muziek in algemeen gadver..leanne rhymes idd ook

@dandy, klassieke muziek kan soms heeeeeeeel erg opppeppend werken..geweldige rushh

Ik kan echt geen smartlap en bleus aanhoren, bleeeh! Verder heb ik een hekel aan een groot deel van de hedendaagse top40 muziek. Nummers als 'when i get you alone' en dat andere duffe nummer van simply red komen me echt gigantisch de strot uit!

In de gym heb ik eigenlijk een hekel aan alles waar geen power in zit, dan wil ik gewoon een beetje opzwepende muziek!

- ski-hut muziek bleeeehhh :barf: Een bossie een bossie een bossie rooie rozen hee hoo hee hoo. BAH!

- Rap waarbij alleen gerapt word over mensen neerknallen, drugs en hoe wijs ze wel niet zijn.

DJNRG83 zei:
- ski-hut muziek bleeeehhh :barf: Een bossie een bossie een bossie rooie rozen hee hoo hee hoo. BAH!

- Rap waarbij alleen gerapt word over mensen neerknallen, drugs en hoe wijs ze wel niet zijn.

helemaal mee eens! alleen ik mis de ergste nog: R&B :headbang:

CQ_Demolisher zei:
JA R&B NIET OM AAN TE HOREN

IK HEB EEN TOET TOET TOETER OP MIJN WATERSCOOTER, EN DAARMEE TOETER IK NAAR ELKE VROUW!

ik weet gelukkig niet veel van R&B maar volgens mij is dat geen R&B :S

:D

Smartlappen, Jantje smit:barf:
Skihut muziek
Jim, Jamai en al dat soort figuren.

natasja zei:
Smartlappen, Jantje smit:barf:
Skihut muziek
Jim, Jamai en al dat soort figuren.

AAAAAAAAHHH die idols figuren ziekelijk word ik ervan. Ben zeer blij als die ezels over een paar maanden (maar zal wel jaren zijn) vergeten zijn.

Maar waar ik train hebben ze af en toe de gore lef om K3 te draaien. Dan zie je gewoon mensen weg lopen. :fire:

guido_ zei:
AAAAAAAAHHH die idols figuren ziekelijk word ik ervan. Ben zeer blij als die ezels over een paar maanden (maar zal wel jaren zijn) vergeten zijn.

Maar waar ik train hebben ze af en toe de gore lef om K3 te draaien. Dan zie je gewoon mensen weg lopen. :fire:

:eek!: Kr :barf:

natasja zei:
:eek!: bedoelde K3 :o
walgelijk muziek he

Eerst deden ze dat voor de gein maar er werkt nu iemand die vind dat zo grappig dat ie het super vaak opzet en ook nog eens keihard. het is zo erg dat ik de plate nu bijna uit mijn kop ken :headbang:
Hier moet een wet voor aangenomen worden zodat er stikkers op de deuren komen te staan met een dikke vette rode streep door K3

guido_ zei:
Eerst deden ze dat voor de gein maar er werkt nu iemand die vind dat zo grappig dat ie het super vaak opzet en ook nog eens keihard. het is zo erg dat ik de plate nu bijna uit mijn kop ken :headbang:
Hier moet een wet voor aangenomen worden zodat er stikkers op de deuren komen te staan met een dikke vette rode streep door K3

Ben het helemaal met je eens :cool:
En ik heb ook zo'n hekel aan die nummers, waarbij zowat de halve wereld in mee loopt.
:spaz:
Zoals dat ketchup nummer, en de Magarena of zoiets ??? vreselijk gewoon :shake:

idd,
waar luister je dan wel naar natasja?

Terug
Naar boven