Fitness Seller

Welke opleiding zal ik kiezen???

Scaleo zei:
en wat zou een bedrijf kiezen: een mbo'er met jaren ervaring of een pas afgestudeerde hbo'er zonder ervaring? keuze lijkt me op zich vrij makkelijk

Met mbo heb je echt geen jaren ervaring. Je hebt misschien 1 stageperiode meer gedaan. Bij ons op de opleiding heb je als mbo'er voordeel dat je een half jaar minder lang over je studie doet. Je zal in het begin enkele vrijstellingen hebben voor wat modules maar daar blijft het ook bij.

Kijk als je het liever wat rustiger aan doet kun je beter via de mbo gaan omdat je dan een paar jaar langer de tijd hebt om over de stof te denken en te wennen aan het schoolritme. De route via havo en dan hbo is minder makkelijk maar duurt wel gewoon 3 jaar korter.

Die meer 'ervaring' daar zou ik het iig niet voor doen tenzij je van plan bent om na het behalen van je hbo diploma alsnog op de werkvloer te gaan staan?

maar kunnen we nu concluderen dat je gewoon het best WO kunt doen? :)

Laten we gewoon concluderen dat aftrekken HEERST!!!!

Jimbo denkt terug aan zijn mooie middelbare schooltijd.
Begon met Gymnasium, met MAVO ge-eindigd :rolleyes: (ghehe pubertijd)

Daarna MBO in 1 jaar gedaan Medewerker Beheer ICT (normaal duurt de opleiding 3jaar maar heb privé opleiding gedaan). Toen 2 jaar gewerkt. Bedrijf ging verhuizen veel te ver weg dus ik ging niet mee. Terug naar school gegaan 2 opleidingen gedaan, doordeweeks MBO ICT Netwerkbeheerder niveau 4 en in het weekend Fitness opleiding alle 2 afgerond in één jaar.

=========================================
Huidig CV:

Vooradvies :
VWO (Gymnasium)

Opleidingen afgerond:
- MAVO D (4jr)
- MBO Medewerker beheer ICT (1jr ipv 3jr)
- MBO Netwerkbeheerder (1jr doordeweeks)
- Fitness Instructeur 1 (1jr weekends)

Werk:
- Fulltime ICT repair medewerker (2jr)
- Parttime Fitness instructeur (8mnd)
=========================================

Next target: HBO Pabo

Finished: Als ik 24 ben :D

Levrone@ zei:
Het gaat er niet om hoe je er komt, maar dat je er komt.Het gaat erom dat je de papiertje hebt waar het om gaat.

Bedrijven letten daar niet zoveel op het gaat in principe best simpel, de arbeidsmarkt wordt ingedeeld naar mbo-ers, hbo-ers, en wetenschappelijk onderwijs studentjes.

Groet,

Levrone@

Dat is ook zo, alleen hele hoge functies zullen uiteindelijk meestal geleid worden door hele slimme mensen (top management functies etc). Dit zijn meestal de nerds van het gymnasium en niet de mensen die mava-mbo-hbo-wo doen.

Er is laatst trouwens een discussie geweest of ze nog wel mensen met een HBO propodeuse toe moesten laten op het WO omdat het grootste deel van hen er niets van bakten. Dit opzich zegt natuurlijk ook al wat (losgezien van de praktijkervaring die erg nuttig is en ook erg gewardeerd wordt maar op een gegeven moment gaat het gewoon puur om brains, die ervaring komt toch wel)

Johny zei:
Dat is ook zo, alleen hele hoge functies zullen uiteindelijk meestal geleid worden door hele slimme mensen (top management functies etc). Dit zijn meestal de nerds van het gymnasium en niet de mensen die mava-mbo-hbo-wo doen.

Eerder mensen met de juiste connecties. Of ze nou zoveel slimmer zijn dan de gemiddelde VWO/gymnasium leerling durf ik te betwijfelen.

inderdaad. corpsballen met connecties.

Echt jongens ik heb zo`n scheit aan balletjes he.
Van die gastjes die niks in hun leven hebben gedaan en direct maar een vette baan krijgen naar hun opleiding. Die opleiding hebben ze ook maar gekregen door middel van opdrachten te maken-terug krijgen met aantekeningen-weer inleveren op de aantekeningen en dan maar een voldoende krijgen.
Tja ik geeft toe dat het wel makkelijk is om het zo te doen, maar die k*t balletjes vinden zich zelf ook nog eens slim.... terwijl ze gewoon helemaal niks zijn in de echte wereld. Papa beschermt ze wel en daar is het mee gezegd.
Mietjes
Niks nutten

Trouwens (heerlijk zo`n bb forum) de meesten zijn zeer dun of erg dik.
En als je ze tegen komt over 10 jaar dan hebben ze allemaal een dikke bier pens omdat ze gewoon zijn gaan kantelen.
Ze hebben echt helemaal geen figuur en laat staan massa.

Dan heb ik respect voor mensen met een lage opleiding en die zwaar werk overdag doen. Om ook nog eens naar de sport school te gaan om massa te kweken.
Ik de bouw zijn zoviezo veel kerel al redelijk masief door het werk, eff je voeding aan passen en HOPPA.

Trouwens wat vinden jullie van mijn theorie:
Lelijke mensen gaan studeren en een vet hoge opleiding doen, omdat ze geen vrouwen kunnen krijgen en ook dus geen vrouwtje zwanger krijgen. Dan kunnen ze lekker door studeren.
Mooie mensen (en natuurijk wel de dommere) die hebben natuurlijk direct een lekker wijf zwanger gemaakt en moet werken.
Ik val persoonlijk maar onder de lekkere klasse met eninge kennis, nu zeg ik niet dat ik slim ben, maar wel wijs. hehe

Jopie

jopiepoekie zei:
Echt jongens ik heb zo`n scheit aan balletjes he.
Van die gastjes die niks in hun leven hebben gedaan en direct maar een vette baan krijgen naar hun opleiding. Die opleiding hebben ze ook maar gekregen door middel van opdrachten te maken-terug krijgen met aantekeningen-weer inleveren op de aantekeningen en dan maar een voldoende krijgen.
Tja ik geeft toe dat het wel makkelijk is om het zo te doen, maar die k*t balletjes vinden zich zelf ook nog eens slim.... terwijl ze gewoon helemaal niks zijn in de echte wereld. Papa beschermt ze wel en daar is het mee gezegd.
Mietjes
Niks nutten

En als je ze tegen komt over 10 jaar dan hebben ze allemaal een dikke bier pens omdat ze gewoon zijn gaan kantelen.

Dan heb ik respect voor mensen met een lage opleiding en die zwaar werk overdag doen. Om ook nog eens naar de sport school te gaan om massa te kweken.
Ik de bouw zijn zoviezo veel kerel al redelijk masief door het werk, eff je voeding aan passen en HOPPA.

Trouwens wat vinden jullie van mijn theorie:
Lelijke mensen gaan studeren en een vet hoge opleiding doen, omdat ze geen vrouwen kunnen krijgen en ook dus geen vrouwtje zwanger krijgen. Dan kunnen ze lekker door studeren.
Mooie mensen (en natuurijk wel de dommere) die hebben natuurlijk direct een lekker wijf zwanger gemaakt en moet werken.
Ik val persoonlijk maar onder de lekkere klasse met eninge kennis, nu zeg ik niet dat ik slim ben, maar wel wijs. hehe

Jopie
Sorry maat maar vindt uwen theorie deze keer op de kloten trekken;)

met welke achtergrond schrijf je dat hier neer, nou kijk je hebt veel domme lelijkerds ook hoor:)zoals je veel snelle slimme hebt..

was maar een joke :D
wist dat er reactie op zou komen :banana:

Jopie

hehe ben ook maar aan het lullen zenne

jopiepoekie zei:

Behalve Johny the Dentist, de schrik van alle niet-flossers en slecht-poetsers, die met zijn 90 harde kilos zeker niet in dat plaatje past :);):D:thumbs:

Rob G zei:
Behalve Johny the Dentist, de schrik van alle niet-flossers en slecht-poetsers, die met zijn 90 harde kilos zeker niet in dat plaatje past :);):D:thumbs:

ook al heb ik in de toekomst een 3 dubbele wortel kanaan behandeling met spoed nodig, No Johny the dentist 4 me, de tonijnaroma's in die praktijk en mond zouden mij letterlijk en figuurlijk de das omdoen :D

Denk dat je beter het zoontje van de apotheker bent ;)

exarchos zei:
ook al heb ik in de toekomst een 3 dubbele wortel kanaan behandeling met spoed nodig, No Johny the dentist 4 me, de tonijnaroma's in die praktijk en mond zouden mij letterlijk en figuurlijk de das omdoen :D

Ik vind alles best kerel, zolang jij maar geen half litertje melk op hebt voordat je in de stoel komt :D :D :toilet:

hahahahaha man! ik moest twee weken geleden naar de tandarts en had toen echt net een pak melk op :D (echt waar!!)
WAAAAT IS DAAR MIS MEE :D melluk stinkt toch nie :nut:

Terug
Naar boven