AndroidHealthClinic

24 uur Fasten proteine shakes eiwitopname en suikerspiegelling schommelingen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit zegt mij meer dan genoeg. Je bent toch geen kalf. Weetje je zult vast genoeg wat info weten. Maar je weet niet alles dat blijkt hier dus uit.
Ik weet dat er onder de wetenschap HEEL VEEL verschillen zijn dusja, weetje ga jij jou weg maar ik ga het mijne.
Ik consumeer iig geen melkproducten.
Is goed, dan ga ik verder met de wetenschap en jij verder met je muurtjes metselen en plafonds stuccen.
 
Dit zegt mij meer dan genoeg. Je bent toch geen kalf. Weetje je zult vast genoeg wat info weten. Maar je weet niet alles dat blijkt hier dus ook uit.
Ik weet dat er onder de wetenschap HEEL VEEL verschillen zijn dusja, weetje ga jij jou weg maar ik ga het mijne.
Ik consumeer iig geen melkproducten. Ik wil mijn leven niet verkorten op die manier iig.
waarvan word je whey gemaakt.
 
waarvan word je whey gemaakt.
Ssst, straks komt ie erachter dat Kris ook een hetze voert tegen dierlijke eiwitten waaronder melkeiwit zoals wei.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ssst, straks komt ie erachter dat Kris ook een hetze voert tegen dierlijke eiwitten waaronder melkeiwit zoals wei.
Heeft dit topic toch nog ergens zin voor. Bedankt weet ik dat ook weer.
 
Kunnen jullie niet gewoon antwoord geven ipv die onzin te lullen.
Ik vraag nu al 100x over eiwit opname en NIEMAND die een normaal inhoudelijk antwoord geeft. Echt jemig man. Als je zoveel kennis hebt toon het dan op de juiste manier.
Stelletje eikels.

Slotje dan maar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven