XXL Nutrition

welke product dient waarvoor in de geneeskunde

skydirk zei:
Klaas: orals bij Hepatitis B. Sorry, maar dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Dan is je lever nog veel vlugger naar de kloten. Ik zou wel is weten waar je dat gelezen hebt en over welke oral het gaat. Ik geloof er geen snars van. Is volgens mij één van de gevaarlijkste zaken die je kan doen als je Hepatitis hebt.
bij bijna elke anavar/oxa profile wordt het vermeld:
" Furthermore oxandrolone has found frequent applications in the treatment of other wasting symptoms for hepatitis and cancer as well as the treatment of osteoporosis in both men and women of all ages."

zal wel niets te maken hebben met de verhoogde leverwaarden etc...maar eerder met het tegengaan van de afbraak van de lever door hepatitis...vond het ook altijd wel maf

Laatst bewerkt:
Suat zei:
Na nieuw onderzoek is gebleken dat nolvadex de betere testproductie opstarter is dan clomid. Dus men gebruikt het nu meer als nakuur. Als anti-e gaat de voorkeur uit aan andere middelen zoals: femara, aromasin, liquidex. Maar het kan in beide gevallen gebruikt worden, dus zowel als nakuur als anti-e

Kan je die studie posten? Zover ik weet zijn ze nog nooit in 1 studie met elkaar vergeleken. Nolvadex is zeker niet mijn favoriet als nakuur. Clomid wordt onterecht bijna niet meer gebruikt uit angst voor de potentiele bijwerkingen. Veel mensen van de nieuwe garde hebben daarom alleen maar ervaring met nolva maar ook uit onderzoek is gebleken dat nolva niet alles is.
Na wat verschillende combinaties geprobeerd te hebben is een AI met voorkeur Aromasin en clomid een nakuur die mij en wat mensen in mijn omgeving het beste bevallen is. Arimidex is wat aan de zwakke kant en femara is vaak te sterk ook tijdens je kuur. En veel mensen vergeten ook dat nolvadex en clomid nog weken na het stoppen actief is in je lichaam.

4cc

4CC zei:
Kan je die studie posten? Zover ik weet zijn ze nog nooit in 1 studie met elkaar vergeleken. Nolvadex is zeker niet mijn favoriet als nakuur. Clomid wordt onterecht bijna niet meer gebruikt uit angst voor de potentiele bijwerkingen. Veel mensen van de nieuwe garde hebben daarom alleen maar ervaring met nolvadex maar ook uit onderzoek is gebleken dat nolvadex niet alles is.
Na wat verschillende combinaties geprobeerd te hebben is een AI met voorkeur Aromasin en clomid een nakuur die mij en wat mensen in mijn omgeving het beste bevallen is. Arimidex is wat aan de zwakke kant en femara is vaak te sterk ook tijdens je kuur. En veel mensen vergeten ook dat nolvadex en clomid nog weken na het stoppen actief is in je lichaam.

4cc

...

Loo zei:
Nolvadex versus Clomid;

Nolvadex is niet alleen als anti-oestrogeen gewoon simpelweg sterker,
maar nolvadex heeft ook een directe invloed op het terugbrengen van de natuurlijke testosteronproductie, waar clomid zelfs een iets negatieve invloed heeft. De reden hiervoor is dat nolvadex de responsiviteit van LH naar GnRH positief beinvloed, terwijl clomid deze iets negatief beinvloed.

ook heeft nolvadex een positief effect op het slechte cholesterol (LDL) in het lichaam, terwijl clomid geen effect heeft op cholesterol.

en zo zijn er nog een paar feiten waarin nolvadex het wint van clomid.

mzl.

Loo zei:
nu we het toch over gebruikerservaringen hebben, nog twee redenen waarom nolvadex boven clomid zou moeten verkozen worden;

bijwerking van clomid; acne

bijwerking van clomid; depressiviteit

ik heb al meerdere malen gelezen dat mensen depressief werden van clomid, en last kregen van acne, en daarom liever nolvadex kozen.

Big'r zei:
Ik heb nog geen enkele reden gelezen om clomid aan nolvadex toe te voegen. Aan de hand van de huidige onderzoeken (er zijn er niet al te veel van clomid bij behandeling van gyno), lijkt nolvadex gewoon de betere keus:
-waarschijnlijk beter tegen gyno.
-mogelijk voordeel voor cholesterol (hiernaar is bij clomid voor zover ik heb gelezen nog geen onderzoek gedaan).

Het enige gemeten NIET CONSISTENTE verschil tussen clomid en nolvadex is, dat ze mogelijk IN MUIZENSTUDIES een iets ander effect zouden kunnen hebben op verschillende klieren (hypothalamus/hypofyse). Deze effecten kunnen elkaar net zo goed tegenwerken als onderbouwen in het uiteindelijke netto resultaat!
Zolang er geen studies zijn die aantonen dat de combinatie beter werkt dan 1 van de 2 stoffen apart, is het complete onzin om ze te combineren.

Het netto effect van zowel clomid als nolvadex in mensen is in beide gevallen dat ze natuurlijk test terugbrengen!
Er is 1 vergelijkingsonderzoek tussen clomid en nolvadex waaruit zou blijken dat clomid op de lange termijn een verlaging in LH zou geven geloof ik. Daartegenover staan 10-15 studies die eenduidig aantonen dat clomid zowel LH als testosteron verhoogt over korte en lange termijn.
Er zijn trouwens ook (ik geloof 2) onderzoeken die aantonen dat de axis daalt na gebruik van nolvadex.

ironmike86 zei:
lijkt me duidelijk...

bv nolvadex wordt voorgeschreve voor vrouwen die een bepaald soort kanker hadden als ik me niet vergis...

testosteron voor mannen met een laag test niveau

deca voor anorexia patienten

en de rest???

lijkt me wel interesant om te weten...

anavar;

It's most noted medical use has been in the expediting of wound healing2,3 often practically applied to the treatment of burns 4,5,6. But recently its gaining popularity again as a means of keeping weight on HIV-infected patients suffering from wasting due to the immuno-deficiency virus. It was also considered safe for use in prepubescent children with a growth delay7. No major harmful effects were noted from this particular therapy, eventhough one study8 reported that the use of oxandrolone did speed up the onset of puberty in these children. Furthermore oxandrolone has found frequent applications in the treatment of other wasting symptoms for hepatitis and cancer as well as the treatment of osteoporosis in both men and women of all ages.

Clomid en Nolvadex worden ook ingezet bij vrouwen om de eisprong op gang te helpen, en nog in forse dosis ook, ongeveer vergelijkbaar met die van BB-ers bij het opstarten.

Anavar wordt inderdaad gebruikt bij Hepatits, vandaar dat men vaak denkt dat anavar mild is voor de lever, hoewel toch ook gealkyleerd.

Test wordt veel gebruikt bij patienten met brandwonden en in premature baby's om de longen sneller te laten rijpen.

Er zijn werkelijk tig toepassingen van AS en verwante middelen. Goed spul hè? :)

klaas: er is sprake van leverontsteking (hepatitis) door alcoholmisbruik maar heeft niets te maken met hepatitis B wat een virale leverontsteking is. maar ja, goed dat je dit artikel gepost hebt want dit wist ik ook niet. ik had het mij ook niet kunnen voorstellen. weer iets meer dat we weten.

Nolvadex : Tegen borstkanker bij vrouwen.
Deca : Voor annorexia patienten en personen die ondervoedt geweest zijn (concentratiekampen ed)
Sustanon : Voor mannen die gecastreerd zijn of hun "vitale onderdelen" niet meer werken
Anavar : Voor kinderen met groeistoornissen (omdat anavar de groei niet vroegtijdig stopt bij minderjarigen)
Anadrol : Tegen bloedarmoede (tegen gevolge van kankers ed)
T3 : Voor mensen met slecht werkende schildklier
Clenbuterol : Voor astmapatiënten
Boldenone & Drive : Voor racepaarden (wordt niet gebruikt bij mensen)
Dianabol : Ook voor dieren (toegepast bij eetstoornissen van honden, varkens en dergelijke dacht ik).
Winstol : Voor mensen met een te lage testosteronproductie (maar ik denk enkel in pilvorm, stromba dus)
Primobolan : Om de spieren en botstructuur bij bejaarden op peil te houden (ivm osteoporose en afsterven van spieren)

Laatst bewerkt:
HondaDelsol zei:
Deca : Voor annorexia patienten en personen die ondervoedt geweest zijn (concentratiekampen ed)
Sustanon : Voor mannen die gecastreerd zijn of hun "vitale onderdelen" niet meer werken
Anavar : Voor kinderen met groeistoornissen (omdat anavar de groei niet vroegtijdig stopt bij minderjarigen)
Boldenone : Voor racepaarden (wordt niet gebruikt bij mensen)
Dianabol : Ook voor dieren (toegepast bij eetstoornissen van honden, varkens en dergelijke dacht ik).
Winstol : Voor mensen met een te lage testosteronproductie (maar ik denk enkel in pilvorm, stromba dus)
Primobolan : Om de spieren en botstructuur bij bejaarden op peil te houden (ivm osteoporose en afsterven van spieren)

He bro thanx man, handig om te weten..
Mag ik ook vragen hoe je aan je bron komt?:rolleyes: :D

• Topic Starter Topic Starter
HondaDelsol zei:

goede post kerel...

klaas zei:
bij bijna elke anavar/oxa profile wordt het vermeld:
" Furthermore oxandrolone has found frequent applications in the treatment of other wasting symptoms for hepatitis and cancer as well as the treatment of osteoporosis in both men and women of all ages."

zal wel niets te maken hebben met de verhoogde leverwaarden etc...maar eerder met het tegengaan van de afbraak van de lever door hepatitis...vond het ook altijd wel maf

Bizar , lijkt me toch een groot risico om met zulke zaken te experimenteren indien men chronische hepatitis heeft . Dit wil zeggen dat de lever permanent word afgebroken stelselmatig . Dus elke vorm van medicatie is zowizo slecht .

Ik denk wel dat wat ze willen zeggen is dat desondanks de mortale status die deze mensen hadden in dat onderzoek de levenskwaliteit tov spiermassa en lichaamsgewicht beter werd .

Uitstl van sterven dus ...

anavar tegen osteoprose dacht ik

kankerpatientjes kregen een half stromba tabje ivm zwakke spieren hoorde ik eens iemand op de gym zeggen

hgh voor aids

clen voor astma patienten (en cutofielen :o)

eeeh..nolvadex voor gyno en bepaalde soort kanker bij vrouwen

testo voor mensen met laag testpeil

HondaDelsol zei:

kijk..dat bedoel ik :thumbup:

Oja,

Was ik nog vergeten, wisten jullie dat bijna alle anabolen een aangroei van botmassa veroorzaken (daarom worden er veel anabolen tegen osteoporose gebruikt, maar enkel als andere middelen niet meer helpen)

dus...

in totaal nog minder kilo's effectieve spiermassa... :p

Gr.

Even wat ogezocht over anavar en het is gealkyliseerd dus zeker niet gezond voor de lever .

Little Me zei:
Even wat ogezocht over anavar en het is gealkyliseerd dus zeker niet gezond voor de lever .
gozer, ik zit me net ook iets te lezen over anavar...vrij extreem (overdreven/acterhaald?):

- Impact op hypofyse
Oxandrolone beïnvloedt de afgifte van bepaalde hypofysehormonen. De hypofyse produceert de stuurhormonen FSH en LH, het schildklier-stuurhormoon TSH, b-endorfine, het bijnierstuurhormoon ACTH, Prolactine en Groeihormoon. Oxandrolone bevordert bij lage doseringen (tot 10 mg/dag) alleen de afgifte van de laatste twee hormonen. Andere anabolen krijgen zoiets alleen bij zeer hoge doseringen voor elkaar. Je moet de impact van Oxandrolone op de hypofyse niet onderschatten: toen in de jaren zeventig het groeihormoon nog onbetaalbaar was, omdat er alleen nog biologisch groeihormoon beschikbaar was, werden Turner-patientjes vaak alleen met Oxandrolone behandeld. En hoewel behandeling met èchte GH natuurlijk tot betere resultaten leidt, was dat voldoende om kinderen in de lengte te laten groeien! Met medische doseringen!

- Anavar in combinatie met Groeihormoon pakt in hoge doseringen vaak verkeerd uit. Hetzelfde geldt voor combo's met Testosteron. Gebruikers gaan achterlijk veel vocht vasthouden. (En met veel bedoel ik veel...) Ik ken een geval waarin iemand tijdens zo'n 'milde' GH-kuur van schoenmaat 38/39 naar 43 ging. Toen de Anavar werd vervangen door Deca, kreeg de pechvogel haar oude schoenmaat weer terug.

Niet al die dingen zijn in alle landen verkrijgbaar. veel er van bestaan als vervanging voor de ander waar een land dat ander middel niet verkoopt. Ten eerste, trenbolone wordt niet meer voor menselijk gebruik gemaakt, synthol is NOOIT voor medisch gebruik gemaakt geweest.

Insuline wordt enkel voorgeschreven bij type I diabetes

Clomid en nolvadex zijn eerstelijnsbehandeling bij borstkanker.

testosteron wordt gebruikt als vervangingstherapie bij ouderdom of hypogonadisme.

Proviron wordt meestal gebruikt bij deficienties te wijten aan androgene kenmerken, dat kan libido of erectie zijn bijvoorbeeld.

HCG wordt gebruikt om fertiliteit te bevorderen. Dit kan na misbruik van AAS, bij IVF of gewoon moeilijkheden om zwanger te raken, meestal in combinatie met HMG dan.

nagenoeg alle andere steroiden worden gebruikt tegen spierzwakte, myasthenia gravis, revalidatie, osteoporose (zelden) en een paar zoals oxymetholone en oxandrolone ook bij Immuundeficientie.

In principe heeft de dokter de vrijheid om ze voor te schrijven voor elk gebruik, op voorwaarde dat hij zijn keuze kan verantwoorden. In het geval van steroiden gaat het om middelen die gecontroleerd worden, dus moet de dokter kunnen aantonen dat deze behandeling een voordeel bied op andere behandelingen

Geschreven door Big Cat

zie ook topic
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/waarvoor-voor-wie-zijn-sterioden-eigenlijk-bedoelt-56340/

klaas zei:
gozer, ik zit me net ook iets te lezen over anavar...vrij extreem (overdreven/acterhaald?):

- Impact op hypofyse
Oxandrolone beïnvloedt de afgifte van bepaalde hypofysehormonen. De hypofyse produceert de stuurhormonen FSH en LH, het schildklier-stuurhormoon TSH, b-endorfine, het bijnierstuurhormoon ACTH, Prolactine en Groeihormoon. Oxandrolone bevordert bij lage doseringen (tot 10 mg/dag) alleen de afgifte van de laatste twee hormonen. Andere anabolen krijgen zoiets alleen bij zeer hoge doseringen voor elkaar. Je moet de impact van Oxandrolone op de hypofyse niet onderschatten: toen in de jaren zeventig het groeihormoon nog onbetaalbaar was, omdat er alleen nog biologisch groeihormoon beschikbaar was, werden Turner-patientjes vaak alleen met Oxandrolone behandeld. En hoewel behandeling met èchte GH natuurlijk tot betere resultaten leidt, was dat voldoende om kinderen in de lengte te laten groeien! Met medische doseringen!

- Anavar in combinatie met Groeihormoon pakt in hoge doseringen vaak verkeerd uit. Hetzelfde geldt voor combo's met Testosteron. Gebruikers gaan achterlijk veel vocht vasthouden. (En met veel bedoel ik veel...) Ik ken een geval waarin iemand tijdens zo'n 'milde' GH-kuur van schoenmaat 38/39 naar 43 ging. Toen de Anavar werd vervangen door Deca, kreeg de pechvogel haar oude schoenmaat weer terug.[/

:roflol: die is echt goed ja

de rest zal waarschijnlijk wel kloppen , anyways voor de lever die ziek is zal het nooit een meerwaarde betekenen denk ik

HCG voor aids????? oei oei oei waar komt dat fabeltje vandaan?

Terug
Naar boven