kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
denk dat ik voor de play gaDe prijsklasse waarin jij zoekt zou ik voor een HTC gaan of de SE Xperia Arc.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
denk dat ik voor de play gaDe prijsklasse waarin jij zoekt zou ik voor een HTC gaan of de SE Xperia Arc.

Ik zie ronniej er al staan met het lacoste hemd, baco in linker en bb in rechterhand.
bullshit,heb mn htc al zovaak laten fl*kkeren,niks aan de hand.

als je echt een faal telefoon wilt, dan moet je een Blackberry kopen.
en als je een degelijke telefoon wilt, dan koop je een HTC.
koop een htc man. beste telefoons nu vind ik. of iphone, maar is weer wat duurder..
Ik raad kpn af als je voor minder meer wilt betalen, gewoon lekker naar vodafone gaan, betere aanbiedingen lagere maandlasten met meer belminuten + snelste internet, i dont see a problem.
Voor telefoon zou ik gewoon iets goedspakken als: htc desire (desire s kon ik vandaag bestellen, denk dat deze binnen paar weken overal ligt) galaxy s of ace (niet echt waard om op de galaxy s 2 te wachten) of optimus x2 (maar die zal wel bij een duurder abbo komen)
Heb zelf een desire z bij telfort.
Zou nooit een iphone of bb halen, betaald meer voor minder.

Btw dat t*ring gezeik over een mobiel, koop ze alle 3 en doe niet zo gay over welke mobiel je wilt. Overige 2 die je k*t vindt donder je weg
probleem opgelost, doei
/close

als je echt een faal telefoon wilt, dan moet je een Blackberry kopen.
en als je een degelijke telefoon wilt, dan koop je een HTC.

Inderdaad koop een htc.
Wil je game, moet je juist htc nemen. Kan je bijvoorbeeld ps emulator downloaden of gameboy advance emulator gratis downloaden. Kan je alle spellen gratis spelen![]()
dude, ik heb oldskool pokemon blue op me bb, niet haten vriend

bij de sony play kun je dat ook weet niet of het gratis is hoop et toch van wel anders illegaal ofzo?? maar je hebt er knopjes bijInderdaad koop een htc.
Wil je game, moet je juist htc nemen. Kan je bijvoorbeeld ps emulator downloaden of gameboy advance emulator gratis downloaden. Kan je alle spellen gratis spelen![]()
zit nu alleen te twijfelen tussen de arc/htc desire hd en de play omdat de arc/htc kun je ook wel pokemon op doen maar de arc is super mooi beeld beter dan de htc en de play is met knopjes enzo en meer game dingen doordat je ook pijlknopjes hebt zeg maar dus mario enzo kan er op.wtf??

Je betaald er veel voor, minder apps, minder mogelijkheden en hele tijd gezeik dat het met sommige dingen niet werkt (flash ect)
Betaal meer, voor minderZelfde als merk kleding, alleen gekken betalen 300 extra voor een broek.