XXL Nutrition

Welke orale anabole kuur heeft de beste werking?

Status
Niet open voor verdere reacties.
geld als vegetarier ook dat je bijv ook geen whey mag eten?
Er zijn toch meer eiwit bronnen zonder onze zachte viervoetertjes af te hoeven slachten?

Als ik vegetarier zou zijn (alle respect) dan zou je dus op zoek moeten gaan naar een zeer goede eiwitbron.Maar plantaardig eiwit heeft geloof ik niet zo een hoge eiwit wat conform lichaams eigen eiwit is toch?
En misschien raar,maar vis valt dat ook onder vegetarier?Nogmaals ik doe dit niet om te dissen,ik heb alle respect voor mensen die dit uitdragen.

na 2x kuren toch wel op 78kg :rolleyes:

Waarom grijpt iedereen in zijn eerste kuur al naar de oxy ?? dat is echt de eindbestemming en je laatste redmiddel als je niet meer groeit op andere middelen. Beetje jammer je lichaam raakt zo te vroeg gewend aan die androgene middelen en als je dan ook nog "maar" 10 kg pakt in 2 kuurtjes... Volgens mij vallen al je volgende kuurtjes na Oxy alleen nog maar tegen aangezien je hier ook zo'n beetje het sterkst van wordt.

krieltje zei:
geld als vegetarier ook dat je bijv ook geen whey mag eten?
Er zijn toch meer eiwit bronnen zonder onze zachte viervoetertjes af te hoeven slachten?

Als ik vegetarier zou zijn (alle respect) dan zou je dus op zoek moeten gaan naar een zeer goede eiwitbron.Maar plantaardig eiwit heeft geloof ik niet zo een hoge eiwit wat conform lichaams eigen eiwit is toch?
En misschien raar,maar vis valt dat ook onder vegetarier?Nogmaals ik doe dit niet om te dissen,ik heb alle respect voor mensen die dit uitdragen.
De meeste eiwitsupplementen worden uit zuivel gehaald dwz melk en ei-eiwitten
Ik eet persoonlijk geen vis als veggie

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet als vegetariër ook nog wel zuivelprodukten, maar dus gewoon geen vlees en vis. Wel vleesvervangende produkten die bestaan uit eiwitten en dergelijke. Dus voor mij is Whey geen probleem. En idd, na 2 kleine kuurtjes is 10kg belachelijk weinig. Het is dan ook volledig te wijten aan gebrekkige info. ivm voeding en training.

Kenjie zei:
Ik doe het redelijk goed zonder da vlees , dus als jij je stelling niet medisch kan onderbouwen moet je zwijgen !

Dat hoef ik niet medisch te onderbouwen,dat hebben vele onderzoekers reeds gedaan.
In vlees zitten bepaalde stoffen die je lichaam nodig heeft om optimaal te kunnen presteren,deze stoffen zijn niet te supplementeren met iets anders.
Bijvoorbeeld de myoglobine eiwitten, er zijn er meer maar dit is de enige die me zo te binnen schiet.

Ik respecteer wel iemand die goede beweegredenen heeft om vegetarisch te leven,maar ben en blijf van mening dat het niet goed is.
Het menselijk lichaam is nl. omnivoor en niet herbivoor,simple is that.

Cossieboy zei:
Dat hoef ik niet medisch te onderbouwen,dat hebben vele onderzoekers reeds gedaan.
In vlees zitten bepaalde stoffen die je lichaam nodig heeft om optimaal te kunnen presteren,deze stoffen zijn niet te supplementeren met iets anders.
Bijvoorbeeld de myoglobine eiwitten, er zijn er meer maar dit is de enige die me zo te binnen schiet.

Ik respecteer wel iemand die goede beweegredenen heeft om vegetarisch te leven,maar ben en blijf van mening dat het niet goed is.
Het menselijk lichaam is nl. omnivoor en niet herbivoor,simple is that.

Er zijn verschilende onderzoeken die het ook tegen spreken ! Er zit niets in vlees wat een must is om te overleven .

En nog iets over het menselijklichaam, ons darmstelsel is NIET gemaakt om vlees te verteren "het kan het omdat wij als mens dit ons geeigend hebben" . Maar vlees is pas verteerd na 2 dagen ,wat er op wijst dat het niet omnivoor of karnivoor is wat je ook beweerd . Oorspronkelijk waren wij gewoon vegetariërs !

