AndroidHealthClinic

welke shop vinden julie de beste

Heb alleen ervaring met sportfood.nl
En dat is voor mij een toppertje, snel verzonden, goede producten, en behulpzame service!

Maar wel ff waarschuwen voor de 'goedkoop' lijkende prijzen. Want de verzendkosten zijn vrij hoog, en velen krijgen ook de naheffing. Alles bij elkaar is het best mogelijk dat je gewoon net zoveel betaald (zelf meegemaakt). De volgende dag in huis/gratis verzending kan je dus al vergeten.
Ik koop dan ook altijd voor minimaal 300 dollar in, dan haal je die tranportkosten er meestal wel makkelijk uit en krijg je meestal nog allerlei dingen erbij (mags,gifts,samples..).
Sowieso maakt het niet zoveel uit hoe lang het duurt voor je het krijgt, als je gewoon vooruit denkt hoef je nooit om supps verlegen te zitten.
Naheffing voorkom je door niet de 2-5 dagen verzendwijze te kiezen, via fedex krijg je altijd een naheffing.

Naheffing voorkom je door niet de 2-5 dagen verzendwijze te kiezen, via fedex krijg je altijd een naheffing.
Helaas, ik heb net dat advies gevolgd hier en kreeg 'm dus wel ;) Zoals ik zei, Belgische douane... Volgens mij verstuurt BB.com ook niet als geschenk, dus de kans blijft hier groot dat je net zoveel betaald als de Europese prijs.

Vind XXL prima, altijd netjes op tijd geleverd. Wat ze alleen vaker zouden kunnen doen is bijv een sample'tje van een nieuw artikel erbij doen, denk dat dat voor twee kanten erg goed werkt!

Laatst bewerkt:
Sportfood en XXL Nutrition heb ik goede ervaringen mee.

XXL! uitstekende service!

Bodyenfitshop.nl , natuurlijk.

Ik hoef verder niet te zeggen waarom.. :D

Kom daar al jaren en zelfs in mijn studententijd waren de prijs zeer gunstig. :thumbs:

Allemaal hetzelfde. Leveren allemaal snel. Alleen met muscletotaal heb ik 2x gehad dat ze me andere smaak opstuurde zonder er iets over te zeggen. Dit was geen foutje maar de andere smaak was op.

XXL Nutrition. Maar mn whey koop ik nu goedkoop in uit de UK.

Goeie ervaringen met xxl nutrition.nl, sportfood.nl, myprotein.co.uk en ebay.de

Terug
Naar boven