MuscleMeat

Welke smartphone??

Ik zie ronniej er al staan met het lacoste hemd, baco in linker en bb in rechterhand.

Jammer genoeg heb je een heel verkeerd beeld van me! Was ik maar zo'n clochard!

Ik geef duidelijk toe dat ''bb'' zwaar verpauperd is. Dit komt vooral omdat de mensen die op brood en water moeten leven zich willen laten voor doen alsof ze geld poepen. Uggs en Vespa's zijn hier jammer genoeg ook de dupe van.

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

bullshit,heb mn htc al zovaak laten fl*kkeren,niks aan de hand.

Uitzondering bevestigd de regel :trollface:

als je echt een faal telefoon wilt, dan moet je een Blackberry kopen.

en als je een degelijke telefoon wilt, dan koop je een HTC.

koop een htc man. beste telefoons nu vind ik. of iphone, maar is weer wat duurder..

Ik raad kpn af als je voor minder meer wilt betalen, gewoon lekker naar vodafone gaan, betere aanbiedingen lagere maandlasten met meer belminuten + snelste internet, i dont see a problem.

Voor telefoon zou ik gewoon iets goedspakken als: htc desire (desire s kon ik vandaag bestellen, denk dat deze binnen paar weken overal ligt) galaxy s of ace (niet echt waard om op de galaxy s 2 te wachten) of optimus x2 (maar die zal wel bij een duurder abbo komen)

Heb zelf een desire z bij telfort.

Zou nooit een iphone of bb halen, betaald meer voor minder.

+1

iphone is overpriced/overrated

+11111

Android zeker aanrader, zeker als je kijkt met een abbo van 2 jaar. Binnen nu en jaar zal android grootste op de markt zijn.

Iphone is overrated + elke bezitter denkt dat het de hemel is. Zijn betere telefoons te krijgen voor minder geld

HTC vind/is een van de betere merken betreft smartphones, waar voor je geld en zien er goed uit.

BB hoef ik niet eens aan te beginnen, enige wat ze kunnen is pingen en als goed is eind van het jaar houd het dan ook op. Abonnement begint bij 30 p/m en kwa apps is het helemaal om te janken.

Betreft apps

BB World - 10.000
Android - 90.000
Iphone - 340.000 - Ipod/Ipad/Iphone

Nu is iphone nog de grootste zoal ik al zei. Alleen Android zal binnen 1,5 jaar de grootste worden, en iphone inhalen betreft apps.

Iphone is vorig jaar 115% gestegen, BB ook rond dat percentage 65%
Android is vorig jaar met 951% gestegen!
(Is wel omtrent data gebruik, maar geeft toch een kleine weergave hoe sterk android stijgt op de markt) BRON

Heb zelf HTC Desire, perfecte telefoon doet wat hij moet doen. Snel, nergens last van. Je kan hem rooten, app planet. Genoeg mogelijkheden voor de techneut. Aardig wat mensen hebben deze of de HD en niemand heeft er spijt van. Ik raad de Desire aan ;)

Laatst bewerkt:
Btw dat t*ring gezeik over een mobiel, koop ze alle 3 en doe niet zo gay over welke mobiel je wilt. Overige 2 die je k*t vindt donder je weg

probleem opgelost, doei

/close

als je echt een faal telefoon wilt, dan moet je een Blackberry kopen.

en als je een degelijke telefoon wilt, dan koop je een HTC.

Inderdaad koop een htc.

Wil je game, moet je juist htc nemen. Kan je bijvoorbeeld ps emulator downloaden of gameboy advance emulator gratis downloaden. Kan je alle spellen gratis spelen :D

Inderdaad koop een htc.

Wil je game, moet je juist htc nemen. Kan je bijvoorbeeld ps emulator downloaden of gameboy advance emulator gratis downloaden. Kan je alle spellen gratis spelen :D

dude, ik heb oldskool pokemon blue op me bb, niet haten vriend

Ga gewoon voor een Samsung.

bb torch. Go!

pokemon is gay

Nokia 3310.

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad koop een htc.

bij de sony play kun je dat ook weet niet of het gratis is hoop et toch van wel anders illegaal ofzo?? maar je hebt er knopjes bij ;) zit nu alleen te twijfelen tussen de arc/htc desire hd en de play omdat de arc/htc kun je ook wel pokemon op doen maar de arc is super mooi beeld beter dan de htc en de play is met knopjes enzo en meer game dingen doordat je ook pijlknopjes hebt zeg maar dus mario enzo kan er op.

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

wtf?? :P

Ik will misschien nog wel een iphone 3GS die dingen worden steeds goedkoper.

Ik snap al dat gehaat niet tussen Iphone en android gebruikers.

Ik bedoel, ik raad TS met zijn prijsklasse notabene een HTC aan. Maar heb zelf een Iphone 4, waarom? Beter beeld en een vaste HDD. Dat is de enigste reden waarom ik niet voor een HTC ben gegaan. Uiteindelijk koste het me 150 euro meer. Wat ik overigens toch weer terug verdien tegen de tijd dat ik me iphone verkoop. Aangezien een apple product zijn waarde stukken beter behoudt dan bv een htc toestel.

Het is maar net wat je wilt en hoeveel geld je ervoor over hebt.

Stop de haat.

Je betaald er veel voor, minder apps, minder mogelijkheden en hele tijd gezeik dat het met sommige dingen niet werkt (flash ect)

Betaal meer, voor minder?????? Zelfde als merk kleding, alleen gekken betalen 300 extra voor een broek.

BAM! Weg geloofwaardigheid!!!!

Terug
Naar boven