Bla bla bla, geen onderzoek dat jij naar boven kan brengen die dat aantoont. Er is geen enkele stof, ik herhaal geen enkele stof in vlees die het lichaam niet uit andere voedingsbronnen kan halen. Misschien dat de propagandablaadjes van de vleesindustrie je anders willen doen geloven maar het is pure onzin.

Mocht je het willen aantonen, plaats de desbetreffende onderzoeken in de daarvoor bestemde. Anders kan ik het niet anders dan bullshit noemen.

Wie nog aankomt met het zogenaamde volledige aminozuurprofiel dat je per maaltijd naar binnen moet werken, dat is vrij achterhaald. Het lichaam heeft over de dag dan wel een volledig aminozuurprofiel van alle essentiele aminozuren nodig, maar zeker niet in 1 maaltijd.

Hoe zit het met jullie met dat nep vlees ? heb gehoord dat daar zeer veel eiwitten in zitten?

Off-topic : Dat verschilt, zo tussen de 15 en 25 gram per 100 gram product. Meeste vleesvervangers zijn vaak wel aan de vette kant.

Ik respecteer ieder zijn mening, maar ik ben altijd wel benieuwd naar de motivatie om te kiezen voor een vegetarische levensT..

Dr. Worf zei:
Ik respecteer ieder zijn mening, maar ik ben altijd wel benieuwd naar de motivatie om te kiezen voor een vegetarische levensT..

Off-topic :Vrij simpel, ik vind het leven zo mooi dat ik ieder ander leven wezen ook dat leven gun. Andere wezens hebben dan niet hetzelfde besef als de mens, maar waarom zo'n complexe machine de dood injagen voor mijn consumptieve behoeften?

EricR zei:
Off-topic :Vrij simpel, ik vind het leven zo mooi dat ik ieder ander leven wezen ook dat leven gun. Andere wezens hebben dan niet hetzelfde besef als de mens, maar waarom zo'n complexe machine de dood injagen voor mijn consumptieve behoeften?

Vind ik mooi gezegd van je, dat meen ik echt. Maar feit is wel dat het een onderdeel van de natuur is. Ik bedoel een leeuw dood ook een hert voor zijn vlees evenals ieder andere carnivoor dit doet. Zelfs de mensheid jaagt al sins we ooit zijn begonnen met lopen uit onze grotten..

Maar waarom dan wel eiwitten uit eieren...dat ei, dat zou een mooi levend wezentje worden. En loop je ook alleen op kunststof schoenen? Dus geen leer, wat duidelijk afkomstig is van geslachte beesten en niet van beesten die door ouderdom zijn overleden...

Ik ben altijd geintrigeerd door vegetariers hun beweegredenen en hoe inconsequent ze vervolgens in de toepassing ervan kunnen zijn. Ik heb er niks op tegen maar vind dat je het niet 'halfbakken' moet doen dan... als je het doet, doe het dan goed.

Sorry voor offtopic maar TS was er volgens mij al uit dat hij eerst aan de voeding, training en algemene kennis van zaken gaat werken toch :)

On topic maar weer ff...

Je moet als je knap wil kuren gewoon zowiezo injects gebruiken en test als basis nemen want dat gelul over dat je kop zo opblaast slaat ook nergens op,Bizar.

Als jij niet te vadsig eet hoef je helemaal niet zoveel vocht vast te houden en als je er echt problemen mee hebt kan je een anti'e ernaast gebruiken.

Als je weer zo'n klotekuur gaat doen zal je er niet veel profijt van hebben.

Dr. Worf zei:
Vind ik mooi gezegd van je, dat meen ik echt. Maar feit is wel dat het een onderdeel van de natuur is. Ik bedoel een leeuw dood ook een hert voor zijn vlees evenals ieder andere carnivoor dit doet. Zelfs de mensheid jaagt al sins we ooit zijn begonnen met lopen uit onze grotten..
om te overleven. In deze moderne tijd heb je echter geen vlees meer nodig om te overleven dus hoeft voor mij geen dier te sterven en zeker niet op zo'n machinale manier. Dat is voor mij de wet van de natuur. 'kill to eat or not to be eaten'

Voordat het verzandt in een andere discussie gooi ik er maar een slot op, topicstarter heeft door dat hij een verkeerde weg is ingeslagen en gaat sleutelen aan de basis. Locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven