XXL Nutrition

Welke oral? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
AAS voor de recreant zijn overbodig period :P

Daar heb je een heel goed punt uiteraard :)

Mijn invalshoek is om op een relatief gezonde manier te proberen kuren. Dat is zeker mogelijk als je een aantal zaken respecteert.

- Geen te hoge doseringen
- Ofwel voldoende tijd OFF tussen kuren of lang genoeg cruisen op een trt dosering (125 mg ongeveer)
- Geen orals
- Zware middelen vermijden (tren is jammer genoeg een middel die je best vermijdt)
- Gezond dieet en regelmatig cardio ==> Dan compenseer je de negatieve effecten van het kuren al voor een heel groot deel

Dat laatste punt verduidelijken: iemand die rookt, ongezond eet en niet beweegt is zijn leven meer aan het inkorten dan iemand die kuurt en bovenstaande richtlijnen volgt :P
 
Daar heb je een heel goed punt uiteraard :)

Mijn invalshoek is om op een relatief gezonde manier te proberen kuren. Dat is zeker mogelijk als je een aantal zaken respecteert.

- Geen te hoge doseringen
- Ofwel voldoende tijd OFF tussen kuren of lang genoeg cruisen op een trt dosering (125 mg ongeveer)
- Geen orals
- Zware middelen vermijden (tren is jammer genoeg een middel die je best vermijdt)
- Gezond dieet en regelmatig cardio ==> Dan compenseer je de negatieve effecten van het kuren al voor een heel groot deel

Dat laatste punt verduidelijken: iemand die rookt, ongezond eet en niet beweegt is zijn leven meer aan het inkorten dan iemand die kuurt en bovenstaande richtlijnen volgt :P
turinabol valt wel mee over het algemeen , in principe is het geen verkeerde drug icm trt .
Al zou ik persoonlijk in zijn geval een primo erbij doen of dhb .
Ts : begrijp me niet verkeerd : i love tbol , maar voor gains is een ander middel mogelijk beter
 
turinabol valt wel mee over het algemeen , in principe is het geen verkeerde drug icm trt .
Al zou ik persoonlijk in zijn geval een primo erbij doen of dhb .
Ts : begrijp me niet verkeerd : i love tbol , maar voor gains is een ander middel mogelijk beter

Eindelijk een fatsoenlijk antwoord. Dank je. Ik ga 60mg tbol pakken voor 6 weken
 
Je kan ook methyltren gebruiken, 3mg per dag.
 
Hoe denken jullie erover om creatine bij de tbol te pakken? Mijn doel is om wat droger te worden deze zomer. Aangezien crea vocht vast houd miss niet zo verstandig ... Maar kwa kracht is 't natuurlijk wel beter?
 
Ik train al 18 jaar en heb al meerdere keren gekuurd. Maar dan vooral massakuren en bulken. Dit is de 1e keer dat ik me echt wil droogtrainen icm een goed voedingschema.

Waarom kan hier (bijna) niemand een normaal antwoord geven waar je wat aan hebt ipv die 99% bijdehande mongolen die hier zitten bah
 
Ik train al 18 jaar en heb al meerdere keren gekuurd. Maar dan vooral massakuren en bulken.

Waarom kan hier (bijna) niemand een normaal antwoord geven waar je wat aan hebt ipv die 99% bijdehande mongolen die hier zitten bah
Bij die 99% behoor jij ook. 18 jaar trainen en zwaar gekuurd hebben, bewijst niets want je schrijft niets zinnigs in dit topic. Weet jij wel wat creatine is?
 
Laatst bewerkt:
Ik train al 18 jaar en heb al meerdere keren gekuurd. Maar dan vooral massakuren en bulken. Dit is de 1e keer dat ik me echt wil droogtrainen icm een goed voedingschema.

Waarom kan hier (bijna) niemand een normaal antwoord geven waar je wat aan hebt ipv die 99% bijdehande mongolen die hier zitten bah
@Potentie
 
:roflol: Roidrage mongool alert
 
Haha mijn excuses was geen roidrage maar drankrage :D

Maar niemand een serieus antwoord? Ik weet dat creatine wat vocht vasthoud in de spieren maar zou het het droge effect van de tbol teniet doen of krijg ik dan een dbol effect?

Ik heb namelijk weinig ervaring met droger worden. Ik wilde vroeger altijd alleen maar groter en groter worden. Nu juist meer definitie...

Thanks:thumb:
 
Haha mijn excuses was geen roidrage maar drankrage :D

Maar niemand een serieus antwoord? Ik weet dat creatine wat vocht vasthoud in de spieren maar zou het het droge effect van de tbol teniet doen of krijg ik dan een dbol effect?

Ik heb namelijk weinig ervaring met droger worden. Ik wilde vroeger altijd alleen maar groter en groter worden. Nu juist meer definitie...

Thanks:thumb:

Jij kent nog helemaal geen vroeger, toen was jij nog een zaadcel, iets waar jij straks weinig van hebt als je zo door gaat.
 
Gezien jouw post-historie zou ik lekker weg blijven van AAS..
 
Bedankt allemaal voor 't goed advies!
 
Hopelijk heb je er wat aan gehad!
 
Ja idd dat je aan mensen op dit forum geen klote hebt. Maar heb inmiddels al goed advies gekregen van iemand die er een stuk meer verstand van heeft dan jullie dus krijg allemaal de tering
 
Zit je nou alweer aan de drank?
 
Is 't nou zo moeilijk om een serieus antwoord te geven? We zijn hier toch om elkaar te helpen lijkt me
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven