MuscleMeat

Welke shakes zijn het beste voor mij?

Hoitinga

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,

Ik ben nu sinds 4 weken serieus aan het fitnessen (3/4 x in de week) en probeer zoveel mogelijk erbij te eten. Eiwit rijk en circa 3000 kcal perdag

even wat gegevens over mij

leeftijd:19
lengte: 1.91 m
lichaamsvet : 9/10 %
Gewicht: 75 kg

ik wil graag spiermassa opbouwen en ik vroeg me af welke shakes het beste voor mij zijn. Whey perfection met veel eiwit of mass perfection zodat ik meer lichaamsmassa krijg. Mijn doel is gespierder en groter worden. Graag hoor ik jullie mening

er is een berekening voor de hoeveel eiwit die je nodig hebt. Als jij daar al aanzit of makkelijk aan kan komen met whey perfection dan is dat prima zou ik zeggen.

Whey is super handig, maar dan moet de rest van je voedingsschema ook op orde zijn! :D

Mass perfection heb je niet nodig, je kan gewoon wat havermout/whey/melk in de blender doen. Dat is denk ik ook een stuk goedkoper.

Je hebt trouwens geen whey nodig hoor, je kan ook gewoon alles uit normale voeding halen, maar het is wel super makkelijk.

Herbalife!

Misschien handig om je trainings/eetschema te vermelden, wat je onderhoud is etc, alles is uit voeding te halen, shakes zijn niet een must.

Met 1.91 en 75 kilo zou ik alles vreten wat los en vast zit :D

Met jouw lengte, gewicht en activiteit zul je met 3000 kcal per dag niet echt aankomen. Beter doe je er nog +- 500 kcal bij.

Toen ik begon met trainen (1.90m bij 70kg toen) vond ik zelf weightgainers wel handig om gewoon makkelijk en snel veel calorieën binnen te krijgen. Nu ben ik daarvan af gestapt en neem ik whey. Maar in het begin vond ik het wel lastig om in een goed ritme te komen met eten, überhaupt 3500 kcal eten vond ik lastig genoeg, en een weightgainer is wel een makkelijke oplossing voor een tijdje dan.

De shakeweight

1_8_24.jpg

Terug
Naar boven