MuscleMeat

24 uur Fasten proteine shakes eiwitopname en suikerspiegelling schommelingen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
IF is in principe niet beter. Voor sommige mensen werkt het wel beter. Ik kan me ook voorstellen dat sommige mensen (door werk oid.) geen behoefte/tijd hebben om maaltijden te bereiden/eten gedurende de dag. Dan biedt IF toch wel een betere uitkomst dan een regulier dieet.

Ik noem dat excuses. ze hebben geen tijd om maaltijden te bereiden ,maar vaak zijn die mensen dan wel andere dingen aan het doen naast hun werk waar ze wel tijd voor hebben/maken. Dat ze dan een kat een kat noemen. En dat ze gewoon zeggen dat ze er geen zin in hebben. 1x in de week alles afkoken afwegen en invriezen duurt helemaal niet lang.

Mensen die zo een drukke baan hebben dat ze niet ergens tijd vinden om hun eten te bereiden die hebben dan ook geen tijd om te trainen.
Ken mensen die 7 op 7 werken en die er wel effe tijd voor hebben/maken

Verder denk ik ook dat op tijd voeding binnen krijgen meer voordelen heeft dan de voordelen van de verhoging van GH door IF.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk man, die joden in de concentratiekampen waren echt Swole as fuck! Goed spierbehoud ook.
bbelsencamp-prisoners_1945.jpg

Ja maar die kregen savonds ook niet 2000 kcals te eten.
 
Kunnen jullie niet gewoon antwoord geven ipv die onzin te lullen.
Ik vraag nu al 100x over eiwit opname en NIEMAND die een normaal inhoudelijk antwoord geeft. Echt jemig man. Als je zoveel kennis hebt toon het dan op de juiste manier.
Stelletje eikels.
 
Kunnen jullie niet gewoon antwoord geven ipv die onzin te lullen.
Ik vraag nu al 100x over eiwit opname en NIEMAND die een normaal inhoudelijk antwoord geeft. Echt jemig man. Als je zoveel kennis hebt toon het dan op de juiste manier.
Stelletje eikels.

Denk niet dat je op deze manier aan de juiste antwoorden gaat raken.
 
Kunnen jullie niet gewoon antwoord geven ipv die onzin te lullen.
Ik vraag nu al 100x over eiwit opname en NIEMAND die een normaal inhoudelijk antwoord geeft. Echt jemig man. Als je zoveel kennis hebt toon het dan op de juiste manier.
Stelletje eikels.
ik heb echt geen flauw idee wat je daadwerkelijke vraag uberhaupt is :roflol:
 
Ik bedoel een aantal personen specifiek hier, niet iedereen.
Mijn vraag is ten kwestie over of je meer dan 20-25 gr eiwit kan innemen in 1x of dat het over de algehele eiwit consumpie over 1 dag gaat

Ohja en als je een dag krachtraining hebt gedaan waar je dus 1.7-1.8 van je lichaamsgewicht aan proteine binnen krijgt. Moet je dat alleen op de dag zelf doen of ook op de dag rust?
 
Ik bedoel een aantal personen specifiek hier, niet iedereen.
Mijn vraag is ten kwestie over of je meer dan 20-25 gr eiwit kan innemen in 1x of dat het over de algehele eiwit consumpie over 1 dag gaat
Tuurlijk kan dat, wat zou er moeten gebeuren dan?
 
Mijn vraag is ten kwestie over of je meer dan 20-25 gr eiwit kan innemen in 1x of dat het over de algehele eiwit consumpie over 1 dag gaat.

ja dat kan prima en het gaat grotendeels maar niet alleen om de hoeveelheid, timing speelt ook een kleine rol (edit: als je zo extreem infrequent eet als 1x per dag zou het wel eens een vrij significante rol kunnen spelen)

wat spiermassa winnen/behoud/body composition betreft wil je ~4+ high protein maaltijden verspreid over de dag hebben als je safe wil zitten
 
ja dat kan prima en het gaat grotendeels maar niet alleen om de hoeveelheid, timing speelt ook een kleine rol

wat spiermassa winnen/behoud/body composition betreft wil je ~4+ high protein maaltijden verspreid over de dag hebben als je safe wil zitten

Hij wil maar 1 maaltijd per dag eten savonds als ik het goed begrepen heb :)
 
ja dat kan prima en het gaat grotendeels maar niet alleen om de hoeveelheid, timing speelt ook een kleine rol (edit: als je zo extreem infrequent eet als 1x per dag zou het wel eens een vrij significante rol kunnen spelen)

wat spiermassa winnen/behoud/body composition betreft wil je ~4+ high protein maaltijden verspreid over de dag hebben als je safe wil zitten

Ja ik heb nu een wakker ingesteld die 7x per dag afgaat, dan zou ik bijv 20gr elke keer nemen en 1x een blikje tonijn als voorbeeld. Avond eten haal ik soms ook 20-30gr. niet veel iig. en casche noten als snack savonds. voor de rest eet ik niet veel voedsel met bar veel eiwit dus ik hang veelal af van de whey.
 
Ja ik heb nu een wakker ingesteld die 7x per dag afgaat, dan zou ik bijv 20gr elke keer nemen en 1x een blikje tonijn als voorbeeld. Avond eten haal ik soms ook 20-30gr. niet veel iig. en casche noten als snack savonds. voor de rest eet ik niet veel voedsel met bar veel eiwit dus ik hang veelal af van de whey.
Lekker makkelijk schema zo te horen.
 
Ja ik heb nu een wakker ingesteld die 7x per dag afgaat, dan zou ik bijv 20gr elke keer nemen en 1x een blikje tonijn als voorbeeld. Avond eten haal ik soms ook 20-30gr. niet veel iig. en casche noten als snack savonds. voor de rest eet ik niet veel voedsel met bar veel eiwit dus ik hang veelal af van de whey.

Waarom zou je veelal van whey willen afhangen? Hoeveel weeg je? 2gr eiwitten per kg lichaamsgewicht is voor de meeste mensen heel makkelijk te halen uit gewone voeding.
 
Godverdomme zeg :roflol:

24 uur vasten maar wel elke paar uur een shake. Jij snapt het!
 
Waarom zou je veelal van whey willen afhangen? Hoeveel weeg je? 2gr eiwitten per kg lichaamsgewicht is voor de meeste mensen heel makkelijk te halen uit gewone voeding.
Ik weeg +- 76-78kg. En ik eet volgens een eetwijze die ik NIET ga veranderen laat dat duidelijk zijn. Ik kan natuurlijk wel elementen veranderen die in mijn eetwijze passen.
Maar ik eet nu zoals ik zei via de voedselzandloper en Min of meer vegetarisch. (tonijn uitzonderig gelaten) Eieren wil ik ook niet teveel eten. Ik zou echt niet weten hoe ik 140 gram of meer naar binnen zou moeten krijgen.
Dus aan eiwitten is vrij lastig...Whey lijkt me ook de goedkoopste oplossing ik betaal me al blauw aan gezond eten.
 
Het blijkt dat je 20 tot 25 gram eiwit per keer kunt opnemen. Meer dan 20 tot 25 gram eiwit blijkt meestal niet veel toe te voegen. Dit staat in de wetenschap als een huis. Zie ook de bronnen helemaal onderaan dit artikel. - See more at: https://www.mijnvoedingsplan.nl/blo...l-heb-ik-nodig/#sthash.OMiTgdzi.rV6FCvX9.dpuf

Waar zijn jou bronnen als dat anders is dan? :)
Misschien eens naar de daadwerkelijke wetenschappers luisteren i.p.v. je inlezen op van die kut sites? Ik kan je gerust wat bronnen verstrekken, maar je hebt in dit topic toch wel aangetoond dat je er niets van zou begrijpen dus ik voel me weinig geroepen om bronnen op te zoeken voor zoiets obvious.
 
Godverdomme zeg :roflol:

24 uur vasten maar wel elke paar uur een shake. Jij snapt het!
Dat idee lijkt het niet te worden omdat het lichaam blijkbaar niet al die eiwitten opneemt.
 
Misschien eens naar de daadwerkelijke wetenschappers luisteren i.p.v. je inlezen op van die kut sites? Ik kan je gerust wat bronnen verstrekken, maar je hebt in dit topic toch wel aangetoond dat je niets van zou begrijpen dus ik voel me weinig geroepen om bronnen op te zoeken voor zoiets obvious.
Achjoh ga terug naar je religie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven