Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik koop dan ook altijd voor minimaal 300 dollar in, dan haal je die tranportkosten er meestal wel makkelijk uit en krijg je meestal nog allerlei dingen erbij (mags,gifts,samples..).Maar wel ff waarschuwen voor de 'goedkoop' lijkende prijzen. Want de verzendkosten zijn vrij hoog, en velen krijgen ook de naheffing. Alles bij elkaar is het best mogelijk dat je gewoon net zoveel betaald (zelf meegemaakt). De volgende dag in huis/gratis verzending kan je dus al vergeten.
Helaas, ik heb net dat advies gevolgd hier en kreeg 'm dus welNaheffing voorkom je door niet de 2-5 dagen verzendwijze te kiezen, via fedex krijg je altijd een naheffing.
Zoals ik zei, Belgische douane... Volgens mij verstuurt BB.com ook niet als geschenk, dus de kans blijft hier groot dat je net zoveel betaald als de Europese prijs.20KG WPI voor 249,- euro, geen verzendkosten en goeie service.
http://www.powersupplements.nl/product_info.php?products_id=66
Denk niet dat BnF of XXL daaraan kunnen tippen
enkel bulkpowders en andere UK zaken heb ik het goedkoper gezien, maar of de kwaliteit ook hetzelfde is...
Zolang je er geen support nodig hebt/problemen hebt met je bestelling.
Zolang je er geen support nodig hebt/problemen hebt met je bestelling.