Fitness Seller

24 uur Fasten proteine shakes eiwitopname en suikerspiegelling schommelingen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
- Hij wilt 24 uur vasten met elke paar uur een eiwitshake.
- Hij eet vegetarisch maar wel tonijn
- Hij wilt vasten en zegt vervolgens "ga terug naar je religie" - terwijl er in elke religie wordt gevast.


chrisssj2, ik zeg het maar gewoon: je bent echt een kneus.
 
Ik weeg +- 76-78kg. En ik eet volgens een eetwijze die ik NIET ga veranderen laat dat duidelijk zijn. Ik kan natuurlijk wel elementen veranderen die in mijn eetwijze passen.
Maar ik eet nu zoals ik zei via de voedselzandloper en Min of meer vegetarisch. (tonijn uitzonderig gelaten) Eieren wil ik ook niet teveel eten. Ik zou echt niet weten hoe ik 140 gram of meer naar binnen zou moeten krijgen.
Dus aan eiwitten is vrij lastig...Whey lijkt me ook de goedkoopste oplossing ik betaal me al blauw aan gezond eten.

Er is meer buiten tonijn en als je 1 blikje tonijn mag eten dan mag je er twee eten ook per dag. Ik eet niet veel vlees en haal makkelijk mn eiwitten. Magere kwark? of mag dat niet omdat je vegetarier bent?
 
Er is meer buiten tonijn. Ik eet niet veel vlees en haal makkelijk mn eiwitten. Magere kwark? of mag dat niet omdat je vegetarier bent?
Hij heeft dat boek van die mongool Kris Verburgh gelezen, zal er vast iets mee te maken hebben :roflol:

Dit heeft ook gewoon stemrecht, tering :roflol:
 
Hij heeft dat boek van die mongool Kris Verburgh gelezen, zal er vast iets mee te maken hebben :roflol:

Dit heeft ook gewoon stemrecht, tering :roflol:

Ken het boek niet en ken die verburgh ook niet :) maar goed ook wrs :)
 
- Hij wilt 24 uur vasten met elke paar uur een eiwitshake.
- Hij eet vegetarisch maar wel tonijn
- Hij wilt vasten en zegt vervolgens "ga terug naar je religie" - terwijl er in elke religie wordt gevast.


chrisssj2, ik zeg het maar gewoon: je bent echt een kneus.
Lezen wat je wilt lezen. lekker he?
 
Hij heeft dat boek van die mongool Kris Verburgh gelezen, zal er vast iets mee te maken hebben :roflol:

Dit heeft ook gewoon stemrecht, tering :roflol:
Stemmen is voor schapen. Ga maar lekker stemmen meneer ik ben zo slim en beter dan de rest.
 
mag je wel whey als vegetariër
 
Lezen wat je wilt lezen. lekker he?
Ow, dank je! Ben ik inderdaad vergeten te noteren.

Het complete lijstje wordt:
- Hij wilt 24 uur vasten met elke paar uur een eiwitshake.
- Hij eet vegetarisch maar wel tonijn
- Hij wilt vasten en zegt vervolgens "ga terug naar je religie" - terwijl er in elke religie wordt gevast.
- Zegt tegen mij "lezen wat je wilt lezen" terwijl hij zelf leest wat hij wilt lezen.

Beter stop je met posten, chris. Je zet jezelf alleen maar nóg meer voor lul.
 
de voedselzandloper is echt zo onvoorstelbaar debiel dat ik eigenlijk niemand die dat serieus neemt serieus kan nemen
 
Ken het boek niet en ken die verburgh ook niet :) maar goed ook wrs :)
Iemand die een carriere onder het grote publiek heeft gemaakt door een dieetboek te schrijven dat basht tegen brood, zuivelproducten, aardappelen, en eigenlijk alles met ook maar een beetje een lage GI en dierlijk eiwit door misinterpretatie van wetenschap, cherry picken van data, en het schaamteloos 1-op1 extrapoleren van gegevens in een celkweekje en knaagdieren naar mensen. Durft zichzelf een wetenschapper in hart en nieren te noemen, maar heeft ironisch genoeg slechts 1 (slechte) wetenschappelijke publicatie in z'n hele leven voor elkaar weten te boksen. Eentje maar.
 
Ow, dank je! Ben ik inderdaad vergeten te noteren.

Het complete lijstje wordt:
- Hij wilt 24 uur vasten met elke paar uur een eiwitshake.
- Hij eet vegetarisch maar wel tonijn
- Hij wilt vasten en zegt vervolgens "ga terug naar je religie" - terwijl er in elke religie wordt gevast.
- Zegt tegen mij "lezen wat je wilt lezen" terwijl hij zelf leest wat hij wilt lezen.

Beter stop je met posten, chris. Je zet jezelf alleen maar nóg meer voor lul.
Volgens mij doe je dat zelf al. de mensen met ogen die zien wel watvoor figuur je bent
 
Iemand die een carriere onder het grote publiek heeft gemaakt door een dieetboek te schrijven dat basht tegen brood, zuivelproducten, aardappelen, en eigenlijk alles met ook maar een beetje een lage GI en dierlijk eiwit door misinterpretatie van wetenschap, cherry picken van data, en het schaamteloos 1-op1 extrapoleren van gegevens in een celkweekje en knaagdieren naar mensen. Durft zichzelf een wetenschapper in hart en nieren te noemen, maar heeft ironisch genoeg slechts 1 (slechte) wetenschappelijke publicatie in z'n hele leven voor elkaar weten te boksen. Eentje maar.

Wat mag je dan wel eten? stof? :D
 
Ik neem aan dat Galen pleurklaat enz ook gewoon melkproducten consumeerd? ..
 
Ja, en zelfs witte rijst. :eek:
Dit zegt mij meer dan genoeg. Je bent toch geen kalf. Weetje je zult vast genoeg wat info weten. Maar je weet niet alles dat blijkt hier dus ook uit.
Ik weet dat er onder de wetenschap HEEL VEEL verschillen zijn dusja, weetje ga jij jou weg maar ik ga het mijne.
Ik consumeer iig geen melkproducten. Ik wil mijn leven niet verkorten op die manier iig.
 
Kerel je gaat je hier niet uit redden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven