Fitness Seller

welke product dient waarvoor in de geneeskunde

sorry leesfout zal de warmte zijn :S

HondaDelsol zei:
Oja,

Was ik nog vergeten, wisten jullie dat bijna alle anabolen een aangroei van botmassa veroorzaken (daarom worden er veel anabolen tegen osteoporose gebruikt, maar enkel als andere middelen niet meer helpen)

dus...

in totaal nog minder kilo's effectieve spiermassa... :p

Gr.

He kerel, geef me maar een goede naam van een boek:D
Tijdens de vakantie genoeg tijd om te lezen;)

Loo zei:

Zoals ik al zei ...een AI samen met Clomid. Een AI verhoogd je eigen testosteron productie meer dan clomid of nolva. Clomid heeft vooral een slechte naam gekregen door mensen die het zelf nooit gebruikt hebben maar die het hebben gehoord van of gelezen hebben op het internet( zoals Loo al zei "ik heb al meerdere malen gelezen"). Nolvadex heeft ook zo zijn bijwerkingen...een van de mogelijke is dat het zelfs je libido verlaagd en gebruikers van clomid weten dat dit met clomid niet zo is en dan nog niet te spreken over de mogelijke carcinogene bijwerkingen.

Het feit dat nolva een positieve invloed heeft op de cholesterol is nogal een zwakke reden om het te verkiezen boven clomid. Cholesterol waarden zijn tijdens en na een kuur meestal niet al te best en 3-4 weken clomid maakt dan ook niet meer uit. En cholesterol is al zwaar overschat!

4cc

Ben het grotendeels eens met de post van 4CC.

Cholesterol waardes zou ik echt amper naar kijken.

Alleen zou ik androst-4-ene-3,6,17-trione (6-OXO) prefereren boven Femera, Arimidex ed.

Doe gewoon nakuur met clomid + nolva en nadien 6-OXO + ZMA + Tribulus, werkt goed.

Glenn GX zei:
Ben het grotendeels eens met de post van 4CC.

Cholesterol waardes zou ik echt amper naar kijken.

Alleen zou ik androst-4-ene-3,6,17-trione (6-OXO) prefereren boven Femera, Arimidex ed.

persoonlijk geef ik de voorkeur aan aromasin en als 2de keus arimidex

4cc

Terug
Naar boven