AndroidHealthClinic

welke shop vinden julie de beste

hallo
welke site of winkel vinden julie de beste voor je suplementen te kopen?
let me know

greetz pieter

www.xxlnutrition.nl
Is een boardsponsor (eigen topic hier waar je vragen kunt stellen).
Alles wat ik nodig heb bestel ik daar.
Ze hebben briljant lekkere Whey Delicious met goede voedingswaarde, hun Diet Shake is voor mij de perfecte maaltijdvervanger in geval van nood en ik word wel gelukkig van hun Essential Amino Stack.

Maar misschien vindt iemand ander een andere boardsponsor / webwinkel wel beter - ligt er een beetje aan waar je op beoordeelt...

• Topic Starter Topic Starter
www.xxlnutrition.nl
Is een boardsponsor (eigen topic hier waar je vragen kunt stellen).
Alles wat ik nodig heb bestel ik daar.
Ze hebben briljant lekkere Whey Delicious met goede voedingswaarde, hun Diet Shake is voor mij de perfecte maaltijdvervanger in geval van nood en ik word wel gelukkig van hun Essential Amino Stack.

Maar misschien vindt iemand ander een andere boardsponsor / webwinkel wel beter - ligt er een beetje aan waar je op beoordeelt...

thanx voor de reactie.

Klik gewoon even op alle sites van de sponsoren. Daar is alles wel te vinden wat je zoekt denk ik.;)

Sportieve groeten,
Bas
www.sportfood.nl

bodyenfitshop.nl
xxlnutrition.nl
sportfood.nl
bodylab.nl

xxlnutrition.nl
bodybuilding.com

Maar wel ff waarschuwen voor de 'goedkoop' lijkende prijzen. Want de verzendkosten zijn vrij hoog, en velen krijgen ook de naheffing. Alles bij elkaar is het best mogelijk dat je gewoon net zoveel betaald (zelf meegemaakt). De volgende dag in huis/gratis verzending kan je dus al vergeten.

Maar wel ff waarschuwen voor de 'goedkoop' lijkende prijzen. Want de verzendkosten zijn vrij hoog, en velen krijgen ook de naheffing. Alles bij elkaar is het best mogelijk dat je gewoon net zoveel betaald (zelf meegemaakt). De volgende dag in huis/gratis verzending kan je dus al vergeten.

Ik heb nu een order gemaakt bij bb.com wat inclusief verzendkosten op 300 dollar komt, deze order zou bij xxl op 320 euro uitkomen...
Lijkt me sterk dat je 200 euro naheffing krijgt? En alsnog wil ik het risico wel lopen.

Heb overigens geen zware potten whey erbij gedaan en via IPS wat volgens de meesten de minste kans op controle heeft.

Met zowel XXLnutrition als Bodylab heb ik er goede ervaringen..

BODY EN FIT SHOP.NL IS GEWOON DE BESTE!!!!! zo klaar als een klontje
als ik kijk naar andere sites zijn ze veel duurder dan body en fit shop
services is 100%
verzending gratis
heel veel supps op vooraad en er komen dagelijks nieuwe dingen bij,en denk dat ze heel goed luisteren en weten wat de klant wil.moet wel zeggen dat xxl en body en fit de prijzen gelijk houden van een aantal merken(Stiekem prijs afspraken)

durf iedereen aan met tegen argumenten

dus voor mij Body en fit shop .nl 100% de beste

en ja in engeland waar ik soms ook bestel kun je bv de Dyma elite whey voor 28 euro krijgen voor 2275gr

Terug
Naar boven