kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Hey allemaal,
sinds kort ben ik eigelijk op zoek naar een smartphone. Alleen het probleem is ik wil een mooie nieuwe waar je wat mee kunt alleen je hebt best veel keuzes en ik kan weer eens niet kiezen.
Nu twijfel ik tussen een:
Sony ericson arc
sony ericson play
lg optimus 2x ofzoiets
Nu vraag ik me af wat jullie hiervan vinden. Andere opties zijn ook welkom maar geen blackberry aub heb een schijthekel aan die telefoons. waarom?? mensen die opscheppen omdat ze een bb hebben en kijk mijn bb nummer op msn euh jank jank jank. kan er niet tegen en vind ze lelijk
no coment plz 
Ik wil graag:
goed beeld
gamen is wel nice
foto/video kan er mee door niet perse nodig kwa kwaliteit
snelheid is erg belangrijk
geluid is ook erg belangrijk zowel met/zonder oordopjes
Zijn er mensen die ervaring hebben met een van deze telefoons of hebben een andere waarvan je denk deze moet je hebben laat het me weten
.
graag ook met plus en minpunten, ben al op internet aan het searche en vergelijke maar kom er nog niet uit dus
alvast bedankt, groetjes mij
sinds kort ben ik eigelijk op zoek naar een smartphone. Alleen het probleem is ik wil een mooie nieuwe waar je wat mee kunt alleen je hebt best veel keuzes en ik kan weer eens niet kiezen.
Nu twijfel ik tussen een:
Sony ericson arc
sony ericson play
lg optimus 2x ofzoiets
Nu vraag ik me af wat jullie hiervan vinden. Andere opties zijn ook welkom maar geen blackberry aub heb een schijthekel aan die telefoons. waarom?? mensen die opscheppen omdat ze een bb hebben en kijk mijn bb nummer op msn euh jank jank jank. kan er niet tegen en vind ze lelijk
no coment plz 
Ik wil graag:
goed beeld
gamen is wel nice

foto/video kan er mee door niet perse nodig kwa kwaliteit
snelheid is erg belangrijk
geluid is ook erg belangrijk zowel met/zonder oordopjes
Zijn er mensen die ervaring hebben met een van deze telefoons of hebben een andere waarvan je denk deze moet je hebben laat het me weten
. graag ook met plus en minpunten, ben al op internet aan het searche en vergelijke maar kom er nog niet uit dus
alvast bedankt, groetjes mij