XXL Nutrition

welke shop vinden julie de beste

BODY EN FIT SHOP.NL IS GEWOON DE BESTE!!!!! zo klaar als een klontje
als ik kijk naar andere sites zijn ze veel duurder dan body en fit shop
services is 100%
verzending gratis
heel veel supps op vooraad en er komen dagelijks nieuwe dingen bij,en denk dat ze heel goed luisteren en weten wat de klant wil.moet wel zeggen dat xxl en body en fit de prijzen gelijk houden van een aantal merken(Stiekem prijs afspraken)

durf iedereen aan met tegen argumenten

dus voor mij Body en fit shop .nl 100% de beste

en ja in engeland waar ik soms ook bestel kun je bv de Dyma elite whey voor 28 euro krijgen voor 2275gr

helemaal mee eens! whey van B EN F is echt lekker (aarbei) en cheap!

Ik heb nu een order gemaakt bij bb.com wat inclusief verzendkosten op 300 dollar komt, deze order zou bij xxl op 320 euro uitkomen...
Lijkt me sterk dat je 200 euro naheffing krijgt? En alsnog wil ik het risico wel lopen.

Heb overigens geen zware potten whey erbij gedaan en via IPS wat volgens de meesten de minste kans op controle heeft.
Afwachten... De kans is in België wel wat groter dan in Nederland. Hier zitten er grotere klootzakken bij de douane heb ik gemerkt.

Afwachten... De kans is in België wel wat groter dan in Nederland. Hier zitten er grotere klootzakken bij de douane heb ik gemerkt.

Hoe zit het eigenlijk met de naheffing als je kleren vanuit BB.com laat komen en multi-vit?
Kleren wat hier in NL/BE niet te verkrijgen zijn. (Animal&BB.com kleding)

Weet iemand dit?

Hoe zit het eigenlijk met de naheffing als je kleren vanuit BB.com laat komen en multi-vit?

Weet iemand dit?

De kans is kleiner omdat je weinig gewicht hebt en geen verdacht pakje heb denk ik. Het kan ook nooit echt veel zijn, want het gaat om een percentage van het totaalbedrag dacht ik.

www.xxlnutrition.nl

Zonder twijfel beste kwaliteit. Whey Delicious, Nightprotein, Essential amino stack, Unleash V2, allemaal super producten waar geen andre website aan kan tippen. Ook de prijs en service zijn super.

Weet iemand dit?
Maakte bij mij niet uit iig.

Wat bij mij tot nu toe wel geholpen heeft is het laten sturen als een geschenk. Heb sindsdien nog geen naheffing gehad. Ik heb het wel over andere shops dan BB.com dan.

Maakte bij mij niet uit iig.

Wat bij mij tot nu toe wel geholpen heeft is het laten sturen als een geschenk. Heb sindsdien nog geen naheffing gehad. Ik heb het wel over andere shops dan BB.com dan.

Las ook dat Nutraplanet o.a. dit doet, jammer alleen dat je niet met paypal kan betalen. Of ik moet even maat van me vragen of die met ze cc betaalt :D

http://www.xxlnutrition.nl
- Super huismerk
- Uitgebreid aanbod
- Sterke prijzen
- Zeer goede service
- En last but not least, de eigenaar is nog een relaxe kerel ook ;)

Ja logisch langs één kant ... maar als je verder nadenkt... als ik XXL maar niets zou vinden....dan zou ik niet veel met mijn sponsoring zijn hé., laat staan dat ik dan supps van hen zou willen :D

Maar zo is het dus niet, integendeel ;)

services is 100%
verzending gratis
heel veel supps op vooraad en er komen dagelijks nieuwe dingen bij,en denk dat ze heel goed luisteren en weten wat de klant wil.moet wel zeggen dat xxl en body en fit de prijzen gelijk houden van een aantal merken(Stiekem prijs afspraken)

en ja in engeland waar ik soms ook bestel kun je bv de Dyma elite whey voor 28 euro krijgen voor 2275gr
20KG WPI voor 249,- euro, geen verzendkosten en goeie service.
http://www.powersupplements.nl/product_info.php?products_id=66

Denk niet dat BnF of XXL daaraan kunnen tippen ???
enkel bulkpowders en andere UK zaken heb ik het goedkoper gezien, maar of de kwaliteit ook hetzelfde is...

XXLNutrition natuurlijk, en als je lief bent krijg je misschien nog wel een gesigneerde foto van René in zijn blote bast er bij :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
oke thanx ik weet genoeg
greetz pieter

services is 100%
verzending gratis

Nou dan zou ik even wat tegenargumenten geven...

XXL heeft een huismerk waar elke Nederlandse supplementen webshop jaloers op is. Van huismerk is eigenlijk al geen sprake meer, het is een A-merk. De uitstraling van de eigen lijn is super, uitsluitend kwaliteit en goedkoop. De bekendheid van het merk is groot, het ligt in gyms en winkels en de populariteit rondom het merk in ongekend.

Het merk XXL Nutrition overtreft zelfs wereldmerken als BSN. Whey Delicious troeft syntha 6 af op kwaliteit, samenstelling en smaak. Unleash V2 kan met gemak naast NO Xplode staan.

Ze zijn altijd de eerste met nieuwe producten. Complex Carb Gainer was de eerste WG in NL zonder suikers. Essential Amino Stack en Nightprotein waren de eerste in hun soort. De rest van de Nederlandse webshops volgt dankbaar XXL.

Ze hebben een laagste prijsgarantie, dus je betaalt altijd de laagste prijs.

De service is zeker ook 100%. Altijd je bestelling snel in huis, vrijwel altijd samples en goede adviezen op het forum.

De verzendkosten zijn ook gratis als je meer dan 1 product besteld (wat vrijwel iedereen zal doen).

Zoals iemand anders al zei: XXL steekt er met kop en schouders boven uit!

bij mijn volgende bestelling wil ik extra veel samples rene :D

Laatst bewerkt:
Ik vind Bol.com een topper! :D

motiverend om te lezen dat veel mensen onze shop waarderen :thumbs:

ken alleen maar xxl en ben zeker tevreden over de service en de kwaliteit van hun producten + de prijs , dus ik zie persoonlijk zelf geen enkele reden om zelfs maar een linkje aan te klikken van een andere site ... ik koop niks meer van de bekende merken koop alles van xxl zelf en raad het iedereen in mijn omgeving aan !

Terug
Naar boven