MuscleMeat

Welke smartphone??

kidmonster

Ripped Bodybuilder
Waardering
124
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Hey allemaal,

sinds kort ben ik eigelijk op zoek naar een smartphone. Alleen het probleem is ik wil een mooie nieuwe waar je wat mee kunt alleen je hebt best veel keuzes en ik kan weer eens niet kiezen.

Nu twijfel ik tussen een:
Sony ericson arc
sony ericson play
lg optimus 2x ofzoiets

Nu vraag ik me af wat jullie hiervan vinden. Andere opties zijn ook welkom maar geen blackberry aub heb een schijthekel aan die telefoons. waarom?? mensen die opscheppen omdat ze een bb hebben en kijk mijn bb nummer op msn euh jank jank jank. kan er niet tegen en vind ze lelijk ;) no coment plz :)

Ik wil graag:
goed beeld
gamen is wel nice :)
foto/video kan er mee door niet perse nodig kwa kwaliteit
snelheid is erg belangrijk
geluid is ook erg belangrijk zowel met/zonder oordopjes

Zijn er mensen die ervaring hebben met een van deze telefoons of hebben een andere waarvan je denk deze moet je hebben laat het me weten ;).
graag ook met plus en minpunten, ben al op internet aan het searche en vergelijke maar kom er nog niet uit dus

alvast bedankt, groetjes mij :D

Geen, gewoon een blackberry kopen.

Groetjes.

motorola atrix importeren

Enige mensen die ik ken die blij zijn met een blackberry zijn wijven. Hoor alleen maar slechte en irritante dingen over blackberry van vrienden. Verder geen ruk verstand van al die telefoons, zie door de bomen het bos niet meer...

Prijsklasse?

• Topic Starter Topic Starter
zit nu te kijken naar een abbo waarbij (kpn) telefoon gratis is en dan 25/30 euro per maand incl 1gb internet. liefst ook niet meer en als ik voor telefoon moet betalen max 40. maar liever niet. Bij de kpn is nu een actie waarbij je een abbo afsluit je teveel betaalt als je het niet lager zet binne 6 maanden :)

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

Enige mensen die ik ken die blij zijn met een blackberry zijn wijven. Hoor alleen maar slechte en irritante dingen over blackberry van vrienden. Verder geen ruk verstand van al die telefoons, zie door de bomen het bos niet meer...
drm wil ik geen blackberry en jongens die hem wel hebben tjaa weet niet wat ik daarvan moet denken af en toe. niet dat ik iedereen met zoon ding over een kant wil scheren. maar vind dat maar niks zoon ding xD

Met abbonementen heb ik geen verstand. Ik zou in ieder geval niet teveel geld uitgeven en wachten op eind 2011.. Als je zin hebt om er wat werk in te steken kan je de ZTE blade kopen (150 euro), die heeft goeie hardware voor het geld dat je erin steekt. Moet je enkel rooten en CM op zetten. Ik ben op de moment mijn HTC wildfire aan het verkopen om dan een blade te kopen.

Kopen die wildfire? :p

Ideaal een blackberry, typt lekker, overal is aan gedacht, is echt de eerste telefoon die ik heb met 0 nadelen.

Daarnaast kan je snel en gemakkelijk pingen wat een hoop duiten kan schelen.

als je echt een faal telefoon wilt, dan moet je een Blackberry kopen.

en als je een degelijke telefoon wilt, dan koop je een HTC.

koop een htc man. beste telefoons nu vind ik. of iphone, maar is weer wat duurder..

Ik raad kpn af als je voor minder meer wilt betalen, gewoon lekker naar vodafone gaan, betere aanbiedingen lagere maandlasten met meer belminuten + snelste internet, i dont see a problem.

Voor telefoon zou ik gewoon iets goedspakken als: htc desire (desire s kon ik vandaag bestellen, denk dat deze binnen paar weken overal ligt) galaxy s of ace (niet echt waard om op de galaxy s 2 te wachten) of optimus x2 (maar die zal wel bij een duurder abbo komen)

Heb zelf een desire z bij telfort.

Zou nooit een iphone of bb halen, betaald meer voor minder.

Ideaal een blackberry, typt lekker, overal is aan gedacht, is echt de eerste telefoon die ik heb met 0 nadelen.

Daarnaast kan je snel en gemakkelijk pingen wat een hoop duiten kan schelen.

Dit dus. Heb de Torch en is een geweldige telefoon!

iphone is de bom, iedereen die haat, haat uit principe

Vandaag heeft mijn zusje een htc desire hd gekocht, wel mooi ding en fijn groot scherm.

Wat ik wel echt nice vind aan die arc is dat er een superscherm op zit. geloof het beste wat er tot nu toe is. die play is super vet omdat je erop kunt gamen :) gewoon een soort van PSP. Alleen het grootste probleem van deze 2 is dat ik deze 2 telefoons in 1 wil. de kwaliteit en het gamevermogen in elkaar ;) marja.

Ik wil eigelijk mijn abbo overzetten binnen 1a2 weken. Kosten moet ik nog even kijken over het algemeen komt het wel op elkaar neer welke provider je kiest. Gaat me nu meer om de telefoon

Dit dus. Heb de Torch en is een geweldige telefoon!

Blackberry zijn ramp toestellen, ook wel in de telecom branche als klanten binders ,omdat je ze altijd weer terug ziet er mee :)

Blackberry torch is zonde van je geld, touch screen die niet meer kan dan de andere bb's. Blackberry's gaan vaak stuk door overproductie, wij krijgen iedere dag binnen mensen met kapotte blackberry's je word er gek van.

+ pingen kan ook elk andriod toestel, alleen het het whatsup :o

mijn andere zus wil een blackberry torch. ik vind er alleen niks aan ook met dat schroll dingetje of wat het ook moet zijn, heb het er gewoon niet zo van. iphone is me te duur.
Twijfel vooral tussen die
sony
htc
hij moet gewoon poep snel zijn met nice game en goede pixels of wat het ook allemaal moet zijn en geluid is ook wel belangrijk

hct ftw

send from my htc desire using tapatalk

Terug
Naar boven